eitaa logo
دانلود
چقدر هوا خوشگلهههه
مطالبی که داییم تو گروه خانوادگی میفرسته:
تولد یکیو تبریک گفتم ولی سه روزه سین نزده ولی همش تو کانالش پیام میده💆🏻‍♀
تو خونه موهامو کوتاه کردم😂😭
🇮🇷↯palimpsest↯
تو خونه موهامو کوتاه کردم😂😭
پشیمون نیستما ولی احساس میکنم کاش نمیکردم😔
هدایت شده از چمنهای‌بلند دشت‌هرسیلیا.
چون آخر ساله، یه کاری که میتونید بکنید اینه: برید گالری تون و شروع کنید از همون اولین عکسی یا ویدیویی که در ۱۴۰۲ گرفتید بذارید پشت هم و همینطور بیاید تا آخر، تهش یه ویدیو چند دیقه ای میسازید که چیزایی که تو این یکسالتون گذشت رو بهتون نشون میده