هدایت شده از 『🪽ملیکـــہ 』
اگر بتوانم دلی را از شکستن باز دارم ،
بیهوده نزیسته ام
اگر بتوانم رنجی را بکاهم
یا دردی را مرهم نهم
یا مرغکی رنجور را
به آشیانه باز آورم
حاشا ، حاشا که بیهوده نزیسته ام...☁️🌿
『 @malike_f 』
اون نمیدونه تو چند ساعت
در روز بهش فکر میکنی..
یا چندبار عکساشو نگاه میکنی ؛
و ته دلت قربون صدقش میری؛
حتی نمیدونه تو گاهی یواشکی عکساشو
از رو صفحه گوشیت میبوسی و
با دوست صمیمیت از خوبیاش تعریف میکنی؛
اون شاید فقط بدونه که عاشقشی؛
امّا از این جزئیات قشنگِ دیوونگیت خبر نداره...
کاش بهش بگی آهنگارو با یادش گوش میدی
کاش بدونه تو داری دوست داشتنِ اون آدمو
زندگی میکنی و اجازه بدی عشقتو باور کنه..
❤️🩹🍫