eitaa logo
پیک صبا
22.6هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
2.2هزار فایل
پیکِ صبا پاتوقِ: #صالحینِ #بصیرِ #ایران ارسال خبر: از طریق مدیران استانی (روابط‌عمومی تعلیم و تربیت استان)
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دارالقرآن بسیج کشور
🌸بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج با حضور همه رده های سنی حوزه ۶۱۴ ام ابیها(س) ناحیه ساوجبلاغ 🔸سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز @quran_salehin
📌خبیث با "ث" سه‌نقطه! چرا به انگلیس می‌گوییم «انگلیس خبیث»؟
🔹معاون تعلیم و تربیت بسیج: 🔶ظرفیت بسیج در خدمت نظام رسمی تعلیم و تربیت کشور است ▪️به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت تعلیم و تربیت بسیج کشور، در کارگروه محتوایی قرارگاه بسیج، که با حضور مسئولین سازمان‌های بسیج: فرهنگيان، دانش‌آموزی و جامعه زنان به‌صورت‌ منظم و هدف‌مند تشکیل می‌شود، حجةالاسلام والمسلمین احسان رضایی معاون تعلیم و تربیت بسیج گفت: ما به فرمان حضرت آقا مبنی بر کمک همه دستگاه‌ها به وزارت آموزش و پرورش، وظیفه خود می‌دانیم که حداکثر توان و ظرفیت‌های بسیج را در حوزه‌های تعلیم، تربیت و پرورش کشور به‌صورت هم‌افزا در خدمت این مجموعه‌ی مهم بیاوریم. ▪️رضایی تاکید کرد: بنا به تاکیدات سردار سلیمانی ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین و رئیس قرارگاه، برنامه‌ها و ظرفیت‌های اجرایی و عملیاتی در این کارگروه بعد از بحث‌های کارشناسی، به‌صورت بسته‌های پیشنهادی توسط دو سازمان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی به‌جهت تصمیم‌گیری، ابلاغ و اجرا در اختیار وزارت‌ آموزش‌وپرورش قرار می‌گیرد.
رئیس سازمان بسیج: راه فتح و ظفر انقلاب، از مسیر تعلیم و تربیت می‌گذرد 🔻صبح امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفين، با مدیران و کارکنان معاونت تعلیم و تربیت بسیج، سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی به ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و معنوی ایرانی اسلامی در طول تاریخ، در ساخت و تربیت انسان موحد اشاره کرد و با یادآوری ماجرای حمله مغول به ایران گفت: مغول‌ها کافر بودند، اما در اقیانوس فرهنگ و باورهای عمیق دینی ایرانیان، غوطه‌ور گشتند، مسلمان شدند، به تشیع گرویدند و آن‌هایی که با رفتارهای خشن وارد کشور شده بودند، در نهایت به ساخت مسجد و کتابخانه گرایش پیدا کردند. 🔻سردار سلیمانی افزود: اکنون نیز همه آن‌هایی که با خشونت، اباحه‌گری و هوچی‌گری می‌خواهند بر موج رسانه‌ای سوار شوند و چهره‌ای ضد دین و خدا از مردم ایران نشان دهند محکوم به فنا و شکست هستند؛ چرا که جز ابتذال و برهنگی و کفرگویی چیزی ندارند و انقلاب اسلامی با همه مظاهر آنان پنجه‌درپنجه و چشم در چشم مقابله کرده و طعم شکست را به کام‌شان چشانده است. 🔻رئیس سازمان بسیج تاکید کرد: مرور ۴۰ ساله گذشته درس‌آموز است و با جبران کم و کاستی‌ها، با عزمی جزم باید گفت که تنها راه فتح و ظفر انقلاب، مسیر تعلیم و تربیت است و ما این را اولویت می‌دانیم و برای توسعه، تقویت و کیفیت‌بخشی شبکه تربیتی تلاش خواهیم کرد. 🔻در این جلسه سردار سلیمانی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته و ابراز رضایت از روند جاری و پیش‌روی معاونت تعلیم و تربیت، گزارش‌های ارائه شده توسط مسئول و مدیران این معاونت را نویدبخش حرکتی جهشی در مسیر تحقق سند اعتلای بسیج ارزیابی کرد.
با حضور سردار سلیمانی جانشین معاونت تعلیم و تربیت بسیج معرفی شد 🔻نشست صمیمانه آحاد کارکنان و مدیران معاونت تعلیم و تربیت بسیج و سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفين برگزار شد. 🔻صبح امروز در جریان بازدید رئیس سازمان بسیج از معاونت تعلیم و تربیت، برادر پاسدار وحید مهدوی به‌عنوان جانشین معاونت تعلیم و تربیت بسیج معرفی شد. 🔻هم‌چنین در این جلسه، احکام مسئولیت برخی از مدیران این معاونت تقدیم شد و سردار سلیمانی با بیان اهمیت ویژه تعلیم و تربیت در سند اعتلای بسیج و تاکیدات فرمانده کل قوا، اظهار امیدواری کرد که با جوان‌گرایی در سطح مدیران، روح تازه در کالبد شجره طیبه صالحین دمیده شود و شاهد توفیقات فراوان در گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.
حلقه صالحین شهید علی‌زاده در شب یلدایی نوجوانان تکواندوکار پایگاه
نمایشگاه نقاشی با موضوع "یلدای فاطمی" با حضور دانش آموزان مدرسه تربیت مربی: خواهر بسیجی رفیقه نیک سرشت طرح تربیتی شهید عزیزاللهی ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
💠 📺 ویژه برنامه ی بدون توقف 🔻با حضور: حجت الاسلام والمسلمین دسمی 🕡 زمان: از ۳ دی ۱۴۰۱ به مدت ۱۰ شب| بعد از نماز مغرب و عشا ⁉️ موضوع: مساجد عصر انقلاب اسلامی؛ فرصت ها و چالش ها 📺 پخش از شبکه سه سیما ✍ مشاهده این برنامه به تمامی فعالان مسجدی، فرهنگی و تربیتی توصیه می‌شود.
روایت‌ کار و ابتکار/۲ از بزرگ‌ترها غافل نشدیم 🔺... مسجد بعد از اقامه هر نماز خالی می‌شد و فقط جوانان، نوجوانان و نونهالان می‌ماندند. 🔻فکر کردیم تا شاید بشود برای بزرگ‌سالان که در واقع سرمایه‌های ما به‌حساب می‌آیند، برنامه‌‌ریزی کنیم و تدارک ببینیم... 🔻با معلم قرآنی عزیزی هماهنگ شد که سه روز در هفته برای بزرگ‌سالان کلاس قرآن تشکیل شود و با اجرا شدن این برنامه حالا در مسجد یک حلقه صالحین قرآنی بزرگ‌سال فعال داریم که باعث نشاط و روحیه باتجربه‌های مسجد و هم‌چنین تقویت روخوانی و روان‌خوانی آن‌ها شد، تا جایی که بسیاری از پدران، مشوق فرزندان خود برای حضور در برنامه‌های مسجد شده‌اند. ➖▪️▫️➖▪️▫️➖ 📎تجربیات تلخ و شیرین شما در کارهای تربیتی قطعا مهم است؛ روایت‌ آن را به ما بسپارید 👈 @peicksaba •••✾@peickesaba✾••• 🔻پاتوقِ ✔️صالحین ✔️بصیر ✔️ایران
✅در مورد هشت سال دفاع مقدس چه می‌دانیم؟ 💎معرفی ۵۷ عنوان کتاب دفاع مقدس که توسط رهبر معظم انقلاب تقریظ‌نگاری شده است 1 🔹 «آن بیست و سه نفر» 2 🔹 پنجره‌های تشنه 3 🔹 «سفر به قبله» 4 🔹 «گلستان یازدهم» 5 🔹 «وقتی مهتاب گم شد» 6 🔹 دختر شینا 7 🔹 آب هرگز نمی‌میرد 8 🔹 فرنگیس 9 🔹 در کمین گل سرخ 10 🔹 آتش به اختیار 11 🔹 اردوگاه عنبر 12 🔹 بابانظر 13 🔹 پا به پای باران 14 🔹 پایی که جا ماند 15 🔹 پرواز شماره 22 16 🔹 پیشانی شیشه‌ای 17 🔹 تپه‌های لاله سرخ 18 🔹 تیپ 83 19 🔹 جدال در زیویه 20 🔹 جشن حنابندان 21 🔹 جنگ پابرهنه 22 🔹 جنگ خیابانی 23 🔹 خداحافظ کرخه 23 🔹 فرمانده من 24 🔹 دا 25 🔹 دسته یک 26 🔹 دشت شقایق‌ها 27 🔹 زنده‌باد کمیل 28 🔹 سفر به شهر زیتون 29 🔹 سفر به قله‌ها 30 🔹 شانه‌های زخمی خاکریز 31 🔹 عبور از آخرین خاکریز 33 🔹 ضربت متقابل 34 🔹 گزارش یک بازجویی 35 🔹 لشکر خوبان 36 🔹 مدال و مرخصی 37 🔹 مقتل 38 🔹 نجیب 39 🔹 نورالدین پسر ایران 40 🔹 نونی صفر 41 🔹 همپای صاعقه 42 🔹 هنگ سوم 43 🔹 یادداشت‌های خرمشهر 44 🔹 یادداشت‌های ناتمام 45 🔹 یاد یاران 46 🔹 یاور صادق 47 🔹 از الوند تا قراویز 48 🔹 خاک‌های نرم کوشک 49 🔹 خط فکه 50 🔹 عباس دست‌طلا 51 🔹 فرهنگ جبهه: شوخ طبعی‌ها 52 🔹 من زنده‌ام 53 🔹 «سرباز کوچک امام» 54 🔹 «تَن تَن و سندباد» 55 🔹 «ره‌نمای طریق» 56 🔹 «دختران آفتاب» 57 🔹 «حماسه هویزه»