📪 پیام جدید
از وقتی اومدم آه و ناله و گریه و اشک و بزن بزن و اعصاب خوردی
بسه تروجدتون به اندازه کافی زندگیم گل وبلبل هست که به دردای شما هم گوش کنم
#دایگو
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/pishiterapi/21875
درکت میکنم گاهی حوصله نداری،ولی نباید اینجوری تو چنل هی بگی به ما
#دایگو
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
📪 پیام جدید https://eitaa.com/pishiterapi/21875 درکت میکنم گاهی حوصله نداری،ولی نباید اینجوری تو چن
اره سر 700 تایی هم اینطوری شدم. یهو همچی کوفتم شد
📪 پیام جدید
من یه حرفی با اون افراد دارن که هعی میگن چرا مثلا ناراحت و اینا تو هم دیگه نگو
بس کنید جدا بس کنید
اصلا درک نمیکنم جای اینکه یکیو دلاری بدین مثل این میمونه که اون انقدر ناراحته که گریه میکنه و شما ها میگن گریه نکن ؟!
من واقعا نمیفهمتون
اون ناراحت بود و سعی کرد دل خودشو اروم و خالی کنه اما شماها دارین میگین اره من ناراحتم دیگه نمیدونم تو ناراحت نباش که من به اندازه کافی ناراحتی تو زندگیم هست؟!
-معذرت میخوام. فقط نمیتونم اینطور ادما رو تحمل کنم.
#دایگو
راست میگه
وقتی نیاز داره پیشش باشید بدترش نکنید لطفا
حداقل بزارید خالی شه
کسی گناهی نکرده که همیشه رو پای خودش پاشه..
کاش فقط بعضیا درک میکردن
وقتی یه نفر چقدر نیاز داره پیشش باشن
بدترش نکنن
گند نزن تو اون حالی که طرف داره
شاید واقعا نیاز داشت پیشش میبودید ولی الان اونی که بدهکاره خودشه ...
مهم نیست کی دردش بیشتره یا کی بدتر درد کشیده
اگه یکم براتون مهم بود .
مثل من گند نمیزدید به همه چی