هر سال از یه جاهایی برام شله میرسید که برگای خودم هیچی ، برگای کائنات و امام حسین هم میریخت امسال نمیدونم داستان چیه هیچجا هیچ خبری نبود .
خدایا یعنی من از اونی که زیدش واسش هم قیمه هم شله مِشِدی دم خونشون برد کمترم ؟ خدایا یعنی داری غیر مستقیم میگی زید پیدا کنم ؟
Pis
خدایا تا آخر امشب بهت فرصت میدم یه شله مِشِدی مشتی با نیم کیلو قیمه روش برام جور کنی ، وگرنه برو که
همکار شوهر دوست مامانم نذری شله داشته یه ظرف اضافه تر بهشون میده ، دوست مامانم خیلی رندوم منو میبینه میگه عه ، بیا این ظرف شله مال تو =)))))
تو هیئت یه گوشه پیدا کردم کنار یه خانومی نشستم خیلی رندوم شوهرش از پشت یه کاسه عدسی (موکب هیئت عدسی میدادن و من کلا آدم تو صف وایسادن نیستم) گرفت جلوم گفت این سهم شماست =)))
امروز انقدر اتفاقات عجیب افتاد و انقدر همشون رندوم بودن که دمت گرم آقا ، خیلی مشتی هستی که حواست به بندهی ناخلفی مثل من هست =)
Pis
خدایا یعنی یه قیمه علاچی هم گیرم نمیاد ؟ امام حسین قهری باهامون ؟
خیلی پرروام ولی این یکی هنوز نرسیده اینم اوکیش کن دمت گرم .
ناشناس :
قیمه علاچی چیه دیگه چجوری خونده میشه با چی درست میشه اصلا
____________
به قیمه عربی میگن قیمه عَّلاچی
با گوشت و نخود و هل درست میشه و برعکس قیمهی عادی لپه و لیمو عمانی نداره ، ظاهرش تقریبا شبیه کوبیدهی آبگوشته ولی رقیقتر
مزهی بهشت میده 🤌