📪 پیام جدید
من یه حرفی با اون افراد دارن که هعی میگن چرا مثلا ناراحت و اینا تو هم دیگه نگو
بس کنید جدا بس کنید
اصلا درک نمیکنم جای اینکه یکیو دلاری بدین مثل این میمونه که اون انقدر ناراحته که گریه میکنه و شما ها میگن گریه نکن ؟!
من واقعا نمیفهمتون
اون ناراحت بود و سعی کرد دل خودشو اروم و خالی کنه اما شماها دارین میگین اره من ناراحتم دیگه نمیدونم تو ناراحت نباش که من به اندازه کافی ناراحتی تو زندگیم هست؟!
-معذرت میخوام. فقط نمیتونم اینطور ادما رو تحمل کنم.
#دایگو
راست میگه
وقتی نیاز داره پیشش باشید بدترش نکنید لطفا
حداقل بزارید خالی شه
کسی گناهی نکرده که همیشه رو پای خودش پاشه..
کاش فقط بعضیا درک میکردن
وقتی یه نفر چقدر نیاز داره پیشش باشن
بدترش نکنن
گند نزن تو اون حالی که طرف داره
شاید واقعا نیاز داشت پیشش میبودید ولی الان اونی که بدهکاره خودشه ...
مهم نیست کی دردش بیشتره یا کی بدتر درد کشیده
اگه یکم براتون مهم بود .
مثل من گند نمیزدید به همه چی
📪 پیام جدید
شما ها
البته ببخشیدا
چقدر زر میزنید و دری وری میگین
تو داری میگی من حالم بده تو بدرتش نکن
چیزی به نام احساس یا درک و فهم تو توی اون وجودت داری؟
یه چیزی که میخوام بگم اینکه دردای آدما فرق میکنند چون ادما زندگی های مختلفی دارن
منظورم اینکه مثلا خودم از حس اینکه منو مسخره کنن فوبیا دارم و حتی یه مسخره بازی باعث میشه من شب ها اون حرف دوباره دوباره تو ذهنم پلی بشه و این درد داره یا یکی از این میترسه که رومخ بقیه باشه یا اینکه یه نفر اصلا نشون نده چقدر درد کشیده تا اینکه نمیتونه دردا رو تحمل کنه
همهی ادما با چیزایی که ممکنه اصلا بقیه براشون اهمیت نداره ناراحت بشن و اون درده شاید خیلی بیشتر از اون چیزی که بقیه فکر میکنند به اون ادما اسیب بزنه
بخوام خلاصه بگم چرت و پرت و مزخرفات ننویسید
#دایگو
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
📪 پیام جدید شما ها البته ببخشیدا چقدر زر میزنید و دری وری میگین تو داری میگی من حالم بده تو بدرتش
اولا وقتی نمیدونی چیشده قضاوت نکن خب؟
من خوب نبودم و اون خواست بهترش کنه و کرد
اما یهو ی چیزی پیش اومد و بدترش کرد
من فقط ازش خواستم انقد به خودش درد نده وقتی خودم مقصر بودم!
چرت و پرت هم ننوشتم .برای اونایی بود ک میگفتن آره مالک اینجا همش حالش بده !!!!
وقتی طرف داره جزای دردی که میکشه رو پس میده و هیچی تقصیرش نبوده نمیتونید بگید من اونیم که داره اذیتش میکنه
وقتی خودم دارم تو این باتلاق غرق میشم!
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/pishiterapi/21891
اشتباه متوجه شدی
منظورم با هم اون افرادی بود که اینو نوشتند:
https://eitaa.com/pishiterapi/21876
https://eitaa.com/pishiterapi/21874
#دایگو
📪 پیام جدید
وات د فا....ک
نکنه بعضیا گل میکشن میان اینجا؟
اصلا ربطی نداره که چرا میگه ناراحته ،چنله خودشه هر چی میخواد میگه،شاید میتونه اینجا خودشو خالی کنه،مشکلش چیه.؟چرا اینقدر این دنیا بیمار شده؟چرا دیگه هیچکس احساس همدردی نداره،؟نیومده که از تو بخواد بیای گوش کنی بدون کلی آدم دیگه هستن که به حرفاش گوش کنن،آدم توی زندگیش به دلایلی ناراحت میشه،و هرکی میتونه یه جوری برای یکی بگه یا خالی کنه خودشو،لطفا قدرت درکتون رو بالا ببرید!کسی ازتون چیزی نخواست که میآید گنده گو...زی میکنید،همونطور تو مشکل داری حتما بقیه هم دارن و دلیل نمیشه چون تو نمی تونی به کسی بگی یا حلش کنی بیای به یکی که چنل خودشه و اینجوری اعصابش آروم میشه بتوپی.
اینقدر🤏انسان باشید .درک داشته باشید،احمق نباشیم
#دایگو