eitaa logo
پیک صبا
89 دنبال‌کننده
13.1هزار عکس
10.9هزار ویدیو
242 فایل
کانالی متفاوت🤔 ، با مطالبی مفید👌 و متنوع😍 👇👇👇
مشاهده در ایتا
دانلود
توجه توجه. توجه 📢 *خیلی خیلی خیلی مهم* *روشنگری*‼️ *برادران و خواهران هموطن؛ بهوش باشید و بصیر* در برخی گروه‌ها و کانال‌ها مطالبی پخش و منتشر میشود مبنی بر مهلت به دولت مبنی بر برگشت از تصمیم آزاد سازی ارز ترجیحی و در صورت عدم تمکین؛ اعتراضات خیابانی، تجمع، تحصن و ارسال این دست پستها با رنگ و لعاب اعتراض و تجمع که به نام کارکنان و بازنشستگان و دانشجویان، امّا با دسیسه ضدانقلاب طراحی و منتشر و بارنشر میشود؛ و دعوت به تجمع و اعتراضات خیابانی می‌کنند، نوعی خیانت به ملٌت، آرمان‌ها، آرامش، ثبات و امنیت مردم و خون شهداست. لطفاً و خواهش و خواهش، به هیچ عنوان در این آتش بازی نکنیم. دسیسه بازان پشت صحنه که یا به دنبال تنش سیاسی هستند و یا به دنبال ادامه همان راه اشتباه قبل برای بهره گیری مجدد از قاچاق بوسیله همان ارزان فروشی اجناس، فقط و فقط به دنبالند تا بوسیله فریب طیفی از مردم ایران، به مقاصد شوم خود برسند. برادرانه تقاضا میکنیم بهوش باشید و هوشیار و بصیر در شرایطی که طالبان و داعش با معاملات پنهانی با آمریکا، در افغانستان مستقر شده‌اند و نوک پیکان به سوی ایران دارند* دولت جدید غربگرا و سلفی مسلک(تکفیری) در پاکستان روی کار آمده است ترکیه و آذربایجان در پشت صحنه با اسرائیل پیرامون ایران نقشه ریزی و بیعت شبانه انجام داده اند عراق در تنش هست و تفاله های حزب بعث، بی بصیرت های مقتدی صدر و جمع غفیر شیعه انگلیسی، بر طبل ایران هراسی می کوبند عربستان تضمین چک سفید امضاء برای هر اقدام علیه ایران میدهد با همه‌ی این شرایط، کشور ایران و این مردم رنج کشیده تاب شرایط تنش آلود و آشوب آفرینی جدیدی را ندارد. بدانیم که اگر آن قسم خورده هایی که منتظرند و میدمند و توطئه می‌کنند تا ایران چون انبار باروتی منفجر شود، در آن صورت مطمئن و مطمئن باشید که نه *_تو مانی و نه من در آن شرایط که روز و شب قتل و کشتار و غارت و تجاوز و ناموس دزدی را ببینی، هزاران بار آرزو میکنی که ایکاش بر گردیم به همان شرایط که لااقل اگر ماکارونی ارزان نداشتیم لااقل خواب شب داشتیم!! به دولت اعتماد کنیم و فرصت بدهیم، مطمئناً اوضاع را جمع و جور میکند و از راه دیگر جبران میکند. رئیسی می‌خواهد از همین ابتدا کارهای اساسی انجام دهد که مهمترین آن جرّاحی های بزرگ اقتصادی است. چون تن پرور و نان به نرخ روز خور نیست، میخواهد غدّه های چرکینی که سالیان سال است بر اقتصاد ایران تبدیل به غدّه های سرطانی شده است را درمان یا ریشه کن کند، هرچند به قیمت آبرویش تمام شود. او و دولتش همچون قبلی نیست که با گرانی یک شبه اتفاقاً خود به دنبال شورش باشند او الان کشور را باید علاوه بر زمین سوخته ای که از روحانی و تیمش همچون ظریف و جهانگیری و نهاوندیان، تحویل گرفته؛ با اقتصاد تحریمی و بحران فراگیر غذایی جهانی اداره کند با بهم ریختگی دنیا و قحطی جهانی و بحران غذایی و قاچاق بی حد و حصری که باعث خوردن نان من و شما توسط مردم کشورهای همسایه میشود، دولت چاره‌ای جز آزاد کردن قیمت‌ها ندارد. از طرف دیگر این قانونی هست که در مجلس تصویب شده (در بودجه ۱۴۰۱) و دولت مکلّف به اجرای آن قانون هست. یعنی برخی از همین نمایندگانی که به دلیل مخالفت با دولت و شخص آقای رئیسی، فریادشان گوش فلک را کر کرده، انگار آلزایمر گرفته‌اند که خود، دولت را مکلف به سروسامان دادن ارز ترجیحی نموده‌اند... *لطفاً جهت تنویر افکار و اذهان پخش کنید* *جهاد تبیین عینی و فوری* تبیین *اللهم عجل لولیک الفرج*🤲🤲❣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑📽یه فروشگاه روغن نمیداده به مردم گفته تموم کردیم صبر کنید قیمت جدید بیاد رفتن انبارش رو بررسی کردن دیدن ده ها کارتن روغن و ماکارونی احتکار کرده مامورا همه رو از انبار درآوردن با قیمت قبل دادن به مردم یکی از بزرگترین دردهای جامعه‌ی ما این هست که مردم به هم رحم نمیکنن؛ صاحب خونه به مستاجر و مالک به مغازه دار و...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻انالله‌وانااليه‌راجعون ◼️ روح آيت‌الله فاطمی‌نيا به ملكوت اعلی پيوست 🏴 رحلتِ حضرت ⁧آيت الله فاطمی‌نيا را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، بيت معظم و همه دوستداران ايشان تسليت عرض ميكنم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‏عکس از Tahora
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آزمایش در آخر الزمان.ان الله مع الصابرین👆🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📢📢📢دوستان مطلب مهمی را میخواهم به عنوان یک فرد مطلع خدمتتان عرض کنم که اصلا در رسانه ها به آن پرداخته نمیشود کاری را که آقای رئیسی کرد یکی از بزرگترین آینده نگری هایی بود که در دوره انقلاب صورت گرفته است و شاید یکی از بی نظیر ترین کارهایی بود که انجام شد حالا دلیلشو براتون میگم متاسفانه با توجه به تشدید امنیت مرزها روزانه تا حداکثر پنج هزار نفر از مرزهای مشترک افغانستان و پاکستان وارد ایران میشوند که تا امروز که خدمت شما هستیم پیش بینی های رسمی با احتساب افاغنه ای که از قبل در ایران حضور داشتند حدود پنج الی هفت میلیون افغای در ایران حضور دارند و اخبار غیر رسمی از جمعیت بالای ده میلیون نفر خبر میدهد و با این رشد جمعیت شاهد انفجارجمعیت انها در اینده ای نچندان دور خواهیم بود . نکته ی جالب اینجاست که تمام این جمعیت دارند از یارانه دولتی استفاده میکنند و برایشان صرف میکند که هر طور شده خودشان را به ایران برسانند اما با کاری که اقای رئیسی کرد و هزینه ای که به آنها تحمیل میشود حداقل تمایل به مهاجرت به ایران برایشان کم رنگ میشود و شاید بتوان این جمعیت را کنترل کرد . اما خطراتی که از افزایش جمعیت افاغنه در ایران محتمل است افزایش امار تخلفات کیفری و بخطر در آمدن زنگ هشدار امنیتی است که اینها اگر روزی دست به شورش بزنند میتوانند برای زندگی مردم ایرا و دولت ایران هزینه بردار شوند . جهت اطلاع بعد چند روز از گذشت این طرح گندم و آرد و زیر مجموعه های آن در سه کشور افغانستان عراق و پاکستان کمیاب شده و به ده برابر قیمت قبلی رسیده است این یعنی تامین گندم و آرد این سه کشور بطور غیر رسمی بر عهده ایران بوده است . حتی قیمت گوشت نیز در حال افزایش زیادی می باشد چرا که قیمت فعلی نهاده های دامی برای آنها صرف نمیکند . بله دوستان این یکی از ابعاد مهمی بود که این طرح را اجرایی کرد که در صورت عدم اجرا باید هزینه زندگی بیست میلیون اتباع خارجی را هم من و شما میدادیم و امنیت مان هم کمتر میشد . البته موضوع ابعاد محرمانه زیادی دارد که امکان گفتن آن وجود ندارد . ریسکی را که آقای رئیسی اگر نمیپذیرفت با توجه به جنگ روسیه و اوکراین به عنوان بزرگترین تولید کننده گندم جهان و کاهش تولید این دو کشور در آینده ای نه چندان دور در حدود اواخر پاییز گندم در کشور کمیاب نه بلکه نایاب میشد . خدمتی که رئیسی با این طرح به مردم کشور کرد را کمتر کسی بعد از شهدا کرده است . دشمنی که میبینید با تمام توانش با بیش از چند صد رسانه به جنگ این طرح آمده خبر دارد که این طرح چه منافع عظیمی بر ثبات کشور ایران دارد چرا که آنها جنگ غذا را برای ما پیش بینی کرده بودند که به لطف الهی با بودن رئیس جمهوری در خط امام و رهبری به سنگ خورده است . دوستان عزیزم خواهش میکنم به رسانه های بیگانه اعتماد نکنید والله آنها خیری برای ما نمیخواهند جز نابودی کشور ما . والعاقبه اللمتقین .
*خاطراتی از رفتار آیت الله فاطمی نیا در خانواده از زبان پسرش* ★هیچ‌گاه ندیدم پدر، بدون پسوند یا پیشوند محبت‌آمیز، مادرمان را صدا کند. مانند عزیزم، جانم و... ایشان وقتی مادر وارد مجلسی می‌شوند، محال است تمام قامت بلند نشوند. وقتی می‌خواهند ایشان را به کسی یا جمعی معرفی کنند، حتماً با اکرام مادر را معرفی می‌کنند. * من بارها دیده‌ام وقتی در روز، مادرم خواب هستند ایشان مطالعه‌شان را در جایی انجام می‌دهند که مراقب باشند اگر کسی وارد می‌شود و نمی‌داند مادر خواب است، به او بفهماند که با صدای بلند صحبت نکند مبادا مادر بیدار شوند. * پدر هیچ‌وقت در خانه فرمان صادر نمی‌کنند، حتی برای آوردن یک چای. بارها شده که خسته از در بیرون آمده‌ و چای دم کرده‌اند و خودشان برای همه چای می‌ریزند و همه دور هم نوش جان می‌کنیم و چقدر هم دلچسب است. * ایشان از انجام کار خانه ابایی ندارند. بارها آقایان همسایه به ما می‌گویند که از وقتی حاج آقا آمده‌اند در این ساختمان، همسرانمان به ما معترض شده‌اند که چرا شما ظرف نمی‌شویید چون اغلب بعد از ناهار و شام متوجه می‌شوند که حاج آقا در آشپزخانه ایستاده‌اند و ظرف می‌شویند. * روزی با پدر می‌خواستیم برویم به یک مجلس مهم؛ وقتی آمدند بیرون خانه، دیدم بدون عبا هستند. گفتم عبایتان کجاست؟ گفتند مادرتان خوابیده و عبا را رویشان کشیده‌ام. به ایشان گفتم بدون عبا رفتن آبروریزی است؛ ایشان گفتند اگر آبروی من در گروی این عباست و این عبا هم به بهای از خواب پریدن مادرتان است، نه آن عبارا می‌خواهم نه آن آبرو را. * یکبار ایشان گفتند مواظب دل‌ها‌ باش، اگر یک دل را بشکنی گاهی باید هفتاد سال دنبالش بدوی. یعنی هفتاد سال عقب می‌مانی، هفتاد سال نگهت می‌دارند که یک قدم جلو نروی. * زمانی که ازدواج کردم کادوی ازدواجم تابلویی بود که پدر با دست خود به عربی نوشته بودند با این مضمون که: بپرهیز از ظلم به کسی که یاوری جز خدا ندارد. این جمله‌ای است که اباعبدالله(ع) در لحظه آخر زندگی بر لب آوردند. یکی از علما وقتی این تابلو را دیدند، گفتند این را حاج آقا به خاطر همسرشان نوشته‌اند که همیشه در ذهنشان باشد چون یک زن در منزل شوهر همه داشته‌اش را می‌آورد و باید بدانیم جز خدا پناهی ندارد و نباید به این زن بگوییم بالای چشمت ابروست و اگرنه، مستقیم وارد جنگ با خدا شده‌ایم. *** *یک بار پدر مشغول مطالعه بودند و نوه ایشان دست پدر را گرفتند و بردند جلوی تلویزیون تا همراه پدربزرگ کارتون تماشا کنند. پدر هم با سعه صدر در حالی که کتاب در دستشان بود، رفتند و نشستند و کاملاً هم همراهی می‌کردند. گفتم پدر شما به مطالعه‌تان برسید. در جواب گفتند این بچه دلخوشی‌اش این است که من با او کارتون ببینم. مواظب دل‌ها بودن یعنی این.