eitaa logo
دانلود
چقدر هوا خوشگلهههه
مطالبی که داییم تو گروه خانوادگی میفرسته:
تولد یکیو تبریک گفتم ولی سه روزه سین نزده ولی همش تو کانالش پیام میده💆🏻‍♀
تو خونه موهامو کوتاه کردم😂😭
🇮🇷↯palimpsest↯
تو خونه موهامو کوتاه کردم😂😭
پشیمون نیستما ولی احساس میکنم کاش نمیکردم😔