eitaa logo
جمع خوانی کتاب پند
127 دنبال‌کننده
97 عکس
18 ویدیو
10 فایل
─┅┅─═ஜ۩﷽۩ஜ═─┅┅─ ••••••••••••●●○○●●•••••••••••• پرورش نخبگان دانشگاهی جمع خوانی کتاب و گفتمان تخصصی . . . . . . . 🆔 @Mukafara_admin@mukafara | @zhico_ir 📸 Instagram.com/mukafara ••••••••••••●●○○●●•••••••••••• ─┅┅─═ஜ۩____۩ஜ═─┅┅─
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5940580682567783753.mp3
19.5M
🎙 | چگونه عادت های مثبت ایجاد کنیم؟ جلسه دوم از سلسله جلسات عادت‌ها 👤 @pand_ir@mukafara ••••••••••••●●○○●●••••••••••••
💡 | جلسه جمع‌خوانی کتاب " اسم تو مصطفی ست " ساعت ۲۲ امشب لینک ورود به جلسه ساعت ۲۱:۵۵ در گروه‌ها قرار می‌گیرد. در صورت وجود هرگونه سوال به آیدی @mukafara_admin مراجعه فرمایید.
Roozbeh Bemani - bazandeh.mp3
9.22M
🎙 | بازنده ... 👤 @pand_ir@mukafara ••••••••••••●●○○●●••••••••••••
─┅┅─═ஜ۩﷽۩ஜ═─┅┅─ | ما باید خود را در این عصر پیدا کنیم و راه هایی بیابیم که بدون آسیب زدن به یکدیگر همگی آزاد باشیم. بی آنکه احساس رنجش خاطر کنیم ، زمان و مکانی فراهم کنیم که اذهانمان بیاساید و اندیشه کند. باید راه های جدید انسان بودن را بیابیم. 📚 👤 @pand_ir @mukafara ••••••••••••●●○○●●••••••••••••
4_5976308329364854529.mp3
7.73M
🎧 | خار و میخک ، قسمت اول تولد یک مبارز ... 👤 @pand_ir @mukafara
─┅┅─═ஜ۩﷽۩ஜ═─┅┅─ | برخی بر این باورند که خواندن تنها راهی برای گریز از واقعیات زندگی است. اما حقیقت این است که کتاب‌ها به مراتب از این دیدگاه محدود فراتر می‌روند؛ آن‌ها دریچه‌هایی هستند به سوی تعالی روحی و کمال انسانی، که در بطن خود افق‌های تازه‌ای از فهم و رشد را پیش روی ما می‌گشایند. 📚 👤 @pand_ir @mukafara ••••••••••••●●○○●●••••••••••••
Arman_Garshasbi_-_Barmigardam.mp3
9.93M
🎙 | برمی‌گردم ... 👤 @pand_ir@mukafara ••••••••••••●●○○●●••••••••••••
4_5992441527903720801.mp3
7.94M
🎧 | خار و میخک ، قسمت دوم سرگذشت جدایی ... 👤 @pand_ir @mukafara
جمع خوانی کتاب پند
📚لیست کامل کتب جمع خوانی همراه با توضیحات • @pand_ir • @mukafara ••••••••••●●○○●●•••••••••
💡 | خوانش چهاردهمین کتاب منتخب این لیست ، «اگر نورث ایرانی بود» نوشته علی رضاقلی از انتشارات نهادگرا ؛ از دوشنبه ۳ دی آغاز می‌گردد. 📮جهت عضویت در گروه و هرگونه سوال با آیدی @mukafara_admin در ارتباط باشید. • @pand_ir@mukafara ••••••••••●●○○●●•••••••••
─┅┅─═ஜ۩﷽۩ஜ═─┅┅─ | ما زن را فرار داده ایم... اگر زن امروز دیوانه وار رنگ عوض می کند و خود را به شکل عروسک فرنگی (و نه زن فرنگی) در می آورد، باید در آن سوی مرز، «استعمار اقتصادی» بیگانه را ببینیم و در این سوی مرز، خودمان را که در این کار با او همدستی کرده ایم. ما زن را فرار داده ایم و او به سادگی صیدش می کند. ما او را ضعیفه، پاشکسته، کنیز شوهر، مادر بچه ها (اصطلاح عصر بردگی = اُمِ وَلَد) و حتی «بی ادبی»، «منزل» و «بز»... لقب دادیم و خلقت او را از انسان جدا کردیم و بحث می کردیم که آیا زن می تواند «خط» داشته باشد یا نه ؟ و استدلال می کردیم که اگر خط داشته باشد ممکن است به نامحرم نامه بنویسد. (و با این استدلال، خوب تر می بود که کورَش می کردیم تا هرگز نامحرمی نبیند! در اینصورت خیال آقای غیرتی - که تزلزل شخصیت ضعیفه ی خود را به شکل دلواپسی از بی وفایی همسرش احساس می کند - تا آخر عمر آسوده بود)... تقوا و عفت زن را چنین حفظ می کردیم، با دیوار و زنجیر، نه به عنوان یک انسان و با اندیشه و شعور و پرورش و شناخت. او را حیوان وحشی ای تلقی می کردیم که تربیت بردار نیست; اهلی نمی شود. تنها راه نگهداری اش «قفس» است و هرگاه زنجیر در خانه باز ماند، می گریزد و از دست می رود. عفت او شبنمی است که تا آفتاب ببیند می پَرَد. زن به زندانی ای می مانست که نه به مدرسه راه داشت و نه به کتابخانه و نه به جامعه. در جامعه، چون اقوام نجس - یا راماهای هند - در شمار انسان ها نبود، زیرا خود، انسان را یک «حیوان اجتماعی» می نامیدند و زن را از جامعه بیرون نگهداری می کردند. شعار این بود که «تحصیل علم بر زن و مرد مسلمان واجب است» و در باب این حدیثِ پیغمبر، منبرها می رفتند و داد سخن می دادند و یک ماه رمضان در پیرامون آن حرف می زدند، اما همیشه مرد بود که حق تحصیل علم داشت و زن - جز در خانواده های متمکن و متمول که می توانستند معلم سرخانه داشته باشند - از تحصیل محروم بود و نمی توانست از این «فریضه ی دینی» برخوردار باشد. 📚 👤 دکتر @pand_ir @mukafara ••••••••••••●●○○●●••••••••••••
4_6003782066926261636.mp3
7.36M
🎧 | خار و میخک ، قسمت سوم زندگی ، ایستادگی و امید در دل تاریکی ها ... 👤 @pand_ir @mukafara