طب گیمینگ
یکی از معدود ایراد های سوشیما همین بود تو باس فایتا فقط میتونستی شمشیر استفاده کنی
اما تو یوتی تو میتونی با گان طرف رو ۳۶۰ کنی، انواع بمب بزنی بهش، تیر آتیشی با تیرکمون بزنی، بطری ساکه پرت کنی و در نهایت با یه شلیک پیستول کار رو تموم کنی ✨
طب گیمینگ
یکی از معدود ایراد های سوشیما همین بود تو باس فایتا فقط میتونستی شمشیر استفاده کنی
مگه از قصد اینکارو نکردن
البته با این منطق،از اینجا به بعد دیگه باید بتونی کارای غیرسامورایی تو دوئل بکنی
طب گیمینگ
آهان آره
اونی که میگم تو همین اکت ۲ هست
فقط دقیق یادم نیست چند ماموریت دیگه بهش میرسی
طب گیمینگ
الان جو داری،اخراش دلت میخواد رو به عموش بگی (خب شکوندم،به تو چه دلقک کشورمو نجات دادم تو چه غلطی کر
این سرعت فایتاش بیشتره یا سکیرو ؟