📪 پیام جدید
خیلی بد بود و واقعا سختم بود بهش عادت کنم ولی خواهشا نه
میشه نریی؟
البته اگه احساس میکینی احساس راحتتری داری برو عیبی هم نداره چون واقعا خیلی دوست دارم پیشی
#دایگو
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
📪 پیام جدید پیشی خوبه ؟ازش خبری شد؟ #دایگو
نه هنوز بیمارستانه. دکترا هم گفتن رفته کما😑
📪 پیام جدید
اگه تو کما هست پس چرا تو چنل پیام میده؟
#دایگو