طب گیمینگ
وصل شدم اونور وارتاتدر ایونت گذاشته با جایزه tu 95 m ,b52
عمریه منتظرشونم باید وسط بی اینترنتی ما بیاد😭😭😭
طب گیمینگ
باز بگید پیسی همه جوره بهتره اره بهترینه اگه شوگر داشته باشی برات سیستم ناسا بخره و به استودیو ها رش
این چرا نمیادش من خیلی وقته منتظرشم
طب گیمینگ
یه گیم پیدا کردم جالب به نظر میاد https://vgdl.ir/pc-escape-from-duckov/
پارسال وایرال شده بود تو استیم
همونطور که از اسمش معلومه،نسخه فان اسکیپ فرام تارکو تو همون سبک ولی با دوربین ایزومتریک هست
طب گیمینگ
باز بگید پیسی همه جوره بهتره اره بهترینه اگه شوگر داشته باشی برات سیستم ناسا بخره و به استودیو ها رش
سیستم مورد نیازش از فورزا هورایزن ۶ بیشتره 😂
طب گیمینگ
باز بگید پیسی همه جوره بهتره اره بهترینه اگه شوگر داشته باشی برات سیستم ناسا بخره و به استودیو ها رش
cpu م شاید جر بخوره ولی بقیشو اوکیه
طب گیمینگ
cpu م شاید جر بخوره ولی بقیشو اوکیه
انتظار میره که شما dlss و اینا بزنی
کل وضعیت این چندسال سر همین فناوری های آپسکیل مسخره اس بعد میگیم ماشالا چقدر پیشرفت کرده صنعت گیم.همه اش اصلا از اول ری تریسینگ و ترند 60fps شروع شد (اینا بد نیست دارم میگم از چی شروع شد)
چه از روی تنبلی و کاهش هزینه باشه،چه بخاطر قصد غول های بالا باشه که مجبور کنن محصولات جدیدتر بگیری،اینو ps3 هم باید اجرا بکنه چه رسه تماما نسل نهمی باشه
میگن (دیگه قدیمی شده اونا چرا باید ساپورت کنیم) اوکی ولی بهونت واسه پیسی چیه قطعات که مثل کنسول نیست
طب گیمینگ
باز بگید پیسی همه جوره بهتره اره بهترینه اگه شوگر داشته باشی برات سیستم ناسا بخره و به استودیو ها رش
اگه بتونم به موقع فایل کرک اون نرم افزار معروفه که اف پی اس میده رو بگیرم نو پرابلمم قشنگ