ده روز محرم تموم شد..خیلی زودم تموم شد..
ولی این دهه محرم با سال های پیش خیلی فرق داشت..خودمم خیلی با سال های قبل تفاوت داشتم..خیلی نسبت به همه چی عمیق تر بودم..
ولی یه سری حرف ها رو که میشنوم..باورم و علاقه ام نسبت به کسایی که بهشون اعتقاد دارم خیلی بیشتر میشه..خیلی زیاد..🙂