eitaa logo
ثامن مقداد
388 دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
3.3هزار ویدیو
655 فایل
اخبار روز و تحلیل های سیاسی
مشاهده در ایتا
دانلود
پاسخ جالب پسر آهنگران به خبرنگار اینترنشنال هر چه غیر از او انتخاب کرده بودم همه غلط اندر غلط بود. خداوند مرا بابت آن قول و فعلی که موجب رنجش این مرد بزرگ را فراهم کرده بود ببخشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریا کاری اخلاقی سیاستمداران غربی، صدای کارشناس بی بی سی را هم در آورد!
حمله مسلحانه در هرات 🔹منابع محلی در غرب افغانستان اعلام‌ کردند در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس دستکم ۶ نفر از جمله دو روحانی شیعه به شهادت رسیدند. 🔹این حادثه تروریستی در منطقه «کوره ملی» از شهرک جبرئیل و در ناحیه ۱۳ هرات به وقوع پیوسته است.
🔸 طرح اسرائیل و آمریکا برای کوچاندن مردم غزه 🔹 روزنامه «اسرائیل هیوم» چاپ قدس اشغالی، در گزارشی از طرح اسرائیل و آمریکا برای انتقال ساکنان غزه به چهار کشور ترکیه، مصر، عراق و یمن در ازای مشوق‌های اقتصادی برای این کشورها خبر داد.
🔸 رقیب جدید حسن یزدانی برای المپیک 🔹 علی سوادکوهی اعلام کرد که برای حضور در المپیک وارد وزن ۸۶ کیلوگرم خواهد شد. در این وزن حسن یزدانی حضور دارد و سوادکوهی برای رفتن به پاریس باید با یزدانی سرشاخ شود. 🔹 سوادکوهی تنها کشتی‌گیر ایرانی‌ است که موفق‌شده جردن باروز آمریکایی را شکست دهد.
🔸ابطال تمام مجوزهای کاغذی از ابتدای ۱۴۰۳ 🔹رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار:‌ همه مجوز‌های کاغذی و قدیمی تا پایان امسال باید تبدیل به مجوز الکترونیک شوند و از ابتدای سال ۱۴۰۳ دولت فقط مجوز‌های الکترونیک را رسمی و قانونی می‌داند.
🔸ماموریت تحقیقاتی نیروی دریایی ارتش در قطب جنوب 🔹امیر دریادار نصری، معاون فرمانده نیروی دریایی ارتش: امسال نیز مأموریت و سفر‌های طولانی در قطب جنوب در دستور کار خواهیم داشت و با دانشگاه‌های مختلف رایزنی انجام شده تا ایستگاه علمی تحقیقاتی برپا شود و هدفمان اصلاً نظامی نیست بلکه تحقیقاتی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بهره‌برداری بزرگترین منطقه دریایی کشور در جاسک فرمانده نیروی دریایی ارتش: 🔹فاز اصلی بزرگترین منطقه دریایی کشور در دهه فجر در منطقه جاسک بهره‌برداری خواهد شد. 🔹تا پایان سال نیز یگان‌های سنگین با ظرفیت بالایی در این منطقه مستقر خواهند شد. 🔹با توجه به افزایش تعداد شناورهای سنگین در کشور، برنامه داریم که منطقه دریایی بزرگتری را در منطقه کنارک ایجاد کنیم.
💢 مراسم بدرقه شهیدان 🌹🌹 تشییع پیکر هفت شهید مدافع حرم تازه تفحص شده🌹🌹 🔻زمان: دوشنبه ساعت ۱۵:۳۰ 🔻مکان: میدان امام حسین علیه‌السلام
کسب رتبه اول در رشته بازی های ویژه  تلفن همراه در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت توسط تیم ریوو (ناحیه مقاومت بسیج مقداد) 🆔 @basiji_meghdad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کسب رتبه اول در رشته بازی های ویژه  تلفن همراه در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت توسط تیم ریوو (ناحیه مقاومت بسیج مقداد) 🆔 @basiji_meghdad
تغییر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۳ وزیر آموزش و پرورش: 🔹در کنکور امسال و دو سال گذشته شرط سن ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۴ سال بود اما مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش سن ۲۲ سال را تعیین کرده است. 🔹همچنین در ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب سن ۲۲ سال تعیین و برای درج دفترچه در دفترچه کنکور اعلام شد.
🔸️سازمان ملل: از سرگیری جنگ در غزه فاجعه‌بار است 🔹️کمیسر حقوق بشر سازمان ملل از سرگیری جنگ در غزه را "فاجعه بار" توصیف کرد و از همه طرف‌ها و کشورهای دارای نفوذ خواست تا تلاش‌های خود را برای تضمین آتش‌بس مضاعف کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پروانه معصومی از قبل انقلاب هم حاضر نبود با جماعت فاسد و مفنگی سینما قاطی بشه چه برسه به الان... انتشار نخستین بار | در جشنواره فیلم تهران قبل انقلاب، به عنوان بهترین بازیگر زن سال انتخاب شده بود! اما داوران هم‌وطنش به خاطر اینکه حاضر نبود در مهمانی‌های شبانه‌شان حاضر شود او را از این جایزه باز داشتند. یکی از نشانه‌های عاقبت بخیری اینه که این جماعت فاسد ازت متنفر باشن ؛)
علیرغم تبلیغات منفی جو مذهبی در کیش حاکم است و چراغ هئیت‌ها همیشه روشن است
⭕️ صفر شدن معلولان پشت نوبت مستمری بهزیستی 🔰 ویراست وزیر رفاه به مناسبت روز جهانی افراد بدون معلولیت: با توجه به دستور ریاست محترم جمهور، برای نخستین بار آزمون استخدامی ویژه این قشر برگزار می‌شود.
📰 | دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲