طب گیمینگ
میدونی اگه اون با تو شوخی کنه چقدر باید هزینه کنی؟
دقیقا خداروشکر هنوز شوخیش نگرفته
طب گیمینگ
دقیقا خداروشکر هنوز شوخیش نگرفته
برای من بی دلیل بعضی وقتا باهام شوخی میکنه خیلی بامزهاست😭😭🤣
چندماه گذشته هنوز این جمله رو هضم نکردم
هر چی journey و gris و امثالش بوده رو زیرسوال برده
به قول یه کامنت مثل اینه که از gta 6 نمره کم کنی که چرا باس فایت نداره،دنبال چی میگردید تو بازی ها؟
همین شد که دث استرندینگ با ژانر پیاده مسخره شد. کوجیما هرچقدر عجیب باشه ولی صنعت گیم این روز ها شدید بهش نیاز داره
وقتی سونی فقط دنباله و بازی های امن و بدون ریسک میسازه.مایکروسافت اکثر استودیو هاش بازی های متوسط میسازن. نینتندو هم با بهونه خلاقیت اولین بازی ۸۰ دلاری رو عرضه میکنه
این ۷۰ دلار هم نیست که غر بزنی☠(منظورم یچیز دیگس وگرنه هم اقضا باید انتظارات از بازی های ۴۰ تا ۷۰ دلاری بالا باشه،هم کلا کلاهبرداری صنعت گیمه توی دورانی که دیگه بخاطر. کرک و سرویس اشتراکی،مالک بازی نیستی)
طب گیمینگ
میدونی اگه اون با تو شوخی کنه چقدر باید هزینه کنی؟
شیدر چیز سنگینی نیست
طب گیمینگ
شیدر چیز سنگینی نیست
اگه دوست دارید چیز سنگنین تست کنید همون پلنه سوزوندن اترنوس و بدونه اترنوس اجرایی کنید (اونایی که میدونن و اونایی که نمی دونن)