eitaa logo
پیام معنوی
3.8هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
3.2هزار ویدیو
62 فایل
🍎نکته ها و پیام های معنوی🍎 🍒اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمِّدٍوَّآلِ مُحَمَّدٍوَّعَجِّلْ فَرَجَهُم🍒 🛑لطفا برای نشر مطالب با مدیر کانال هماهنگ باشید🛑 📥مدیر کانال(شاکری کرمانی) 📤 @majnon313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸️﷽🔸️ ◀️۴۲ 👈خالص¬سازی در کرونا 🔵کرونا نیز همچون دیگر ابتلائات خالص¬سازی های متعددی در میان مسلمین و دیگران انجام داد. 🔹️در میان مسلمین عده¬ای از همان ابتدا با این نگاه وارد شدند که اگر توسلات و ادعیه موثر است، چرا در برابر این ویروس مقابله نمیکند. عده ای دیگر مدعی شدند دین در تقابل با علم است و برای نجات جان مردم باید از علم دفاع کرد و نه دین. 🔹️گروهی دیگر در خدمات اجتماعی پالایش شدند. در شرایطی که کادر درمان نیاز به کمک جدی داشت، بسیاری از افراد از گروههای دیگر به کمک ایشان شتافتند، و عده کمی از افرادی که موظف به مسئولیت بودند، سرباز زدند. 🔸️چگونگی استفاده از لوازم پیشگیری و بهداشتی مانند ماسک و ... مرحله دیگری از خالص سازی افراد بود. برخی ماسک را احتکار کردند و به قیمت بیشتر فروختند و برخی درخانه های خود ماسک تولید کردند. 🔸️هنگام تهیه بسته های معیشتی برای فقرا که تقاضای بازار شدت یافت گروهی از بازاریان به خیرین خدمت رسانی کردند و گروهی دیگر به طمع سود بیشتر لطمه به بازار مسلمین زدند. 🔸️در میان مسئولین اجرایی و تصمیم گیر نیز زمینه امتحان فراهم بود. کرونا و قرنطینه خانگی که باید مقدمه تضرع و خلوت قرار میگرفت، با بی تدبیری برخی مسئولین، به ایامی برای سرگرمی، غفلت و بطالت بیشتر تبدیل شد. 💎در شرایطی که برای بازگشایی اماکن تجاری و تفریحی چاره اندیشی شد، برای مهمترین نیاز انسان یعنی معنویت، تلاش موثری دیده نشد. 💥فضای مجازی که قرار بود به عنوان جایگزین اضطراری و حداقلی برای جبران نظام آموزشی استفاده شود، اصلی تثبیت شده و حداکثری تلقی شد و ... ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾•• ☜【پیام_معنوی】 ✅ @pmsh313 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️پیامبر(ص):یا علی(ع)،هرکس از امت من تو را دشمن بدارد،باکی از مردن او به دین یهود یا نصرانی نیست 🔹️ 💎 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾•• ☜【پیام_معنوی】 ✅ @pmsh313 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍀 💌 راه خلاصی از تنهایی و افسردگی 💌 ✍وابستگی به هر چیزی برای انسان ضرر دارد. چه انسان آن را داشته باشد و چه نداشته باشد. 🌸تنها وابستگی مفید در عالم،وابستگی به خدا و اولیاء خداست. ♻️اگر علاقه خود را به خدا و اولیائش در حد وابستگی بالا ببریم.تازه طعم زندگی و عشق را خواهیم چشید و از تنهایی و افسردگی خارج خواهیم شد. ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾•• ☜【پیام_معنوی】 ✅ @pmsh313 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••
💚 چادر ارثیه حضرت زهرا سلام الله علیهم 🕊🌷🕊🌷🕊🌷🕊🌷🕊 ☜【 روایتگری_شهدا】 ✅ @shahidabad313 🕊🌷🕊🌷🕊🌷🕊🌷🕊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چطور در حضور علیه السلام گناه می کنیم؟ در حضور یک بچه آدم گناه نمی کنه ، امام زمان علیه السلام را به اندازه یک بچه قبول نداریم 😔 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾•• ☜【پیام_معنوی】 ✅ @pmsh313 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❣وقتی همسرت صدات میزنه باعشق جوابشو بده مثلا به جای اینکه بگی هان یا بله بگو جان دلم، بله عزیزم 💞اهل بیت اینطور هم رو صدا می زدند «بنفسی انت، جانم بفدات» احترام از ایمان هست.. ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾•• ☜【پیام_معنوی】 ✅ @pmsh313 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••
چرا می گوییم "بزنم به تخته"، نمی گوییم "ماشاءالله"🤨🤔 یکی از دوستان نقل میکرد که یک روز با یکی از دوستان انگلیسی خود چت میکردم بهش گفتم: کار تو خیلی عالی بود. بهم گفت: بزنم به تخته (Touch wood)🙄 سپس گفت: شما مسلمونها حتما به جای این اصطلاح چیزی دارید؟!🤔 من گفتم: ماهم همین را استفاده میکنیم😐 رفیقم خیلی تعجب کرد وگفت: عجب...!! بهش گفتم چه چیز عجیبی بود؟! اون گفت: ما منظورمان از تخته همان تخته صلیب است که شر خون آشامان و پلیدی را از ما دور میکند...!!😳🤭 تازه فهمیدم که سالهاست که ما به صلیب پناه میبریم از چشم شور😢 ما نادانسته بجای اینکه با گفتن: ماشاءالله ٬ به خداوند پناه ببریم به چوب وتخته صلیب پناه میبردیم.!☹️😞 ای کاش اصل هرکلمه را قبل از اینکه به زبان بیاوریم بشناسیم.✅ تا بحال اگر نادانسته میگفتیم اشکالی نداره چون نمیدونستیم. اما از این به بعد این کلمه را بکار نبریم. چون ما مسلمانیم.🌸✨ ❣️بسم الله، ماشاءالله، لاحول ولا قوة الابالله ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾•• ☜【پیام_معنوی】 ✅ @pmsh313 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺 ♥️پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌ هر که در حال خوردن غذا باشد و جانداری به او بنگرد و او را شریک غذای خود نکند به دردی بی درمان گرفتار می شود 📚 تنبیه الخواطر ج۱، ص۴۷ ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾•• ☜【پیام_معنوی】 ✅ @pmsh313 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌟‌‌‌﷽🌟 💎✨((۳۹۴)) 📜📜📜📜🌿🌹یا ؏ــلے🌹🌿📜📜📜📜 ☘(۱۲) 🍎(۸۰) 🍀(۳۲) 🕊قسمت_ج 📜📜📜📜🌿🌹یا ؏ــلے🌹🌿📜📜📜📜 3⃣ وصف پاكان در جامعه مسخ شده ♦...️در اين ميان گروه اندكی باقی مانده اند كه ياد قيامت، چشمهايشان را بر همه چيز فرو بسته، و ترس رستاخيز، اشكهايشان را جاری ساخته است، برخی از آنها از جامعه رانده شده، و تنها زندگی می كنند، و برخی ديگر ترسان و سركوب شده يا لب فرو بسته و سكوت اختيار كرده اند، بعضی مخلصانه همچنان مردم را به سوی خدا دعوت می كنند، و بعضی ديگر گريان و دردناكند كه تقيه و خويشتن داری، آنان را از چشم مردم انداخته است، و ناتوانی وجودشان را فرا گرفته گويا در دريای نمك فرو رفته اند، دهنهايشان بسته، و قلبهايشان مجروح است، آنقدر نصيحت كردند كه خسته شدند، از بس سركوب شدند، ناتوانند و چندان كه كشته دادند، انگشت شمارند...🍁 🔹️>...الراغبــــــــــون فـــــــــي الـــــــــلّه<وَ بَقِيَ رِجَالٌ غَضَّ أَبْصَارَهُمْ ذِكْرُ الْمَرْجِعِ وَ أَرَاقَ دُمُوعَهُمْ خَوْفُ الْمَحْشَرِ فَهُمْ بَيْنَ شَرِيــــــدٍ نَادٍّ وَ خَائِفٍ مَقْمُوعٍ وَ سَاكِتٍ مَكْعُومٍ وَ دَاعٍ مُخْلِصٍ وَ ثَكْلَانَ مُوجَعٍ قَدْ أَخْمَلَتْهُمُ الــتَّقِيَّةُ وَ شَمِلَتْهُمُ الــذِّلَّةُ فَهُمْ فِي بَحْرٍ أُجَاجٍ أَفْوَاهُهُمْ ضَامِزَةٌ وَ قُلُوبُهُمْ قَرِحَةٌ قَدْ وَعَظُوا حَتَّي مَلُّوا وَ قُهِرُوا حَتَّي ذَلُّوا وَ قُتِلُوا حَتَّي قَلُّوا...🍁 📜 ، ۳۲🍋 ✨🔮🔮✨ 🌓🌗 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾•• ☜【پیام_معنوی】 ✅ @pmsh313 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹☘🌺🍃🍃🌼🌼🍃🍃🌺☘🌹 ۲۶_خرداد_۹۹ ✨برنامه تلاوت روزانه | صفحه چهارصد و نود و هفت ✨ •┈┈••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••┈┈• ☀️پیام معنوی ✨ @pmsh313 ┏━━━✨✨✨━━━┓ ✨ @majnon313 ┗━━━✨✨✨━━━┛ •┈┈••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️جرعه ای از 🔹️۲۲ 🔹عوامل ناکامی 📜 امیرالمومنین علی(علیه السلام): ما را حقّى است اگر به ما داده شود (چه بهتر)، ورنه بر ترک شتران سوار شویم هرچند این شبروى طولانى شود. نکته:این از سخنان لطیف و فصیح امام است. مفهومش این است که اگر حقّ ما داده نشود به مانند افراد از چشم افتاده خواهیم بود. و این به خاطر این است که آن که پشت سر راکب سوار مى شود مانند برده و اسیر و کسى است که در مرتبه اینان است. 💠لَنَا حَقٌّ فَإِنْ أُعْطِينَاهُ وَإِلاَّ رَكِبْنَا أَعْجَازَ الاِبِلِ وَإِنْ طَالَ السُّرَى. قال الرضى :وَ هذَا مِنْ لَطِيفِ الْكَلامِ وَ فَصيحِهِ وَ مَعْناهُ اَنا إن لَمْ نُعْطَ حَقِّنا کنّا اَذِلاء وَ ذلِكَ اَنَّ الرَّديفَ يَرْكَبُ عَجُزَ الْبَعيرِ كالْعَبْدِ وَ الاسِيرِ وَ مَنْ يَجرِي مَجراهُما. ⚜saying 22 Imam Ali ibn Abu Talib (PBUH) said the following: We have a right. If it is granted to us, that is good otherwise, we will ride on the hind of the camel even though the night journey may be long. Sayyid ar-Radi says the following: “This is a very fine and eloquent expression. It means that if we are not allowed to enjoy our right, we will be regarded as humble. This sense comes out from this expression because on the rear part of the camel only slaves, prisoners or other people of this type used to ride.” ☀️ 🔹️ 💎 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾•• ☜【پیام_معنوی】 ✅ @pmsh313 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸️﷽🔸️ ◀️۴۳ 🔵کرونا، امتحان یا عذاب الهی؟!(۶) 🔘در جلسات قبل بیان شد که فلسفه امتحانات الهی متعدد است. تضرع و خالص¬سازی به عنوان دو فلسفه مهم آزمایش بررسی شد. در این جلسه قصد داریم درباره «عذاب الهی»، فلسفه دیگر آزمایشات الهی گفتگو کنیم: 1) ⚡عذاب الهی 🔸️یکی از سنتهای الهی، آن است که امتی که از فرصت دعوت اولیای الهی استفاده نکرده و نسبت به زمینه¬های هدایت بی¬اعتناست و از هشدارهای تکوینی و تشریعی متنبه نمی¬شود را عذاب کند. ♦️درباره عذاب الهی باید به چند نکته توجه داشت: 1. عذاب برای امت¬هایی است که به دعوت انبیا و اولیا بی¬توجه هستند نازل می¬شود. 2. نزول عذاب نشان دهنده آن است که هیچ زمینه هدایت و خیری در آن امت وجود نداشته است. 3. عذاب بعد از مراحل دعوت، انذار، هشدار، و ... رخ میدهد. 4. نوع عذاب با شکل زندگی امت مدنظر و گناه آنان تناسب دارد. هر اندازه گناه و فساد شدیدتر باشد، عذاب نیز شدیدتر است. 5. عذاب الهی از راهی وارد می¬شود که امت نسبت به آن خود را ایمن می¬دیدند. مثلا قوم ثمود که بر معماری و خانه¬های محکم و رفیع خویش فخر می¬کردند، گرفتار زلزله شدند و با همان ساختمان¬ها عذاب شدند. 6. آنچه می¬تواند وسیله نجات باشد، همان وسیله عذاب هم هست. رود نیل سبب نجات امت موسی و عذاب امت فرعون شد. باران برای امتی عامل نجات از خشکسالی و برای گروهی عامل عذاب و سیل می-شود. پس نباید به اسباب تکیه کرد. تأثیر اسباب وابسته به اراده الهی است. ♦️در سوره اعراف به شرح عذاب برخی از امتها و ویژگی آنها اشاره شده است. 🔻- قوم نوح}: حتی افرادی که نوعی نسبت خانوادگی با اهل ایمان داشته باشند، نیز از عذاب ایمن نیستند، (فرزند نوح}) محور نجات ایمان و عمل صالح است. 🔻- قوم عاد}: پیامبرشان حضرت هود} بود و در منطقه ای خوش آب و هوا کشاورزی می¬کردند. هفت شبانه روز باد هولناکی وزید و ایشان را نابود کرد. 🔻- قوم ثمود}: پیامبرشان حضرت صالح} بود و ویژگی اصلی ایشان این بود که در کوهستان زندگی می کردند و قلعه ها و خانه هایی با سنگهای عظیم ساخته بودند که در امان باشند. از پیامبرشان درخواست خروج ماده شتری از کوه کردند. پس از این معجزه 70 نفر ایمان آوردند اما به دستور پیامبرشان گوش نداده و آن شتر را کشتند و تنها 5 یا 6 نفر اهل ایمان ماندند. چون شتر صالح} آیه مبصره الهی بود که هر شخص منصفی را به ایمان وادار می¬کرد، بدون درخواست پیامبرشان برایشان عذاب الهی نازل شد و به زلزله و صاعقه و صیحه آسمانی دچار شدند. باید توجه داشت که هر گاه آیه مبصره الهی آمد و تکذیب شد عذاب الهی بدون نیاز به درخواست پیامبر نازل می¬شود. ♦️در حال حاضر نیز انقلاب اسلامی آیه مبصره است. جنگهای گرم و سرد، فتنه های مختلف، مشکلات اقتصادی و دفاعی و... که همگی به لطف الهی پشت سرگذاشته شده اند همگی آیات مبصره ای هستند که در صورت کفران و بی توجهی به آنها عذاب الهی را در پی خواهد داشت. 🔻- قوم لوط}: این قوم با آلودگی به گناهان جنسی خود را مستحق عذاب الهی کردند و به بارش سنگ از آسمان دچار شدند. گناه قوم لوط} ابداعی بود و پیش از آن هیچ قومی به آن آلوده نشده بودند. لذا عذاب الهی هم شدید و جدید بود. 🔻- اصحاب مدین: پیامبرشان حضرت شعیب} بود و پیشه مردم تجارت بود و به این واسطه در رفاه کامل به سرمی¬بردند. به واسطه کم فروشی و مفاسد اقتصادی به عذاب زلزله دچار شدند. ♦️آیات: ⚡فَكُلاًّ أَخَذْنا بِذَنْبِهِ فَمِنْهُمْ مَنْ أَرْسَلْنا عَلَيْهِ حاصِباً وَ مِنْهُمْ مَنْ أَخَذَتْهُ الصَّيْحَةُ وَ مِنْهُمْ مَنْ خَسَفْنا بِهِ الْأَرْضَ وَ مِنْهُمْ مَنْ أَغْرَقْنا وَ ما كانَ اللَّهُ لِيَظْلِمَهُمْ وَ لكِنْ كانُوا أَنْفُسَهُمْ يَظْلِمُونَ (عنکبوت:40) ⚡وَ ما أَصابَكُمْ مِنْ مُصيبَةٍ فَبِما كَسَبَتْ أَيْديكُمْ وَ يَعْفُوا عَنْ كَثيرٍ (30شوری) ⚡وَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلاً قَرْيَةً كانَتْ آمِنَةً مُطْمَئِنَّةً يَأْتيها رِزْقُها رَغَداً مِنْ كُلِّ مَكانٍ فَكَفَرَتْ بِأَنْعُمِ اللَّهِ فَأَذاقَهَا اللَّهُ لِباسَ الْجُوعِ وَ الْخَوْفِ بِما كانُوا يَصْنَعُون(نحل:112)‏ ⚡ أَ فَأَمِنَ الَّذينَ مَكَرُوا السَّيِّئاتِ أَنْ يَخْسِفَ اللَّهُ بِهِمُ الْأَرْضَ أَوْ يَأْتِيَهُمُ الْعَذابُ مِنْ حَيْثُ لا يَشْعُرُونَ (45)أَوْ يَأْخُذَهُمْ في‏ تَقَلُّبِهِمْ فَما هُمْ بِمُعْجِزينَ (46) اوْ يَأْخُذَهُمْ عَلى‏ تَخَوُّفٍ فَإِنَّ رَبَّكُمْ لَرَؤُفٌ رَحيمٌ (47نحل) ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾•• ☜【پیام_معنوی】 ✅ @pmsh313 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••
‏ روایات: 💎 أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْكُوفِيُّ عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْحَسَنِ الْمِيثَمِيِّ عَنِ الْعَبَّاسِ بْنِ هِلَالٍ الشَّامِيِّ مَوْلًى لِأَبِي الْحَسَنِ مُوسَى ع قَالَ سَمِعْتُ الرِّضَا ع يَقُولُ كُلَّمَا أَحْدَثَ الْعِبَادُ مِنَ الذُّنُوبِ مَا لَمْ يَكُونُوا يَعْمَلُونَ أَحْدَثَ اللَّهُ لَهُمْ مِنَ الْبَلَاءِ مَا لَمْ يَكُونُوا يَعْرِفُون (کافی2/275) 💎 عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنِ ابْنِ مَحْبُوبٍ عَنْ إِسْحَاقَ بْنِ عَمَّارٍ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع يَقُولُ كَانَ أَبِي ع يَقُولُ نَعُوذُ بِاللَّهِ مِنَ الذُّنُوبِ الَّتِي تُعَجِّلُ الْفَنَاءَ وَ تُقَرِّبُ الْآجَالَ وَ تُخْلِي الدِّيَارَ وَ هِيَ قَطِيعَةُ الرَّحِمِ وَ الْعُقُوقُ وَ تَرْكُ الْبِرِّ (کافی2/448) 💎عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَيُّوبَ بْنِ نُوحٍ أَوْ بَعْضُ أَصْحَابِهِ عَنْ أَيُّوبَ عَنْ صَفْوَانَ بْنِ يَحْيَى قَالَ حَدَّثَنِي بَعْضُ أَصْحَابِنَا قَالَ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع إِذَا فَشَا أَرْبَعَةٌ ظَهَرَتْ أَرْبَعَةٌ إِذَا فَشَا الزِّنَا ظَهَرَتِ الزَّلْزَلَةُ وَ إِذَا فَشَا الْجَوْرُ فِي الْحُكْمِ احْتُبِسَ الْقَطْرُ وَ إِذَا خُفِرَتِ الذِّمَّةُ أُدِيلَ لِأَهْلِ الشِّرْكِ مِنْ أَهْلِ الْإِسْلَامِ وَ إِذَا مُنِعَتِ الزَّكَاةُ ظَهَرَتِ الْحَاجَةُ (کافی2/448) 💎 عَنْهُ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنِ ابْنِ مَحْبُوبٍ عَنْ أَبِي أَيُّوبَ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع قَالَ إِنَّ الْعَبْدَ يَسْأَلُ اللَّهَ الْحَاجَةَ فَيَكُونُ مِنْ شَأْنِهِ قَضَاؤُهَا إِلَى أَجَلٍ قَرِيبٍ أَوْ إِلَى وَقْتٍ بَطِي‏ءٍ فَيُذْنِبُ الْعَبْدُ ذَنْباً فَيَقُولُ اللَّهُ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى لِلْمَلَكِ لَا تَقْضِ حَاجَتَهُ وَ احْرِمْهُ إِيَّاهَا فَإِنَّهُ تَعَرَّضَ لِسَخَطِي وَ اسْتَوْجَبَ الْحِرْمَانَ مِنِّي. (کافی2/271) ⚡عذاب الهی در کرونا 🔹️- همانطور که گذشت یک حادثه ممکن است برای گروهی نشانه عذاب باشد و برای دیگران وسیله امتحان. 🔹️- تمدن غربی که بر علم و تکنولوژی خود تفاخر می¬کرد و فریاد استقلال از خداوند را سر می¬داد، اکنون به واسطه ویروس نامرئی دچار اختلال در سلامت، نظام اجتماعی، روابط خانوادگی، نظام اقتصادی و ... شده است. 🔹️- تنوع در فساد و گناههای مکرر تمدن غربی ایشان را به ویروسی مبتلا ساخته است که پیچیدگی¬های مکرری دارد و هر روز سخنی تازه درباره ماهیت آن گفته می¬شود. تا آنجا که پیش بینی درباره آینده مواجهه بشر با آن را دشوار ساخته است. ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾•• ☜【پیام_معنوی】 ✅ @pmsh313 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️پیامبر(ص):علی(ع)،برادر،جانشین،خلیفه بعد از من است... 🔹️ 💎 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾•• ☜【پیام_معنوی】 ✅ @pmsh313 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••
♦️ 💌 قدم گذاشتن به جهانی تازه 💌 ✍ویژگی مهم نماز این است که تو را از روال عادی زندگی جدا می کند و وارد یک جهان متفاوت با رفتارهای خاص می نماید. ♻️در برابر خدا به ذکر و تواضع می پردازی، منقطع از همه آنچه در اطرافت هست. 🌸اگر به این انقطاع دل بدهیم و فکر خود را از دنیا رها کنیم به جهانی بالاتر از دنیا قدم خواهیم گذاشت. ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾•• ☜【پیام_معنوی】 ✅ @pmsh313 ••✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا