❣ #تدبر_در_قرآن
📢 هیچوقت کسی را قضاوت نکنیم! داوری و قضاوت، تنها از آن خدایی است که به تمام جوانب پرونده اعمالمان آگاه است! در حسابرسی نیز بی نظیر است و چشم به هم زدنی رسیدگی میکند به پرونده تمام خلایق!
🌴 سوره انعام 🌴
🕋 أَلَا لَهُ الْحُكْمُ وَهُوَ أَسْرَعُ الْحَاسِبِينَ «62»
⚡️ترجمه:
آگاه باشيد كه دادرسى و داورى تنها از آنِ خداوند است و او سريعترين حسابرسان است.
☀️#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
❀@pmsh313❀
╰━━❀🕊❀🌼❀🕊❀━━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 #درس_اخـــلاق
🔻خیلی از ماها در نظر موحدیم ولی در عمل مشرکیم
🔻استاد رحیمپور
┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈
@talangoremazhabi
┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈
☀️ #حــدیث_روز
🔖 نبی رحمت صلی الله علیه و آله:
اولین کسی که وارد دوزخ میشود، فرمانروایی است که به عدالت رفتار نمیکند.
☀️#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
❀@pmsh313❀
╰━━❀🕊❀🌼❀🕊❀━━╯
💢از نشانه های عقل
💕امیرالمومنین علی علیهالسلام:فرستاده تو ميزان خرد تو را میرساند و نامه تو گوياترين سخنگوى تو است!
🍁رَسُولُكَ تَرْجُمَانُ عَقْلِكَ وَ كِتَابُكَ أَبْلَغُ مَا يَنْطِقُ عَنْكَ
🍂بسيارى از مردم به آسانى باطن خود را ظاهر نمى كنند و انسان در تعامل با آنها گرفتار مشكل مى شود. براى شناختن اينگونه اشخاص راههاى فراوانى هست كه در قرآن مجيد و روايات اسلامى اشاراتى به آنها شده است.
نمونه آنها شناسایی نیازمند آبرودار(بقره ۲۷۳)چهره شناسی منافق(محمد ۳۰) و حکمتهای ۲۶ و ۲۹۵ نهج البلاغه
🍂يكى از شعراى عرب(شرح نهج الیلاغه ابن ابی الحدید ج۱۹ ص ۲۰۷) اين دو جمله حكيمانه را در دو بيت شعر به صورت زيبايى آورده، مى گويد :
تَخَيَّر إذا ما كُنْتَ فِي الاَْمْرِ مُرْسِلاً فَمَبْلَغُ آراءِ الرِّجالِ رَسُولُها
وَرَوِّ وَفَكِّرْ فِي الْكِتابِ فَإِنَّما بِأَطْرافِ أَقْلامِ الرِّجالِ عُقُولُها
⚡در انتخاب فرستاده دقت كن ـ زيرا فرستاده هاى افراد نشانه آراء و افكار آنها هستند.
⚡به هنگام نوشتن نامه بسيار دقت و فكر كن، زيرا ـ عقول انسانها از نوك قلم هاى آنها تراوش مى كند.
⚡در حديثی از آن حضرت در غررالحکم ح ۲۸۸ آمده است: «عُقُولُ الْفُضَلاءِ في أطْرافِ أقْلامِها؛ عقول دانشمندان در نوك قلمهاى آنهاست».
☀️#کلام_امیر
🔸️#حکمت_های_علوی
🔹️#حکمت_نهج_البلا_غه_۳۰۱
📚#من_نهج_البلاغه_میخوانم
☀️#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
❀@pmsh313❀
╰━━❀🕊❀🌼❀🕊❀━━╯
🌟﷽🌟
💎#پیام_معنوی_شبانه✨((۱۵۶۴))
🔰#هفته_حدیث_خوانی(۵۴)
📚#اصول_کافی_مرحوم_کلینی
📕#كتاب۳_توحید،حدیث۱۱۵
👈باب۱۹#حرکت_و_انتقال
🌿#حدیث_شماره_۴
🕯شماره ۳۷۵
✍محمد بن عیسى گوید: به حضرت امام على النقى علیهالسلام نوشتم: آقایم خدا مرا قربانت گرداند براى ما روایت کردهاند که: خدا در موضع معینى از عرش قرار دارد و نیمه آخر هر شب به آسمان پائین فرود آید و باز روایت کنند که در شب عرفه پائین آید و سپس بجاى خود برگردد، یکى از دوستان شما در اینباره گوید: اگر خدا در موضع معینى باشد در ملاقات و مجاورت هوا قرار گیرد در صورتیکه هوا جسم رقیقى است که به هر چیز به اندازه خودش احاطه کند، پس چگونه در این صورت هوا بخدا احاطه کند؟ حضرت مرقوم فرمود: این را خدا خود میداند و اوست که نیکو اندازهگیرى آن کند، بدانکه او اگر در آسمان پائین باشد همچنان در عرش است (در یک وقت معین علمش بهر دو ناحیه مساویست) و علم و قدرت و سلطنت و احاطه او بر همه چیز یکی است.
⚡شرح :
در این حدیث شریف امام دهم علیهالسلام سؤال محمد بن عیسى را از ظاهر فاسدش برگردانیده و با متانت کاملى بطرز صحیح و معقولش جواب داده است زیرا پائین آمدن و باندازه معینى در مجاورت هوا قرار گرفتن را که در سؤال مربوط بذات خداوند متعال دانسته و او را جسم و صاحب مکان فرض کرده در مقام جواب حضرت بنزول رحمت و اندازهگیرى خلقت برگردانیده و پاسخ داده است یعنى سؤال از اندازه گیرى شدن خداست و جواب از اندازه گرفتن خدا، سپس توضیح بیشترى داده که مقصود از بودن او در عرش یا آسمان پائین، بودن علم و قدرت و تدبیر اوست گویا با رمز دقیق و کنایه لطیفى میخواهد بفرماید شیعه ما را سزاوار نیست که فکر جسمیت خدا در مغزش آید و یا توهم که خدا پائین میآید و در مجاورت هوا قرار میگیرد.
🍁عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ عَنْ سَهْلِ بْنِ زِيَادٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عِیسَى قَالَ كَتَبْتُ إِلَى أَبِی الْحَسَنِ عَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدٍ(ع)جَعَلَنِيَ اللَّهُ فِدَاكَ يَا سَيِّدِی قَدْ رُوِيَ لَنَا أَنَّ اللَّهَ فِی مَوْضِعٍ دُونَ مَوْضِعٍ عَلَى الْعَرْشِ اسْتَوَى وَ أَنَّهُ يَنْزِلُ كُلَّ لَيْلَةٍ فِی النِّصْفِ الْأَخِیرِ مِنَ اللَّيْلِ إِلَى السَّمَاءِ الدُّنْيَا وَ رُوِيَ أَنَّهُ يَنْزِلُ عَشِيَّةَ عَرَفَةَ ثُمَّ يَرْجِعُ إِلَى مَوْضِعِهِ فَقَالَ بَعْضُ مَوَالِیكَ فِی ذَلِكَ إِذَا كَانَ فِی مَوْضِعٍ دُونَ مَوْضِعٍ فَقَدْ يُلَاقِیهِ الْهَوَاءُ وَ يَتَكَنَّفُ عَلَيْهِ وَ الْهَوَاءُ جِسْمٌ رَقِیقٌ يَتَكَنَّفُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ بِقَدْرِهِ فَكَيْفَ يَتَكَنَّفُ عَلَيْهِ جَلَّ ثَنَاؤُهُ عَلَى هَذَا الْمِثَالِ فَوَقَّعَ ع عِلْمُ ذَلِكَ عِنْدَهُ وَ هُوَ الْمُقَدِّرُ لَهُ بِمَا هُوَ أَحْسَنُ تَقْدِیراً وَ اعْلَمْ أَنَّهُ إِذَا كَانَ فِی السَّمَاءِ الدُّنْيَا فَهُوَ كَمَا هُوَ عَلَى الْعَرْشِ وَ الْأَشْيَاءُ كُلُّهَا لَهُ سَوَاءٌ عِلْماً وَ قُدْرَةً وَ مُلْکاً وَ إِحَاطَةً وَ عَنْهُ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ جَعْفَرٍ الْكُوفِيِّ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عِیسَىمِثْلَهُ
📚اصول كافي جلد۱ صفحه: ۳۶۳ رواية:۳۲۵
🌓#شبتون_در_پناه_مهربان_خدا🌗
☀️#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
❀@pmsh313❀
╰━━❀🕊❀🌼❀🕊❀━━╯
💢 نیاز به دعا در خوشی و بلا
💕امیرالمومنین علی علیهالسلام:«آنكس كه به شدت به بلا مبتلاست از كسى كه مبتلا نيست ولى در هيچ لحظه ايمن از بلا نمى باشد، محتاج تر به دعا نيست»
🍁مَا الْمُبْتَلَى الَّذِي قَدِ اشْتَدَّ بِهِ الْبَلاَءُ، بِأَحْوَجَ إِلَى الدُّعَاءِ مِنَ المُعَافَى الَّذِي لاَ يَأمَنُ البَلاَءَ!
🍂مردم غالبآ به افراد گرفتار توجه دارند به خصوص گرفتارانى كه به شدت مبتلا شده اند؛ يا گرفتارى مالى يا انواع بيمارى ها يا مسائل مختلف. وكسانى كه به آنان علاقه مندند دعا مى كنند كه خدا آنها را از گرفتارى رهايى بخشد و از كسانى كه ظاهرآ سالم و بدون گرفتارى هستند غافلند؛ در حالى كه آنها نيز به همان اندازه و گاه بيشتر نياز به دعا دارند، زيرا هر لحظه ممكن است نعمت عافيت، آرامش، غنا و ثروت از آنها گرفته شود يا لغزشى دامنگير آنها گردد و در دام شيطان گرفتار شوند
🍂افرادى كه در عافيتند گاه گرفتار غرور و غفلت فوق العاده اى مى شوند در حالى كه مبتلايان، نه مغرورند و نه غافل و پيوسته به در خانه خدا رفته و دعا مى كنند، و از اين نظر حال عافيت مندان از مبتلايان سخت تر است.
🍂از امام صادق علیه السلام از بحارالانوار ج۹۰ ص۳۸۱ ح۱ نقل شده است که : «مَنْ سَرَّهُ أَنْ يُسْتَجَابَ لَهُ فِي الشِّدَّةِ فَلْيُكْثِرِ الدُّعَاءَ فِي الرَّخَاءِ؛ كسى كه دوست دارد به هنگام شدت و بلا دعايش مستجاب شود، در زمانى كه در راحتى و آرامش است دعا زياد كند».
☀️#کلام_امیر
🔸️#حکمت_های_علوی
🔹️#حکمت_نهج_البلا_غه_۳۰۲
📚#من_نهج_البلاغه_میخوانم
☀️#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
❀@pmsh313❀
╰━━❀🕊❀🌼❀🕊❀━━╯
🌟﷽🌟
💎#پیام_معنوی_شبانه✨((۱۵۶۵))
🔰#هفته_حدیث_خوانی(۵۴)
📚#اصول_کافی_مرحوم_کلینی
📕#كتاب۳_توحید،حدیث۱۱۶
👈باب۱۹#حرکت_و_انتقال
🌿#حدیث_شماره_۵
🕯شماره ۳۷۶
✍امام صادق علیهالسلام راجع بقول خدایتعالى (سوره مجادله آیه ۷) (((راز گوئى میان سه نفر نباشد جز اینکه خدا چهارمین آنهاست و نه میان پنج نفر جز اینکه او ششمین آنهاست))) فرمود: او یکتا و ذاتش یگانه و از خلقش جداست و خود را اینگونه توصیف نموده است (که فرموده: چیزى مانند او نیست) و او بهمه چیز احاطه دارد (نه بطور احاطه ظریف بر مظروف بلکه) بطور زیر نظر داشتن و فراگرفتن و توانائى، هم وزن ذره و نه سبک تر و نه سنگینتر از آن نه در آسمانها و نه در زمین از علم او پنهان نیست از نظر احاطه و علم نه از نظر ذات و حقیقت، زیرا اماکن به چهار حد (راست، چپ، جلو و عقب) محدود و مشتمل است، اگر از نظر ذات و حقیقت باشد لازم آید که در برگیرد.
⚡شرح :
چون از آیه شریفه استفاده میشود که هر چند نفری که با یکدیگر راز گوئى و در گوشى کنند خدا با آنها هست ممکن است کسى گمان کند که خدا هم مانند یکى از آنها در کنار ایشان نشسته است، از این جهت امام براى بیان حقیقت، وحدت و علم خداى متعال را توضیح میدهد و تشریح میفرماید که اولاً یکتائى خداوند مانند یکتائى مخلوق نیست چنانکه گوئیم یک انسان، یک قطره، یک ذره یک روح، یک عقل، زیرا تمام اینها و هر مخلوقى بدون استثنا مرکب از ماهیت و وجود است و خداى متعال صرف وجود و وجود بحث کاملى است که هیچگونه ترکیبى در ذات او مقصور نیست پس اگر در یک زمان سه نفر در مشرق و پنج نفر در مغرب مثلاً رازگوئى کنند او با هر دو دسته هست او یکتا وجودیست که بر سراسر جهان و اجزائش احاطه دارد یعنى تمام مخلوقش را زیر نظر دارد، از همه چیز آگاه است، چه رازگوئی هاى بندگانش باشد و چه غیر آن و بر همه قدرت دارد، احاطه او بر سراسر جهان چنان نیست که ذات او نعوذبالله مانند فلکى بزرگ تر و وسیع تر از همه جهان باشد و جهان را در بر گرفته باشد.
🦋عَنْ عِدَّةٍ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ خَالِدٍ عَنْ يَعْقُوبَ بْنِ يَزِیدَ عَنِ ابْنِ أَبِی عُمَيْرٍ عَنِ ابْنِ أُذَيْنَةَ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ(ع)فِی قَوْلِهِ تَعَالَى ما يَكُونُ مِنْ نَجْوى ثَلاثَةٍ إِلَّا هُوَ رابِعُهُمْ وَ لا خَمْسَةٍ إِلَّا هُوَ سادِسُهُمْ فَقَالَ هُوَ وَاحِدٌ وَاحِدِيُّ الذَّاتِ بَائِنٌ مِنْ خَلْقِهِ وَ بِذَاكَ وَصَفَ نَفْسَهُ وَ هُوَ بِكُلِّ شَيْءٍ مُحِیطٌ بِالْإِشْرَافِ وَ الْإِحَاطَةِ وَ الْقُدْرَةِ لا يَعْزُبُ عَنْهُ مِثْقالُ ذَرَّةٍ فِی السَّماواتِ وَ لا فِی الْأَرْضِ وَ لا أَصْغَرُ مِنْ ذلِكَ وَ لا أَكْبَرُ بِالْإِحَاطَةِ وَ الْعِلْمِ لَا بِالذَّاتِ لِأَنَّ الْأَمَاكِنَ مَحْدُودَةٌ تَحْوِیهَا حُدُودٌ أَرْبَعَةٌ فَإِذَا كَانَ بِالذَّاتِ لَزِمَهَا الْحَوَايَةُ
📚اصول كافي جلد۱ صفحه: ۳۶۵ رواية:۳۲۶
🌓#شبتون_در_پناه_مهربان_خدا🌗
☀️#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
❀@pmsh313❀
╰━━❀🕊❀🌼❀🕊❀━━╯
💢ارتباط مردم با دنیا
💕امیرالمومنین علی علیهالسلام:مردم فرزندان دنیا هستند و انسان را برای عشق به مادرش نمیتوان سرزنش کرد.
🍁النَّاسُ أَبْنَاءُ الدُّنْيَا وَ لاَ يُلاَمُ الرَّجُلُ عَلَى حُبِّ أُمِّهِ
🍂تشبيه دنيا به مادر به سبب آن است كه همه چيز ما از اين آب و خاك آفريده شده و در دامان اين جهان متولد شده و در آن پرورش يافته ايم، بنابراين دنيا را تشبيه به مادر كردن كاملاً مناسب است و تعبير وطن به مادر كه بسيار رايج است نيز در واقع ناظر به همين معناست كه ما وقتى در كشورى متولد شده و در فضاى آن پرورش يافته ايم، آن كشور به منزله مادر ماست و علاقه داشتن به مادر امرى طبيعى است، بنابراين، هم علاقه به وطن و هم علاقه به دنيا امرى طبيعى است جاى تعجب نيست.در اينكه هدف اصلى امام از بيان اين حقيقت چيست؟
حقيقت اين است كه امام مى خواهد بفرمايد: نه از علاقه خودتان به دنيا نگران باشيد و نه از علاقه ديگران نسبت به آن، چرا كه پيوندى بسيار مستحكم ميان شما و دنياست. از آن بترسيد كه اين علاقه افراطى شود و به شكل دنياپرستى در آيد.
☀️#کلام_امیر
🔸️#حکمت_های_علوی
🔹️#حکمت_نهج_البلا_غه_۳۰۳
📚#من_نهج_البلاغه_میخوانم
☀️#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
❀@pmsh313❀
╰━━❀🕊❀🌼❀🕊❀━━╯
🌟﷽🌟
💎#پیام_معنوی_شبانه✨((۱۵۶۶))
🔰#هفته_حدیث_خوانی(۵۴)
📚#اصول_کافی_مرحوم_کلینی
📕#كتاب۳_توحید،حدیث۱۱۷
👈باب۱۹#حرکت_و_انتقال
🌿#حدیث_شماره_۶
🕯شماره ۳۷۷
✍از حضرت امام صادق علیه السلام راجع به قول خدایتعالى (سوره طه آیه ۵) (((رحمان بر عرش تسلط دارد))) سئوال شد، حضرت فرمود: او بر همه چیز مسلط است چیزى به او نزدیکتر از چیز دیگر نیست.
🦋عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ وَ مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ عَنْ سَهْلِ بْنِ زِيَادٍ عَنِ الْحَسَنِ بْنِ مُوسَى الْخَشَّابِ عَنْ بَعْضِ رِجَالِهِ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (ع) أَنَّهُ سُئِلَ عَنْ قَوْلِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ الرَّحْمنُ عَلَى الْعَرْشِ اسْتَوى فَقَالَ اسْتَوَى عَلَى كُلِّ شَيْءٍ فَلَيْسَ شَيْءٌ أَقْرَبَ إِلَيْهِ مِنْ شَيْءٍ
📚اصول كافي جلد۱ صفحه: ۳۶۷ رواية:۳۲۷
🌓#شبتون_در_پناه_مهربان_خدا🌗
☀️#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
❀@pmsh313❀
╰━━❀🕊❀🌼❀🕊❀━━╯
❣ #تدبر_در_قرآن
📢 چقدر غربت و مظلومیت، خدا دارد گله و شکایت میکند از دست بی معرفتی هایمان! در گرفتاری و بن بست، آنکه صدایش میزنید و نجاتتان میدهد، کیست؟! همان که وقتی دستتان زیر سنگ است، قول وفاداری و شکرگذاری میدهید در قبال حل مشکلتان! ولی همین که خرتان از پل گذشت و حل شد مشکلتان، نمکدان را شکسته و خدا، خداحافظ!
🌴 سوره انعام 🌴
🕋 قُلْ مَنْ يُنَجِّيكُمْ مِنْ ظُلُماتِ الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ تَدْعُونَهُ تَضَرُّعاً وَ خُفْيَةً لَئِنْ أَنْجانا مِنْ هذِهِ لَنَكُونَنَّ مِنَ الشَّاكِرِينَ «63»
🕋 قُلِ اللَّهُ يُنَجِّيكُمْ مِنْها وَ مِنْ كُلِّ كَرْبٍ ثُمَّ أَنْتُمْ تُشْرِكُونَ «64»
⚡️ترجمه:
بگو: چه كسى شما را از تاريكىهاى خشكى و دريا (به هنگام درماندگى) نجات مىدهد؟ وقتى كه او را آشكارا و پنهان مىخوانيد (و مىگوييد:) اگر خداوند از اين ظلمت ما را رهايى دهد، از شكرگزاران خواهيم بود.
بگو: خداوند شما را از اين ظلمتها و از هر ناگوارى ديگر نجات مىدهد، باز شما (به جاى سپاس)، شرك مىورزيد.
☀️#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
❀@pmsh313❀
╰━━❀🕊❀🌼❀🕊❀━━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 #درس_اخـــلاق
#کلیپ | #استاد_شجاعی
آسیبهایی که ضایع کردن همسر جلوی بچهها بدنبال داره!
☀️#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
❀@pmsh313❀
╰━━❀🕊❀🌼❀🕊❀━━╯
☀️ #حــدیث_روز
🔖 خداوند سبحان میفرمایند:
و به بندگانم بگو: سخنی را که نیکوتر است بگویند؛ که شیطان (با سخنان زشت) میانشان را به هم میزند.
☀️#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
❀@pmsh313❀
╰━━❀🕊❀🌼❀🕊❀━━╯
💢نیازمند، فرستادۀ خداست
💕امیرالمومنین علی علیهالسلام:«مستمند و مسكين فرستاده خداست، كسى كه از كمك كردن به او دريغ داشته باشد از خدا دريغ داشته و آنكس كه به او عطا كند به خداوند عطا كرده است»
🔰إِنَّ الْمِسْكِينَ رَسُولُ اللهِ، فَمَنْ مَنَعَهُ فَقَدْ مَنَعَ اللهَ وَمَنْ أَعْطَاهُ فَقَدْ أَعْطَى اللهَ.
🍂اين تعبير نهايت#لطف_خدا را به كسانى نشان مى دهد كه به نيازمندان كمك مى كنند و در ضمن، اين پيام را به ما مى دهد كه مسكين و مستمند را خوار نشمريم و كمترين اهانتى به او روا مداريم و اگر كمكى مى كنيم خالى از هرگونه منت و آزار و اهانت باشد، زيرا او فرستاده خداست و كسى كه به رسول و فرستاده ديگرى اهانت كند در واقع به خود آن شخص اهانت كرده و كسى كه رسول ديگرى را احترام و اكرام كند فرستنده رسول را اكرام و احترام كرده است.
☀️#کلام_امیر
🔸️#حکمت_های_علوی
🔹️#حکمت_نهج_البلا_غه_۳۰۴
📚#من_نهج_البلاغه_میخوانم
☀️#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
❀@pmsh313❀
╰━━❀🕊❀🌼❀🕊❀━━╯
🌟﷽🌟
💎#پیام_معنوی_شبانه✨((۱۵۶۷))
🔰#هفته_حدیث_خوانی(۵۴)
📚#اصول_کافی_مرحوم_کلینی
📕#كتاب۳_توحید،حدیث۱۱۸
👈باب۱۹#حرکت_و_انتقال
🌿#حدیث_شماره_۷
🕯شماره ۳۷۸
✍از حضرت امام صادق علیه السلام راجع به قول خدایتعالى (سوره طه آیه ۵) (((رحمان بر عرش تسلط دارد))) سئوال شد، حضرت فرمود:نسبت به همه چیز برابر است چیزى به نزدیکتر از چیز دیگر نیست
🦋عَنْ سَهْلٍ عَنِ الْحَسَنِ بْنِ مَحْبُوبٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مَارِدٍ أَنَّ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ(ع)سُئِلَ عَنْ قَوْلِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ الرَّحْمنُ عَلَى الْعَرْشِ اسْتَوى فَقَالَ اسْتَوَى مِنْ كُلِّ شَيْءٍ فَلَيْسَ شَيْءٌ أَقْرَبَ إِلَيْهِ مِنْ شَيْءٍ
📚اصول كافي جلد۱ صفحه: ۳۶۷ رواية:۳۲۸
🌓#شبتون_در_پناه_مهربان_خدا🌗
☀️#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
❀@pmsh313❀
╰━━❀🕊❀🌼❀🕊❀━━╯