دیشب خیابونا خیلی قشنگ بود:)
پر بود از آدمایی که یه دسته گل یا یه جعبه شیرینی دستشون بود و داشتن میرفتن خونه هاشون
همه یه لبخند خوشگل رو لباشون بود و خلاصه وای😭✨
اینجاست که میگن دنیا هنوزم قشنگیای خودشو داره🥲
هدایت شده از سدخارجی
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقدیم به کسی که همیشه و در همه حال میتونیم صداش بزنیم... ❣️
@sedkhareji ✔️
🇮🇷↯palimpsest↯
هر روز شگفتانه🤣(میخواستم اسمشو خط بزنم گفتم حرام شرعی میش_)
چقدر خندیدم سر این پیامشون😂
🇮🇷↯palimpsest↯
ابرای امروز خیلی خوشگل بود🥲✨
صبح رفتنی طرفای ما ابرا صورتی بود🎀💀
بچه ها من امروز فهمیدم که دانشگاه افسری بانوان فقط از قد ۱۶۰ به بالا قبول میکنه و من حتی انتخاب پلیس شدن رو هم دیگه ندارم:)))