طب گیمینگ
بعد میگن چرا سونی بلادبورن رو واسه پیسی پورت نمیکنه ماد 2B واسه نسخه بلادبورنی که با شبیه ساز ps4 اج
هرچند واقعا تکلیف حق مالکیت آیپی بلادبورن در ابهامه
بلوپوینت گیمز میخواست ریمیک بسازه سونی هم موافقت کرده ولی فرامسافتور اجازه نداده،اگه دست سونی بود که از فرامسافتور اجازه نمیگرفت
ولی اگه دست فرامسافتور بود خیلی وقت پیش واسه پیسی میومد حتی کارمند ها و میازاکی هم به پورت پیسی علاقه نشون دادن
طب گیمینگ
هرچند واقعا تکلیف حق مالکیت آیپی بلادبورن در ابهامه بلوپوینت گیمز میخواست ریمیک بسازه سونی هم موافقت
احتمالا مالکیت مشترکه
برای اینکه اتفاقی بیوفته باید هم سونی و هم فرامسافتور به توافق برسن
طب گیمینگ
بعد میگن چرا سونی بلادبورن رو واسه پیسی پورت نمیکنه ماد 2B واسه نسخه بلادبورنی که با شبیه ساز ps4 اج
کاش قبل حذف کردنش مهد میریختم
طب گیمینگ
عه یادش بخیر بچه بودم اینو رو تبلتم داشتم
موبایلش همون بود میدویید میزنی رو صفحه میزدی میپرید
کلی التماس کردم بابام برام دانلودش کنه نکرر
مای سامر کار یه جزییاتی برا آزار آدم داره که من قبلا فقد برای پرفورمنس بهتر اونارو تو فورزا دیده بودم 🤣🤦♂