طب گیمینگ
ولی واقعا عجیبه استودیو های سونی اهل ژانر های سبک مثل دو بعدی و روگ لایک (حالا هوس مارک رو فاکتور بگ
اون از لگو هورایزون اینم گاد اف وار دو بعدی
امیدوارم این سیاست رو ادامه بده همش که نباید بازی تریپل ای سه بعدی اکشن ادونچر بده
ایکس باکس استودیوز همه چیز دارن
اینا اکشن ادونچر میدن بعد واسه ژانر و سبک های دیگه بازی های بقیه رو انحصاری زمانی میکنن
طب گیمینگ
ولی واقعا عجیبه استودیو های سونی اهل ژانر های سبک مثل دو بعدی و روگ لایک (حالا هوس مارک رو فاکتور بگ
اقا با این محیطش من یاد بازی قدیمی هرکول افتادم :))))))))
لامصب از همون لحظه ای که عرضه شده رفتی خریدی نشستی بصورت لایو استریم کردن؟
تا همین چند دقیقه پیش هم استریم می کرده😐
لینک:
https://www.youtube.com/live/7VUYWd6p0Mw?si=xJYahFZfQZw7aZnY
طب گیمینگ
لامصب از همون لحظه ای که عرضه شده رفتی خریدی نشستی بصورت لایو استریم کردن؟ تا همین چند دقیقه پیش هم
واقعا خفنه
گیم پلی خیلی خوبی داره
این حجم از تنوع دشمن و باس تو بازی های مترویدوانیا تابحال ندیدم
روایت داستان ویس اکت طراحی هنری لول دیزاین...
همه چیز عالی در اومده اونم توسط یه استودیو بی نام و نشانی که فقط یه فناف into the pit ساخته
طب گیمینگ
اسپویل اولترا شدید از Re requiem‼️‼️ توی تریلر دیشب Re requiem لیان باز مثل نسخه چهار به یه ویروس
خود توسعه دهنده ها خیلی وقت پیش اعلام کرده بودن این آخرین سری هستش که لیان حضور داره
طب گیمینگ
ایشالا منظورش از high end مانیتورش باشه :) ولی کارت گرافیکش خوبه ها فقط واسه بازی های الان جوابگو نی
اینقدر سی پیوش قویه که بهش حسودیم شد