هدایت شده از ⋆˙∘݁ꨲ•𐙚صن݁ꨲدوقچꨲه ی گꨲمش݁ꨲده/🎒
تو خانه ام بودی عزیزمن،
و من از دست دادمت، میدانی کسی که وطن ندارد، در تمامی جنگ ها گلوله میخورد.
- من یکم دیگه تولدمه میشه اون فیلمه که الان از کیک تولد گذاشتی رو بزارم روز تولدم..؟
+آره عزیزم حتما
تولدت هم کلی مبارک ^^🤍