طب گیمینگ
اسکوئرانیکس توی لایواستریم اش همچین پیامی رو راجب Nier نشون داده و البته اصطلا معروف continue هم که
چرا ۹ سالگی؟ ۱۰ سالگی منطقیتر نبود؟
یا اینم ربطی داره به داستان بازی؟
طب گیمینگ
چرا ۹ سالگی؟ ۱۰ سالگی منطقیتر نبود؟ یا اینم ربطی داره به داستان بازی؟
نمیدونم
اخه خودش گفته بود به این زودی ها منتظر دنباله نباشید
طب گیمینگ
ولی خودش گفته برای نهمین سالگرد یچیز کوچیک داریم
شاید یه کراساور با یه بازی دیگه باشه
اولترا سوپر اسپویل سمی کشنده خانه خراب کنِ بدبخت کننده توربرو پلاس از Re requirem‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
متاسفانه اونطور که از داستان بازی لو رفته رزیدنت اویل هم به ویروس (چند پایان و پایان خوب و بد) مبتلا شده
دو اندینگ داره
و توی اندینگ بد لیان میمیره
ولی تو اندینگ خوب زنده میمونه
ولی اخه رزینت اویل چرا باید چند اندینگه باشه😐
نمسیس هم برگشته،این اصلا تابحال لیک نشده بود
طب گیمینگ
اولترا سوپر اسپویل سمی کشنده خانه خراب کنِ بدبخت کننده توربرو پلاس از Re requirem‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️ م
الان بهترین حرکتو زدن که همه راضی باشن
طب گیمینگ
الان بهترین حرکتو زدن که همه راضی باشن
دقیقا
اونایی که تراژدیک پرستن میگن حماسه اش پایان یافت
اونایی که حساسن هم میگن خداروشکر چیزی نشد
طب گیمینگ
اولترا سوپر اسپویل سمی کشنده خانه خراب کنِ بدبخت کننده توربرو پلاس از Re requirem‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️ م
یعنی چی که یه پایان مخفی نداره که توش لیان میره تو ژاپن یه مزرعه میزنه😠