eitaa logo
پریمانه
60 دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
2.7هزار ویدیو
12 فایل
↭💠💠. #پریمانه فرهنگی سیاسی اجتماعی ------------------------------- @parimanh #parimaneh لینک کانال:👇 https://eitaa.com/parimaneh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
⭕️ برخی خبر زیر برایشان تمسخرآمیز به نظر آمد: ♨️ رئیس دانشگاه شیراز: 🔹مدیریت این دانشگاه بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا را تصویب کرد. 🔹دانشجویان و حتی اساتیدی که اخراج یا تهدید به اخراج شده‌اند، می‌توانند در دانشگاه شیراز به ادامه تحصیل بپردازند. 📌 به این دوستان عرض می‌شود 🔹اولا امریکا و غرب جهنمی‌ترین کشورهای دنیا و سرچشمه‌ی فساد و هرزگی هستند ولی جمهوری اسلامی حرم است. هر کس -چه خارجی و چه ایرانی خودنخبه‌پندار، از کفرستان به حرم پناه آورد، خود را نجات داده از بدبختی و ذلت دنیا و آخرت. 🔹ثانیا ابهت و عزتی که خداوند به جمهوری اسلامی داده، مافوق تصور ماهاست. چهار دولت وحشی و آدمخوار دارنده سلاح هسته ای -امریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه- جرات نکردند به ایران پاسخ نظامی دهند. 🔹ثالثا بدست برخی معترضان آزاده، پرچم ما در امریکا بالا رفته. یعنی معدود افراد آزاده‌ای در امریکا هستند، بعد از عملیات وعده صادق فهمیدند، ایران تنها کشوری است که می‌تواند تو دهن امریکا بزند. 🔹رابعا رییس دانشگاه تهران و شریف و ... کجا هستند؟ 🔹خامسا برخی دانشگاه های ما حتی با معیارهای فاشیستی غربی، از یه سری دانشگاه‌های امریکا و اروپا برترند و در برخی شاخه‌های علم و فناوری هم جزو ده کشور اول دنیا هستیم. 🔹سادسا دانشگاه‌های ما غربزده متولد شده اند؛ مواظب باشیم این میراث طاغوتی ذهن را ما خودحقیرپندار بار نیاورد.
⭕️غربال آخرالزمانی از نقی معمولی و رامبد جوان و ترانه علیدوستی و رضا عطاران در ایران شروع شد و به «دی دیِ آلمانی» رسید. بعضی از دونه درشتها بدجوری سقوط کردند ولی بعضی ها مثل "دی دی" محکم و مردانه طرف حق ایستاده اند!
🔴 حماقت محض وزیر سابق و یک نماینده مجلس در توییتر در افشای اطلاعات دور زدن تحریمها دشمن گاهی برای کشف اطلاعات محرمانه مملکت نیاز به کار اطلاعاتی سنگین ندارد، کافیست برخی مسئولان نادان شیفته توییتر در کشور ما آنجا را فضای کل کل سیاسی خود بکنند و ناخواسته یا جاهلانه برای دشمن اطلاعات مجانی محرمانه منتشر کنند... چرا جلوی فعالیت مسئولان در سکوهای اطلاعاتی دشمن گرفته نمیشود؟ 🔴
♨️کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه ها غلط بود؟/ حوادث بازی پرسپولیس-سپاهان دلیل خوبی بود که زنان به استادیوم نیایند روزنامه کیهان نوشت: 🔹در جریان بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس که همچون بازی‌های چند وقت اخیر با حضور تماشاگران خانم برگزار شد، صحنه‌هایی در روی سکوها خلق شد که از شدت وقاحت قابل طرح نیست. 🔹اما آنچه می‌توان با عرض تأسف بدان اشاره کرد؛ فحاشی و توهین‌های بسیار زشت و غیر اخلاقی تعداد زیادی از تماشاگران منتسب به یک تیم علیه زنان تماشاگر منتسب به تیم مقابل بود. به کارگیری چنین الفاظی خطاب به بانوان حاضر در ورزشگاه در حالی بود که این صحنه‌ها و الفاظ فرسنگ‌ها با روح حاکم بر اصل ورزش فاصله دارد. 🔹مسئله تلاش برای برجسته کردن مطالبه کاذب حضور زنان در ورزشگاه‌ها را باید در ادامه تلاشی پر دامنه دانست که در سال‌های اخیر تلاش می‌کند، این باور غلط را در ذهن دختران و زنان جامعه وارد کند که سقف موفقیت و کرامت زن، شبیه شدن به مردان در رفتار و پوشش و... است. اصل درخواست کاملا صحیح هست! منتها به نظر میرسه نویسنده متن فیلمهای مربوط به فحاشی و حرکات زشت زنان حاضر در ورزشگاه رو ندیدن که فقط به رفتار و فحاشی آقایون اشاره کردن! به هر حال ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست_ تجربه خوبی بود و هنوز فرصت برای جبران این طرح غلط و اشتباه وجود داره!
♨️معاون وزیر بهداشت: هر کدملی یک مراقب سلامت در کشور دارد. 🔹از این پس به ازای هر سه هزار نفر یک تیم پزشکی خانواده متشکل از دو مراقب سلامت و یک پزشک در برنامه پزشکی خانواده حضور دارند. 🔹سال گذشته ۲۷ میلیون ایرانی در قالب برنامه پزشکی خانواده تحت پوشش مراقب سلامت قرار گرفتند و امسال پیش بینی می شود این رقم به ۵۵ میلیون نفر افزایش یابد. ✍وقتش رسیده مسئولین خودشون یه بررسی کنن ببینن طرح پزشک خانواده به این شکلی که داره اجرا میشه باعث جلب رضایت عمومی شده یا خیر!
🔴انتقاد بجای رجانیوز از غرب زدگان؛ تهی فکران دهن باز کنید! 🔹تصاویر بسیاری از هتاکی و حمله به هوادارانِ خانمِ فوتبال در ورزشگاه آزادی دست به دست می‌شود؛ ماجرایی که از سال‌ها قابل پیش‌بینی بود و اکنون فدراسیون فوتبال چشمانش را نسبت به روزِ سیاهِ فوتبال ایران بسته است. 🔹استخوان‌بندی ورزشگاه‌ها با ناسزا و خشونت پیوند خورده است؛ این موضوع تازه‌ای هم نیست و گویا بخشی از طبیعت فوتبال شده است. این اپیدمی غلط برای یک جریان هواداری خاص نیست و همه تیم‌ها درگیر آن هستند. 🔹مقصر این اتفاق اول از همه جماعت غرب‌زده و تهی از فکری بودند که شأنیتی برای بانوان قائل نیستند. آن‌ها با شعار آزادی بانوان را راهی ورزشگاه کردند. همان‌هایی که با بانوان حاضر در ورزشگاه عکس یادگاری می‌گرفتند، حالا پاسخ بدهند. 🔹چرا قبل از آن‌ که زیرساخت‌های اصولی، فنی و فرهنگی شکل بگیرد، این تصمیم گرفته شد؟ چرا تاوان این شتابزدگی را زنان و دختران این سرزمین باید بدهند؟ باید از مدیران فوتبال ایران پرسید که بعد از سال‌ها در اختيار داشتن سكان این رشته ورزشی، آیا همچنان زمان پاسخگویی از راه نرسیده است؟
⭕️ در خیابان‌ها و دانشگاه‌های تورنتو چه خبره؟ 📌ظاهرا آقای فقط جیغ سلیطه‌ها و عربده بی‌ناموس‌ها را از چندهزار کیلومتری می‌شنود! 📌اما بیخ گوشش، برای خرد شدن استخوان و اعتراضات معمولی شهروندان کانادایی، خود را به ناشنوایی می‌زند! ✍ محمد جوانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ دانشجوی آمریکایی می گوید:ایران مثل رگهای بدن در کل دنیا ریشه دوانده است. جالبتر اینکه وقتی نام ایران را می برد همه دانشجویان ابراز احساسات می کنند... چه خبره دنیا؟
♨️ناو جنگی آلمان بنام Hessen که ماموریت محافظت از کشتی های تجاری علیه حملات انصار الله یمن را داشت امروز به آلمان بازگشت ، با خدمه این ناو مصاحبه ای شده که گفته اند بسیار مشکل کم خوابی داشتند چون دائما تحت حملات موشکی و پهپادی بودند ، البته انصار الله اعلام کرده که این ناو را هدف قرار داده ولی در متن آلمانی صحبتی از صدمات به ناو مطرح نشده است ، از طرف دیگر فرمانده اعتلاف دریایی اروپا علیه یمن هم اعلام کرده که با این تعداد کشتی نمیتوان با یمن مقابله کرد و نیاز به کشتی های جنگی بیشتری است ، اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️چرا دست و دنده‌های این استاد شکست، بدون کوچکترین تعرض به پلیس؟ ویدئو را تا آخر ببینید. نام استاد: پروفسور استیو تماری، استاد تمام تاریخ دانشگاه ایلینوی جنوبی، . جرم: حمایت از مردم فلسطین.
🔔 سقف یارانه خرید کتاب از نمایشگاه کتاب اعلام شد ◻️ سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار۴۲۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۸۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. ◻️ این یارانه صرفا در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. یارانه اختصاصی در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد 📚 نشانی اینترنتی: ketab.ir
⛔️اعتراض آیت الله سبحانی به حجاب عرفی در لایحه حجاب امروز تعدادی از طلاب خدمت آیت الله سبحانی رسیدیم جهت تذکر نسبت به لایحه عفاف و حجاب حضرت استاد نسبت به اصل لایحه و مراعات‌های لازم تذکر دادند و فرمودند: « بنده خطاب به شورای نگهبان نامه‌ای تنظیم نموده و ارسال کرده‌ام و موکدا گفته‌ایم که محدوده حجاب مقدار ما یغسل در وضو( همان مقداری از صورت که باید در وضو شسته شود) نه چیزی بیش از آن، کفین هم به شرط عدم زینت...» امروز سر درس نیز راجع به همین موارد تذکر دادند(مبحث امر به معروف و نهی از منکر)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ در حالیکه ایران منتظر جریمه ۳۲ میلیارد دلاری در قالب بخش دوم قرارداد کرسنت بود، معاون حقوقی رئیس جمهور از پیروزی ایران در پرونده کرسنت و ابطال رای جریمه معادل یکسال فروش نفت کشور خبر داد این خیلی خبر خوب و مهمیه چرا کسی اطلاع رسانی نمیکنه فقط خبرای ناامید کننده‌رو زود پخش میکنید
💠 رهبر انقلاب: حج امسال، حج برائت است 🔹در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. 🔸رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار، ذکر پروردگار و «وحدت و ارتباط مسلمانان» را دو عنصر بسیار مهم معنوی و اجتماعی فریضه حج خواندند و با اشاره به حادثه عظیم غزه و جنایات رژیم خون‌آشام صهیونیستی گفتند: حج امسال در پرتو آیات قرآن کریم و یاد و نام مبارک حضرت ابراهیم(ع)، باید فراتر از هر سال، حج برائت از این دشمن جنایتکار مسلمانان و حامیان آن باشد.
🔴تراژدی تلخ زوال سلبریتی ها پس از مهاجرت. شاید به زودی خیلی از این افراد فریب خورده نامه بنویسند و عذرخواهی کنند و خواهان برگشت به کشور بشوند....
. ♨️ اعضای تیم ملی فوتسال ایران که در روزهای گذشته برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند، ظهر امروز چهارشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ولادت با سعادت نجمه آسمان ولایت، کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) را محضر آقا امام زمان (عج) و شیعیان و دوستداران حضرتش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم هم چنین “روز دختر” را به همه ی دختران مسلمان عالم و ایران زمین تبریک می‌گویم و امیدوارم به یمن و برکت این روز مبارک، دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی در همه ی مراحل زندگی سلامت و موفق و بهروز باشند.