سلام اینجا یه دیلی گیمینگه
فعالیت هامون جدی نیست هروقت خبری محتوایی بود میذاریم
توجه کنید اینجا دیلیه نه گروه چت،ما تو گروه چت میکنیم
اگه دنبال بازی می گردید دو هشتگ زیر رو دنبال کنید:
#pc_game
#mobile_game
گپ کانال:
https://eitaa.com/joinchat/1195770012Cc9bf366e4c
اگه صلاحیت داشته باشید و بشناسمتون ادمین میکنم
آیدی مدیر:
@mercys
|🍂 بررسی Witcher 3:
-این بازی انقدر قویه که از لحظات آغازی ثابت میکنه که یکی از بهترین بازی های rpg تاریخه
از لحاظ داستانی درگیر کننده هست و ماموریت های اصلی،فرعی و جزئیات دنیا واقعا عالیه
خیلی از ماموریت های فرعی دارای راه ها و پایان بندی های مختلف هستند و این یعنی یه rpg واقعی(نه برچسب انتخاب دیالوگ مسخره در بازی های امروزی!)
به طوری که در طی این یک دهه منبع الهام بسیاری از بازی ها بوده و راهشو ادامه دادن،یا تکمیل تر کردن
از اوناییه که دوست داری کل دنیارو بگردی
اکثر کاراکتر ها،اکت و هویتشون به خوبی طراحی شده .... حرف هویت شد؛کاملا هویت اروپا قرون وسطا رو داره
از محدود گیم هاییه که dlc هاش هم اندازه خود بازی خفنن
موسیقی بازی محشر و متنوعه
-گیم پلی متوسط رو به بالایی داره،درخت مهارت بازی بنظرم میتونست بهتر باشه.بالانس بازی یکم متفاوت تر از بقیه بازی هاس؛با این حال تقریبا خوبه
مکانیزم های تکمیلی داره که گیم پلی رو جذاب تر می کنه
طراحی انمی ها خوب و متنوعه.هوش مصنوعی خوبی دارن مخصوصا اگه رو حالت سخت بذارید مثلا خوب جاخالی میدن و حمله میکنن
حتی وقتی انمی انسانی مارو میبینه بقیه هم سه سوته از اون سر کمپ باخبر نمیشن گله ای حمله کنن،محدوده داره
در کل شدیدا پیشنهاد میشه،یه والکترو کوتاه ازش تو یوتیوب ببینید تا بفهمید چیه
(من stoneshard رو از هر لحاظ کامل تر و بهتر از ویچر ۳ میدونم،انگار ادامه دهنده راه این بازیه و انتظارم از ویچر ۴ با جزئیات استون شارده)
|🌴「 #shayan
#بررسی
#pc_game
|🎮•••⁅ @play_station ⁆•••
طب گیمینگ
|🍂 بررسی Witcher 3: -این بازی انقدر قویه که از لحظات آغازی ثابت میکنه که یکی از بهترین بازی های rpg
همچنین این بازی یکی از بهترین مینیگیم های تاریخ گیم (Gwent) رو داره، که شایان هنوز که هنوزه بازیش نکرده
طب گیمینگ
همچنین این بازی یکی از بهترین مینیگیم های تاریخ گیم (Gwent) رو داره، که شایان هنوز که هنوزه بازیش ن
باشه همین فردا میرم سراغش😂🤦♂
رفرنس نقد به سردبیر گیمفا
هرچند تا حد قابل توجهی درست میگه ولی هیچ راهکاری ارائه نمیده
من مشکلم با دلیل سومشه،خب میخوای چیکار کنیم بریم کشاورزی؟