هدایت شده از 『🪽ملیکـــہ 』
اگر بتوانم دلی را از شکستن باز دارم ،
بیهوده نزیسته ام
اگر بتوانم رنجی را بکاهم
یا دردی را مرهم نهم
یا مرغکی رنجور را
به آشیانه باز آورم
حاشا ، حاشا که بیهوده نزیسته ام...☁️🌿
『 @malike_f 』