eitaa logo
ثامن مقداد
389 دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
3.3هزار ویدیو
655 فایل
اخبار روز و تحلیل های سیاسی
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: «به‌رغم مانور و اتهام تراشی برخی منتقدان و مخالفان، پس از بررسی‌های دقیقی عیان شد، تغییر تعطیلی از «از پنج‌شنبه و جمعه» به «جمعه و شنبه» منع شرعی و قانونی ندارد.» «محسن پیرهادی» خبر داد: «از دفاتر آیات عظام ناصر مکارم‌شیرازی، نوری همدانی به صورت شفاهی و از دفتر آیت‌الله عظما علوی‌گرگانی به صورت کتبی در خصوص تشبه تعطیلی شنبه با یهودیت استفتا کرده‌ایم، دفاتر سه مرجع بزرگوار تأکید داشتند صرف تعطیلی شنبه تشبه با یهودیت محسوب نمی‌شود.» او ادامه داد: «همچنین در استفتای شفاهی از دفتر مقام معظم رهبری و استفتای کتبی از دفتر حضرت امام(ره) نیز در پاسخ به این سؤال حرمت و اشکالی برای تعطیلی شنبه نفرمودند.» 🔰«سردار قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: «طرح نور همچنان با جدیت دنبال می‌شود کما اینکه در این راستا قاطبه مردم و مسئولان از کارکنان انتظامی در راستای اجرای مطلوب این طرح قدردانی کردند.» این مقام انتظامی تولید محتوا و اقدامات رسانه‌ای را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: «پلیس مناسب با مأموریت‌های در دست اقدام باید پیوست رسانی داشته باشد و به این مهم در جهت پیشبرد مأموریت‌های خود در راستای تنویر افکار عمومی بسیار حساس باشد.» 🔰«پنی وونگ» وزیر خارجه استرالیا با اشاره به اینکه ۵ شخص و ۳ نهاد ایرانی از سوی این کشور تحریم شده‌اند، نام «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست افراد تحریم شده اعلام کرد. وزیر خارجه استرالیا ادعا کرد: «فهرست تحریم‌شدگان همچنین مقام‌های ارشد، تجار و شرکت‌های ایرانی را شامل می‌شود که به توسعه برنامه‌های پهپادی و موشکی ایران کمک کردند.» 🔰تارنمای «آکسیوس» به نقل از سه مقام آمریکایی و صهیونیستی بدون ذکر نام آنها نوشت: «جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید آخر هفته جاری میلادی به ریاض و تل‌آویو سفر می‌کند.» سفر برنامه‌ریزی مشاور امنیت ملی جو بایدن به عربستان سعودی برای دیدار با محمدبن‌سلمان، ولی‌عهد این کشور است که هدف اصلی آن عادی‌سازی روابط عربستان با اسرائیل است. 🔰«حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای» درباره برخورد با دانه درشت‌ها با بیان اینکه وزیر سابق کشاورزی درباره پرونده نهاده‌های دامی محاکمه و به سه سال محکوم شد، گفت: «۸ نفر از جمله وزیر، معاون وزیر و... محاکمه و محکوم شدند و حکم صادر شد.» رئیس قوه قضاییه درباره پرونده چای دبش نیز گفت: «تاکنون ۴۵ نفر در رابطه با چای دبش تفهیم اتهام شده‌اند.»
💢نفت ایران گران شد 🔹سازمان کشورهای صادرکننده نفت خام در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد، نفت ایران در فروردین ماه (آوریل) ۸۸/۷۹ دلار در هر بشکه فروخته شده است. 🔸متوسط قیمت نفت ایران در ماه قبل از آن، یعنی اسفند ماه (مارس) ۸۳/۴۸ دلار برآورد شده و به این ترتیب نفت ایران ۵ دلار و ۳۱ سنت گران شده است. 🔹قیمت تمامی انواع نفت اوپک در ماه مارس افزایش داشته که بیشترین افزایش با ۵ دلار و ۳۳ سنت برای نفت صادراتی کویت بوده است. 🔸نفت عربستان هم ۵ دلار و ۳ سنت گران شده و به ۹۰/۶۴ دلار رسیده است. 🔹گران‌ترین نفت در میان کشورهای عضو اوپک با ۹۱/۲۹ دلار به نفت زفیرو گینه استوایی تعلق دارد و کمترین قیمت به مِرِی ونزوئلا اختصاص دارد که ۷۴/۹۱ دلار در هر بشکه فروخته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عملیات وعده صادق یک عملیات مقاومتی بود 🗣فرمانده نیروی قدس سپاه: 🔸عملیات وعده صادق یک عملیات مقاومتی بود. ایران با اقتدار و با صلابت عملیات وعده صادق را انجام داد. 🔹هنوز عمق عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق زمان می خواهد تا معلوم شود چیست. 🔸دشمنان ما بهتر از دوستان ما فهمیدند در عملیات وعده صادق چه ضربه‌ای خوردند 🔹همه در دنیا دوربین‌های خود را به مناطقی که از قبل مشخص بود زوم کرده بودند و ایران اسلامی با اقتدار عملیات را انجام داد. 🔸عملیات وعده صادق ویژگی‌های خاص خودش را داشت. فقط در دریای سیاه ۷-۸ گروه ناو مستقر شدند تا جلوی عملیات را بگیرند. 🔹بیش از ۲۰۰ هواپیما از سر شب عملیات تا پایان در آسمان منطقه بودند. متراکم‌ترین نقطه دنیا به واسطه پدافند هوایی منطقه بود که ما عملیات کردیم در تاریخ پیدا نمی‌کنیم.
💢گسترش تعاونی‌ها و تحقق شعار سال 🔹به گفته رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امروز و فردا گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون با رویکرد توسعه تعاون، بسترساز مشارکت مردم در جهش تولید با حضور مدیران ارشد معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق تعاون، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون به میزبانی این بانک در مشهد برگزار می‌شود. بی‌تردید، مهم‌ترین مسئولیت در حوزه تحقق شعار سال برای زمینه‌سازی «رشد تولید با مشارکت مردم» بر عهده این نهادهاست. بر اساس مفاد بند ب سیاست‌های کلی اصل ۴۴ که در سال ۱۳۸۴ رهبر معظم انقلاب ابلاغ کردند، باید در پایان برنامه پنجم توسعه، سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور به ۲۵ درصد می‌رسید؛ این در حالی است که اکنون در شروع برنامه هفتم توسعه سهم بخش تعاون بین ۵ تا ۸ درصد تخمین زده می‌شود. در ماده ۱۲۴ قانون برنامه پنجم توسعه نیز بر الگوی تعاونی تأکید شده است. مبتنی بر این ماده، دولت مکلف است سهم بخش تعاون از بازارهای پولی را از طریق تسهیل در صدور مجوز مؤسسات مالی و پولی و بانک‌های تعاونی به ۱۵ درصد برساند. 🔸رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در سال ۱۳۸۵ دو پایه اصلی را برای هر طرح کلان اقتصادی اسلامی مطرح می‌فرمایند: یکی «افزایش ثروت ملی» و دیگری «توزیع عادلانه و رفع محرومیت در درون جامعه اسلامی». به نظر می‌رسد، یکی از اساسی‌ترین اقدامات برای تحقق این موضوع گسترش تعاونی‌ها باشد؛ چرا که هم موجب افزایش تولید و ثروت ملی می‌شود و هم سبب توزیع درآمد و کاهش فاصله طبقاتی می‌شود؛ اما متأسفانه مبتنی بر آمار ارائه شده، ۱۹۸ هزار تعاونی در کشور ثبت شده که ۴۳ درصد آنها غیر فعال و راکد هستند. این آمار نشان می‌دهد، مزیت‌های اقتصادی و اجتماعی تعاونی‌ها به درستی شناخته نشده و روند توسعه آنها با برخی چالش‌ها مواجه است. مشکلات و آسیب‌های بخش تعاون، اعم از مسائل حقوقی و قضایی، مسائل روابط انسانی، بودجه، کمرنگ شدن روح تعاون و حضور افراد غیرتعاونگر در لوای تعاونی، همگی برخاسته از دو محور کلی، شامل مسائل قانونی و باورهای ذهنی نامولد درباره تعاونی‌هاست که رفع این موارد مستلزم همکاری و هماهنگی متولیان این بخش است. 🔹سخن پایانی اینکه اگرچه این گردهمایی‌ها و هماهنگی‌ها بین متولیان بخش تعاون ضروری است؛ ولی اگر به گسترش تعاونی‌ها منجر نشود، ارزشی ندارد. برخی راهکارهایی که متولیان بخش تعاون باید دغدغه جدی در تحقق آن داشته باشند، عبارتند از: 🔻۱ـ ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت در بخش تعاون، 🔻۲ـ تسهیل فرآیندهای تشکیل تعاونی‌ها، 🔻۳ـ حمایت مالی و تأمین سرمایه تعاونی‌ها که در این موضوع متولی آن بانک توسعه تعاون است. 🔻۴ـ گسترش چتر حمایتی بیمه از تعاونی‌ها برای کاهش سطح ریسک و خطرپذیری تعاونی‌ها، 🔻۵ـ توجه ویژه به تعاونی‌های دانش‌بنیان و... . تحقق این موضوعات گامی مهم در تحقق شعار سال است.
💢سردار قاآنی: همۀ جنایتکاران بدانند که اقدامات و جنایاتشان به حسابشان نوشته شده است 🔹فرانسه، آلمان و انگلیس فکر نکنند آن شب آمدند و برای دفاع از صهیونیست‌ها هواپیماها را آوردند و قضیه تمام شد و رفت. بله آن شب تمام شد اما حساب آن‌ها سرجای خودش است.
💢۷۶ سال پس از نکبت؛ رژیم در سراشیبی فروپاشی 🔹تخریب بیش از ۶۷۵ شهر و روستا، اشغال مناطق فلسطینی نشین و تبدیل آن‌ها به شهرک‌های صهیونیستی، اخراج فلسطینی‌ها، نابودی میراث و آثار هویت ملی فلسطین و جایگزینی نام‌های عربی مکان‌ها با نام‌های عبری از جمله اقدامات رژیم اشغالگر از سال ۱۹۴۸ تاکنون است. بر اساس بیانیه اداره آمار فلسطین در درگیری‌های ۷۶ ساله با رژیم صهیونیستی بیش از ۱۳۴ هزار تن از زمان نکبت ۱۹۴۸ تاکنون در دفاع از حق و حقوق ملت فلسطین به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.
💢روایتی از اقدامی که ایران را جهان‌نورد کرد 🔸امروز ۲۷ اردیبهشت سالروز بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ ارتش به کشورمان در سال گذشته است، ناوگروهی که ایران را جهان‌نورد کرد. 🔹ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که به‌نام ناوگروه ۳۶۰ نیز شناخته می‌شود از ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور زمین اعزام و ۲۷ اردیبهشت سال گذشته به ایران بازگشت. 🔸این ناوگروه دستاوردهای مختلفی داشت که به گفتۀ فرمانده نیروی دریایی ارتش، یکی از این دستاوردها اشراف به نحوۀ عبور از اقیانوس‌ها است.
💢حمله حزب‌الله لبنان به مواضع و تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: 🔹رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱ صبح امروز پنج‌شنبه شانزدهم ماه مه ۲۰۲۴ پادگان زرعیت، جرثقیل و تجهیزات جاسوسی جدید استقراریافته در این پادگان را با تسلیحات هدایت‌شونده و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند. 🔸همچنین تجهیزات جاسوسی جدید استقراریافته در مواضع صهیونیستی «جل العلام» و «عداثر» و همچنین تجهیزات جاسوسی موضع «رامیا» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده شده است.
💢تاکید اتحادیه اروپا به افزایش حضور خود در آسیای میانه 🔹نماینده ویژه اتحادیه اروپا برای آسیای مرکزی اذعان کرد که این اتحادیه قصد دارد کار در آسیای مرکزی را تقویت کند و حضور خود را در این منطقه افزایش دهد.
💢درمان سرطان رایگان می‌شود 🔹وزیر بهداشت: بزودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.
💢زلنسکی: با وضعیت نظامی دشواری روبرو هستیم 🔹رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد در پی پیشروی‌های ارتش روسیه در منطقه خارکیف در شمال شرق اوکراین، ارتش با وضعیت نظامی «بسیار دشواری» در آن منطقه روبرو است. 🔸خبرگزاری فرانسه می‌گوید محاسباتش بر مبنای داده‌های «موسسه مطالعات جنگ» نشان می‌دهد ارتش روسیه در فاصله ۹ تا ۱۵ ماه می یعنی ظرف ۶ روز توانسته ۲۷۸ کیلومتر مربع از خاک اوکراین را به تصرف خود درآورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: تا پیش از مجلس یازدهم، هیچ قانون مدوّنی برای سامان‌دهی اجاره‌بها وجود نداشت 🔹اجرای دقیق قانون سامان‌دهی اجارۀ مسکن بار مهمی از دوش ضعیف‌ترین طبقات جامعه برخواهد داشت.
💢گفت‌وگوی نمایندهٔ کاخ سفید با ولی‌عهد عربستان دربارهٔ جنگ غزه 🔹محمد بن‌سلمان و سالیوان، مشاور امنیت ملیِ کاخ سفید در ریاض باهم دیدار کردند و دربارهٔ جنگ غزه و پیداکردن مسیری به‌سوی راه‌حل ۲ کشوری با احترام به حقوق فلسطینی‌ها گفت‌وگو کردند.
💢مبارزه با فساد در شرایط مارپیچ سکوت 🔹کارنامه جمهوری اسلامی در مبارزه با فساد، با وجود ضعف‌ها و قوت‌های فراوان، در مجموع قابل دفاع است؛ زیرا جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر، مبارزه مناسبی با فساد، به‌ویژه فساد دانه‌درشت‌ها داشته است؛ برای نمونه می‌توان به علنی کردن فساد اکبر طبری، معاون سابق قوه قضائیه و برخورد با آن، علنی کردن فساد در قضیه چای دبش از سوی دولت سیزدهم و برخورد با آن، برخورد با وابستگان مسئولان از جمله برادران معاون اول و رئیس‌جمهور سابق و پیشتر از اینها، برخورد قانونی با مهدی هاشمی و بابک زنجانی و شهرام جزایری اشاره کرد. 🔸با این حال، نکته اساسی آن است که با وجود کارنامه قابل دفاع نظام در مبارزه با فساد، اما در عرصه رسانه، دشمن با ارائه روایت اول و انبوه روایت از رخدادهای مرتبط با وقوع فساد در ایران، در عمل مارپیچی از سکوت شکل می‌دهد که در خلال آن، نه تنها اقدامات نظام در مبارزه با فساد دیده نمی‌شود، بلکه اساساً هم منطق جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با فساد نادیده گرفته می‌شود و هم نظام به ترویج و حمایت از فساد متهم می‌شود. 🔹بنابراین، در کنار اقدامات ستودنی در مبارزه با فساد از جمله آنچه به تازگی در قضیه فساد رخ داده در چای دبش از سوی رئیس قوه قضائیه اعلام شد، باید تلاش شود تا در سطح رسانه‌ای، مارپیچ سکوت دشمن نیز واژگونه شود. برای این مهم، باید تلاش شود تا ضمن تبیین منطق مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران، اقدامات فسادستیزانه نظام نیز به‌خوبی برای مردم تبیین شود تا فسادزدایی و مبارزه با فساد، از سوی افکار عمومی، موضوعی در حد حرف و گفتار درمانی تلقی نشود. به عبارت دیگر، با تبیین درست و اطلاع‌رسانی مناسب از اقدامات فسادستیزانه نظام باید تلاش شود تا فسادستیزی نظام به یک باور برای افکار عمومی تبدیل شود. 🔸واقعیت آن است که جمهوری اسلامی نه گرفتار فساد سیستمی است و نه آنگونه که در سطح رسانه‌ها بازنمایی می‌شود، حجم فساد در کشور به حد غیرقابل‌کنترل رسیده است. جمهوری اسلامی نه تنها بنایی برای تشویق و ازدیاد فساد ندارد، بلکه در تلاش برای مبارزه با فساد نیز همواره خود افشاگر و پیش‌قدم بوده است و در این زمینه، حتی به دانه‌درشت‌ها و مسئولان رحم نکرده است. بنابراین، به جای فرورفتن در لاک دفاعی، باید با سردست گرفتن این قبیل موارد، بتوان در مقابل مارپیچ سکوت دشمنان، اقدامات تبیینی آفندی متناسب انجام داد.
🛐نماز توبه در یکشنبه های ذی القعده🛐 ✍پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در روز یکشنبه این ماه بر اصحاب وارد شد فرمود : چه کسی خواهان توبه است؟؟!! طبیعتاً همه گفتند: همهٔ ما خواستار توبه ایم. پس فرمود: ۱-امروز را غسل کنید ۲-و سپس وضو بگیرید ۳-و دو تا ، دو رکعتی نماز بخوانید در هر رکعت بعد از حمد ، سه بار توحید، و یکبار سوره فلق، و یکبار سوره ناس. ۴-بعد از اتمام نمازها هفتاد بار بگوید: «استغفِرُ اللّه» وسپس: «لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ» و آن گاه بگوید: «يَا عَزِيزُ! يَا غَفَّارُ! اغْفِرْ لِي ذُنُوبِي وَ ذُنُوبَ جَمِيعِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ، فَإِنَّهُ لَا يَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلَّا أَنْتَ». ♦️با اینکه اصل نماز برای توبه است و فرشته ای از آسمان میگوید: توبه ات پذیرفته شد و گناهت آمرزیده گردید. اما پیامبر خواص دیگری نیز برای این نماز ذکر کردند: ⬅️منادی میگوید: برکت برای تو و خانواده ات و ذریه ات حاصل شد. ⬅️منادی دیگر میگوید: دشمنانت در قیامت از تو راضی خواهند شد ⬅️منادی سوم ندا میدهد: عاقبتت ختم به ایمان و خانه برزخت وسیع و نورانی خواهد بود. ⬅️نفر چهارم این خبر را میدهد: اسباب رضایت پدر و مادرت فراهم میشود و آنان نیز آمرزیده میشوند و خداوند در رزق دنیوی و اخروی تو را گشایش ایجاد خواهد کرد. ⬅️اما نفر پنجم حضرت جبرئیل است که می‌فرماید: من با فرشته مرگ وقت فوت تو خواهم آمد تا سفارش تو را به قابض الارواح بکنم تا با آرامی روح را از بدنت جدا کند. 🌟البته پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم به راوی این حدیث بعد از پرسش او ، اجازه این نماز را با همین پاداش در غیر این ماه را داده اند.(مِثْلَ مَا وَصَفْتُ، وَ إِنَّمَا عَلَّمَنِي جَبْرَئِيلُ هَذِهِ الْكَلِمَاتِ أَيَّامَ أُسْرِيَ بِي) 📚اقبال الاعمال ص۶۱۴ 📚 🆔 @basiji_meghdad
🔷 اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ 🙏 برای سلامتی رئیس‌جمهور عزیزمان آیت الله ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه و همراهان محترمش دعا کنید. 🤲 آن سفرکرده که صد قافله دل همرهِ اوست هر کجا هست خدایا به سلامت دارش... «نشر حداکثری » @jahade_tabien1
https://EitaaBot.ir/counter/gueslb ختم صلوات به نیت سلامتی رئیس جمهور محترم و تیم همراه
انا لله و انا الیه راجعون ‏پایان ماموریت بسیجی شهادت است... شهادتت مبارک شهادت هنر مردان خداست
🏴 خدا حافظ ... خداحافظ خادم امام رضا خداحافظ خدمتگزار ملت خداحافظ یاور رهبر عزیز خداحافظ سید محرومان خداحافظ جمعه‌هایِ بی‌خواب خداحافظ ماشین‌هایِ بدون شیشه‌ دودی خداحافظ « ماشین رو نگه دارید ، مگه نمی‌بینید مردم وایستادن » خداحافظ « اتّقوا الله » هایِ حین مناظره خداحافظ مایهٔ غرورِ ایرانی خداحافظ تمام کننده طرح های نیمه تمام خداحافظ سفرهای پی‌ در‌ پیِ استانی خداحافظ احیا کننده کارخانه های تعطیل خداحافظ مخاطب پیرمردی که گفت « خدا پدرت رو بیامرزه » خداحافظ سیبْلِ توهین‌ ها ، طعنه‌ ها و تهمت‌ ها خداحافظ مخاطبِ تخریب و کنایه‌ های خودی و بی‌ خودی خداحافظ « ما دنبال دو تا رأی حلالیم » خداحافظ «من تا تمامِ مشکلات حل نشود ، به سفرهای استانی خواهم آمد» خداحافظ سکوتِ مردانهٔ مقابل تخریب‌ های رقیب خداحافظ سیبْلِ تمسخرِ شش‌ کلاسی‌ هایِ نامرد خداحافظ دکترِ سلیم‌ النفس‌ ها  خداحافظ « من دردِ یتیمی را چشیده‌ام » خداحافظ پیشونیت جای بوسهٔ حاج‌ قاسم خداحافظ سربازِ احیاگرِ غیرت له‌ شدهٔ ما خداحافظ مظلومِ هلهلهٔ بی‌ وطن‌ ها خداحافظ « برای این طلبهٔ خدمتگزار دعا کنید » خداحافظ عبا و قبایِ خاکی بین سیلزده ها و زلزله‌ زده ها خداحافظ مخاطب « تمجید » هایِ آقا خداحافظ دائم السفر به روستاها خداحافظ جشن‌های احیایِ کارگاه‌ ها خداحافظ شاهد شهید حینِ خدمت ؛ نه پشتِ میز ریاست خداحافظ مرد مواضعِ صریح و شفاف خداحافظ زبانِ بی‌لکنتِ دفاع از اسلام ♦️بیشتر از آن چه فکر کنی ؛ دوستت داشتیم و داریم ؛ هم خود تو و هم یارانت رو ببخش که زیاد نگفتیم ... باز با از دست‌ دادن‌ ها به خود آمدیم! ♦️خداحافظ سید عزیز! جدی‌ جدی شهیـد شدی ... حالا کمی استراحت کن ؛ خیلی خسته‌ای ... ♦️راستی ؛ سلام ما رو به استادت ، شهید مظلوم دکتر بهشتی برسون. 🏴 تکیه کلامت رهبری فرزانه بود ؛ آقای ما برای شهادت تو و یارانت ، پنج روز عزای عمومی اعلام کرده ،... دیدار به قیامت ... 🛑 ای مرد، در میانه ی میدان چه می کنی در لابلای جنگل و باران چه می کنی میز ریاست تو چه کم داشت از رفاه در ورزقان و در مه و بوران چه می کنی دل کنده از اوامر و دستور و پایتخت در نقطه های مرزی ایران چه می کنی ای هفت روز هفته، به فکر ضعیف ها همشانه ی فقیر و ضعیفان چه می کنی تهران اگر که شهر و مقرّ ریاست است پس در میان ایل و دهستان چه می کنی ┈┉┅━❀▪️▪️▪️❀━┅┉┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍پدرش فکر نمی‌کرد که شاید نماز پسر را بخواهد بخواند 🖤 إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج •┈••✾•🌿🌺🌸🌺🌿•✾••
. ♻️ خداحافظ خداحافظ جمعه‌هایِ بی‌خواب خداحافظ ماشین‌هایِ بدون شیشه‌دودی خداحافظ «ماشین رو نگه دارید، مگه نمی‌بینید مردم وایستادن» خداحافظ «اتّقواالله»هایِ حین مناظره خداحافظ مایهٔ غرورِ ایرانی خداحافظ پروژه‌هایِ افتتاحی خداحافظ سفرهای پی‌در‌پیِ استانی خداحافظ دعای کارگر‌های کارخانه‌هایِ احیایی خداحافظ مخاطب پیرمردی که گفت «خدا پدرت رو بیامرزه» خداحافظ سیبْلِ توهین‌ها، طعنه‌ها و تهمت‌ها خداحافظ مخاطبِ تخریب و کنایه‌های خودی و بی‌خودی خداحافظ «ما دنبال دوتا رأی حلال‌ایم» خداحافظ استقبال‌هایِ چشم‌گیر مردمی خداحافظ «من تا تمامِ مشکلات حل نشود، به سفرهای استانی خواهم آمد» خداحافظ سکوتِ مردانهٔ مقابل تخریب‌های رقیب خداحافظ سیبْلِ تمسخرِ شش‌کلاسی‌هایِ نامرد خداحافظ دکترِ سلیم‌النفس‌ها خداحافظ «من دردِ یتیمی را چشیده‌ام» خداحافظ پیشانیِ بوسهٔ حاج‌قاسم خداحافظ سربازِ احیاگرِ غیرت له‌شدهٔ ما خداحافظ مظلومِ هلهلهٔ بی‌وطن‌ها خداحافظ استخارهٔ خوبِ «به کی رأی‌ بدم‌»ها خداحافظ «برای این طلبهٔ خدمتگزار دعا کنید» خداحافظ عبا و قبایِ خاکی بین سیل و زلزله‌ها خداحافظ چشم‌انتظاریِ هشت ساله و ۱۶ ساعته خداحافظ مخاطب «تمجید»هایِ اقا خداحافظ سفرهای عادی‌شدهٔ روستایی خداحافظ جشن‌های احیایِ کارگاه‌ها خداحافظ شهادت حینِ خدمت؛ نه پشتِ میز خداحافظ شجاعتِ قدم‌های اقای وزیر و مواضعِ صریحِ شیعه‌گری خداحافظ زبانِ بی‌لکنتِ دفاع از اسلام بیشتر از آنچه فکر کنی دوستت داشتیم؛ تو و یاران‌ت را، ببخش که زیاد نگفتیم… باز با از دست‌دادن‌ها به خود آمدیم! حالا مخالفین‌ت راحت‌تر تخریبت می‌کنند و تو راحت‌تر سکوت می‌کنی! حالا بدخواهان‌ت اعداد و ارقام و آمار را بیشتر پیش می‌کِشند و تو در آسمانی! خداحافظ آقاسید ابراهیم! جدی‌جدی شهیـد شدی… حالا کمی استراحت کن؛ خیلی خسته‌ای… ✍ ارسالی کاربران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تسکین رهبری برای این روزامون لازمه😔 با اینکه این فیلم قدیمیه و همه دیدیم، ولی چه انرژی داره که هر وقت میبینیم آرووم میشیم، ببین و بفرست برای رفقا تا تسکین دلشون باشه😔
زنده ماند 🌹دوستی نوشته بود دشمن شاد شدیم، با خودم گفتم دشمن نمی‌داند چه شد و الا شاد نمیشد. حالا دیگر با خونش هم خادمی میکند، خون شهید کارها میکند، چه کارهایی؟ 🌹مثلا بی خیال ترین آدمهایی که در هیچ انتخاباتی هم شرکت نکرده بودند، خبر را میشنوند، بعد می‌گویند رییسی آنجا چه میکرد؟ داشت خدمت میکرد؟ میخواست چه پروژه هایی را افتتاح کند؟ حین خدمت به مردم شهید شد؟ بعد مثل آنها که می‌پرسیدند مگر علی ع نماز می‌خواند که در محراب شهید شد، با خود می‌پرسد مگر مدیران کشور خدمت میکنند؟ آنگاه سرش را از سمت بی بی سی می‌چرخاند به سمت فطرت و نوای قلبش و بعد کمی تامل می‌کند. رابطه مردم با خادمان جمهوری اسلامی و همه این حرم بعد از این خون تفاوت میکند. حتی آنانکه هیچ وقت نبودند پای کار، مثل زائرانی که یک خادم دوست داشتنی حرم، دستشان را می‌گیرد و میبردشان زیارت. 🌹خون خون خون، نمی‌دانید چه معجزه ای میکند، وقتی بهشتی شهید شد، خیلی ها برای مظلومیتش گریه کردند، اما امان از الطاف خفیه خدا، خونش ریل انقلاب را چرخاند، از سمت همه گمراهی ها و کاستی ها که غصه اش را میخورد به سمت امام. مثل خون حاج آقا مصطفی که در غربت و مظلومیت پر کشید و دست ایران را در دست پدر و امامش گذاشت، مثل آقای رئیس دولت مردمی ، دید دشمن ذهن خیلی ها را نسبت به مدیران ما خراب کرده، آستین بالا زد و با خون پیوندمان داد به همه خادمان جمهوری اسلامی که حرم است. که باور کنیم از شؤون عاقبت به خیری خدمت به این حرم است. نمی‌دانید خون چطور همه گمراهی ها و کاستی ها را می‌شوید و می‌برد. چه خادمی با کلاسی. چه خادمی جذابی. 🌹راست می‌گفتند شش کلاس بیشتر سواد نداشت، به عدد لایه های عالم، الله الذي خلق السماوات والأرض وما بينهما في ستة أيام ثم استوى على العرش حالا بنشینند و تماشا کنند کسی که تا عرش سواد دارد چقدر قدرت دارد العلم سلطان، ببینید چه میکند. هر چه یک عده داد زدند آیت الله است، دکتر است، دروغ نگویید، نه اینها همه پاسخهای ناقصی بود، نه او پرکشید تا عرش، عرش امام رضاع، راضیه مرضیه. تا نشان دهد کلاس خادمی این حرم چقدر بالا است. 🌹با آل هاشم رفت امام جمعه ای با بالاترین محبوبیت، با امیرعبداللهیان رفت که طعم وزارت خارجه جمهوری اسلامی را بالاخره به ما چشاند، به قول اسماعیل هنیه، وزیر خارجه کل جبهه مقاومت هم بود همزمان، چقدر زیبا همه چیز طراحی شده، چقدر پر معنا، چقدر آموزنده. 🌹برای مظلومیتش گریه نکنید، وقتی در مناظره ها تهمت به او می‌زدند و او که سینه اش پر از اسرار بود، بلد نبود آبرو ببرد، برای مظلومیتش گریه نکنید وقتی رییس تنها دولتی بود که هر چه متهمش می‌کردند به دروغ، شکایتی نمیکرد، برای مظلومیتش گریه نکنید، وقتی در میان اغتشاشات وارداتی مهسا و مصی ، آرام و بی صدا کار می‌کرد و دست رهبرش را پر می‌کرد از پیشرفت در همان ایام، برای مظلومیتش گریه نکنید وقتی کنار پیرمرد و پیرزن روستایی می‌نشست و درد دلهایشان را می‌شنید انگار خادمی زائران این حرم در ذات او بود. او مظلوم بود، اصلا مومن مظلوم است. اما حالا ببینید اخلاص و خدمت با هم چه میکند برای یک کشور و یک مدیر. آبروی مدیران نظام شد، آبروی حوزه های علمیه شد، با همان عبا و عمامه خاکی اش، که حالا سوخته و غرق گل و لای شده و غرق خون شده. 🌹یا امام رضا ع، "قربون کبوترای حرمت" برکتی به این خون های پاک بده که هر آنچه از این الطاف خفیه، قرار بود گیر این مردم مظلوم ایران بیاید، صدها چندان شود، راستی سر ظهر پر کشید کنار گنبدتان از او بپرس "ناهار خوردی"؟ احتمالا لبخندی می‌زند بعد می‌گوید نه آقا جان، نخوردم ، ولی اول مردم. اول آن پیرزنی که دست به دعا برداشته بود، اول آن کودک معصوم که در حرم میدود، اول آن خانم کشف حجاب کرده که در بغلش سگ گرفته و خیال می‌کند اینطوری با کلاس شده، اول آن آقایی که تهمت بی سوادی به من زد تا برای خود آبرو جمع کند، اول آن قلم به دستی که می‌نوشت و ناخواسته پروژه ناامید کردن مردم را پیش می‌برد. اول آن ها که نمی‌دانستند زندگی در حرمی به نام ایران، زندگی در صحن امام هشتم است و حالا باز طبق معمول غذای حضرتی هست، به همه هم می‌رسد. بفرمایید بسم الله. 🌹گریه نکنید بچه ها، به قول امام رضاع، یابن الشبیب ان کنت باکیا لشئ فابک للحسین ع. خواستید گریه کنید برای آن مظلومی گریه کنید که وقتی زمین خورد، سی هزار نفر دور پیکرش هلهله کردند، دشمن شاد شد ولی آنها نمی‌دانستند او چطور با خونش صحنه را زیر و زبر میکند و تاریخ میسازد، برای آن آقایی که خون خادمان و اصحابش هم مثل خودش و فرزندانش تاریخ ساز است. السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی "اصحاب الحسین"
🔊 رزمایش بزرگ عضوگیری برای کانال‌ معیار (کانال مرجع ثامن) برای اطلاع از جدیدترین اخبار و تحلیل های سیاسی به ما بپیوندید. لینک‌های عضویت:👇👇👇 🆔 rubika.ir/meyar_pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔 rubika.ir/meyar_pb زمان اجرای رزمایش عضوگیری : امروز شنبه ۵خرداد ماه تا ساعت ۸ صبح فردا یکشنبه ۶ دی ماه معاونت سیاسی تهران بزرگ