eitaa logo
طب گیمینگ
116 دنبال‌کننده
1هزار عکس
151 ویدیو
31 فایل
|🎮 "𝙻𝚒𝚏𝚎 𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝, 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚊 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝𝚎𝚛" |🎭 𝙰 𝚍𝚊𝚒𝚕𝚢 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚗𝚎𝚕 𝚏𝚘𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔥فروش بازی NieR: Automata از ۱۰ میلیون نسخه فراتر رفت
طب گیمینگ
Bk
بدبخت تو نمیدونی این چه شاهکاریه که قراره یروزی پلیش بدی
طب گیمینگ
بدبخت تو نمیدونی این چه شاهکاریه که قراره یروزی پلیش بدی
لطفا کلمه شاهکار رو با همچین چیزایی آلوده نکنید
طب گیمینگ
اولترا سوپر اسپویل سمی کشنده خانه خراب کنِ بدبخت کننده توربرو پلاس از Re requirem‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️ م
نه ببین دوستان سازنده بازی با انجام این حرکت خفن باعث میشود درمورد این که کدام پایان درست است بین پلیر ها اختلاف بی افتد و شک ایجاد کند تا بتواند در آینده پس از دریافت مشاوره از قلم چی و خواندن کتاب های آب و هواشناسی و روانشناسی و اقتصاد یکی از پایان ها را پایان اصلی در نظر بگیرد که همه میدانیم ان پایان چیزی نیست جز زنده ماندن تا در آینده با انتشار نسخه جدید از بازی هنوز بتواند پول وارد جیب خود کند .
|🏴‍☠بررسی Ac blackflag آهوی،این بهترین بازی راجب دزدان دریاییه🦦 (البته Sea of thieves بازی نکردم چون آنلاین هم هست فکر کنم تجربه متنوع تر و خفن تری باشه) -هفت سال پیش سی دی این بازی رو اجاره کردم ولی سی دی مشکل داشت نمیتونستم از یجایی به بعد پیشروی کنم پس دادم پس تصمیم گرفتم بعد سال ها ایندفعه دیجیتالشو بگیرم -داستان قابل قبولی داره بد نیست،ولی کاراکتر ها و نحوه روایت و پیشروی داستان عالیه -گیم پلی وحشتناک عالیه.نبرد های دریایی بهترین بخش بازیه و بجز اون فعالیت های جزیره و درون شهری هم حال میده. از تک توک بازی هاییه که دلت میخواد ۱۰۰ درصدش کنی و همه کاراشو انجام بدی تو کل عمرم فقط این،اساسین های تا قبل نسخه سه،هورایزون ها و گوست آف سوشیما تا این حد خفن بوده جهان هاشون. غوطه وری نیازی به زور زدن واسه ساخت منظره های رویایی و گرافیک فک انداز نداره من تو دنیای این بیشتر از gta،دلقک بازی در اوردم😂 -البته بازی مال 11 سال پیشه،اگه این الان ساخته میشد حداکثر میگفتیم خوبه. هرچند این اساسینه ولی واقعا حس یه دزد دریایی بودن میده و این توقع ادم رو به سطحی میرسونه که کاش rpg بود میتونستی حتی بری داخل کشتی،پایگاه هارو هم آپگرید کنی و از اینجور کارا اصلا دوییدنش خیلی واقعی گرایانه اس صفحه میلرزه از موسیقی متن و آهنگ خوندن های خدمه که نگم🦦 در کل اکثرا با این بازی آشنا هستن ولی خواستم یاداوری کنم که یوبی سافت واقعا وضعش خرابه و ربطی به نوستالژی بازی نداره |🌴「 |🎮•••⁅ @play_station ⁆•••
طب گیمینگ
|🏴‍☠بررسی Ac blackflag آهوی،این بهترین بازی راجب دزدان دریاییه🦦 (البته Sea of thieves بازی نکردم چو
الان ولی فهمیدم چرا یوبی سافت سعی کرد skull and bones رو بسازه میخواست با امکانات و ویژگی های بیشتر یه دنیای دزدان دریایی بده که دیگه راجب اساسین نباشه و راحت عشق کنی که شکست خورد و الان داره ریمیک بلک فلگ رو میسازه... ببینیم چی میشه واقعا بایا پرت باشه که همین ریمیک هم گند بزنه من انتظارم اینه هم واقعا امکاناتش بیشتر شده باشه هم روح بازی اصلا دست نخوره