1733803531_دفترچه-راهنمای-استخدام-بانک-مهر-ایران.pdf
407K
♨️📢 نگارش جدید دفترچه آزمون استخدام بانک مهر ایران منتشر شد
🏧 به اطلاع داوطلبین گرامی میرسانیم، دفترچه راهنمای آزمون استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران بعد از اعمال تغییرات دوباره بارگذاری شد.
❌ قابل ذکر هست باتوجه به اعلام مجری آزمون مبنی بر شروع ثبت نام آزمون در روز 18 آذر تاکنون لینک ثبت نام فعال نشده است.
👤 شغل: بانکدار
📍استان: #سراسرکشور
👤شغل: متصدی امور فناوری اطلاعات
📍استان: #تهران
🗓 تقویم آزمون:
🛑شروع ثبت نام: از 18/آذر/1403
🛑مهلت ثبت نام: تا 30/آذر/1403
🔺جدول پایه سنوات کارگران در سال ۱۴۰۳
#حقوق_دستمزد
#پایه_سنوات
💬
📣 انتشار کارت ورود به جلسه دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403
نمونه سوال جامعه شناسی آموزش و پرورش هایلایت شده -1402🍂.pdf
13.05M
📙 نمونه سوالات جامعه شناسی آموزش و پرورش
✴️ هایلایت شده
🔸️ کد درس:
• 1211045 - 1211295
• 1211387 - 1211607
• 1222068
🔸️ رشته: علوم تربیتی
🔸️ آخرین دوره: نیمسال پاییز 1402
#جامعه_شناسی_آموزش_و_پرورش
┄┄┅═✧❁•★•❁✧═┅┄┄
@pnu100🍀
لینک سامانه گلستان 🍁🍁🍁
🎓🤖📢 دسترسی رایگان به سامانه گلستان با انواع گوشی همراه📱 و کامپیوتر💻
📲💻ورود👇
1⃣➔ reg.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm
2⃣➔ reg1.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm
@pnu100🍀
🏙 اذان صبح 🏙
به افق تهران (استان تهران)
———————————————
🗓 چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۹/۲۱
———————————————
ذکر روز چهارشنبه: 🦋یا حَیُّ یا قَیّوم🦋
ترجمه: ای زنده، ای پاینده
———————————————
اوقات شرعی امروز
🏙 اذان صبح ۰۵:۳۴
🌅 طلوع آفتاب ۰۷:۰۴
☀️ اذان ظهر ۱۱:۵۸
🌤 اذان عصر ۱۴:۳۳
🌄 غروب افتاب ۱۶:۵۱
🌃 اذان مغرب ۱۷:۱۱
🌌 اذان عشا ۱۸:۰۲
🌘 نیمه شب ۲۳:۱۲
———————————————
⚙️ تنظیمات 💡راهنما
📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونهسوال از همه رشتهها↙️تلگرام💙وایتا🧡
📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘
🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋
کتاب تحلیلی مدیریت عمومی.pdf
52.04M
📙 کتاب تحلیلی مدیریت مقدمات آموزشی
( مدیریت عمومی )
🔸️ مولف کتاب اصلی: علی علاقه بند
🔸️ خلاصه کتاب + تست تالیفی + پاسخ خودآزمایی + فلش کارت
#مدیریت_عمومی
@pnu100🍀
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
Alhyat-daneshnamh-elayy_Ketabnak_9599.pdf
10.53M
کتاب الهیات دانشنامه علائی/ نویسنده:ابوعلی سینا
با مقدمه و حواشی و تصحیح : دکتر محمد معین
دانشنامه علایی که دانشنامهای است تألیف ابن سینا به زبان فارسی در پنج علم منطق، طبیعیات (علم زیرین) هیئت، موسیقی و علم آنچه بیرون طبیعت است (علم برین)، میشود. این اثر به پارسی است و در آن ابن سینا تلاش کردهاست تا آنجا که میتواند واژههای فارسی بکار برد. در منابع عربی و فارسی به نامهای «الحکمةالعلائیة» «الرسالةالعلائیة» «حکمت علایی» و یا «کتاب علایی» نیز نامیده شدهاست. ابن سینا این دانشنامه را در فاصلهٔ سالهای ۴۱۳ تا ۴۲۸ برای سپاس از حمایتهای فرماندار وقت اصفهان، ابوجعفر دشمن زیار ملقب به علاء الدوله کاکویه نوشت و به همین سبب دانشنامه علایی نام گرفتهاست. قسمت ریاضیات این اثر مفقود شده است.
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
Trjmh-ketab-asharat_Ketabnak_129522_1.pdf
3.7M
ترجمه کتاب اشارات (طبیعیات و الهیات)/نویسنده:ابوعلی سینا
مترجم:سید نصرالله تقوی
مصحح:حسن مشکان طبسی
موضوع این کتاب، ترجمه کتاب اشارات است که از تالیفات و شاهکارهای ادبی شیخ الرئیس ابوعلی سیناست. اشارات ترجمه قسمت طبیعیات و الهیات است که یکی از بهترین کتب شیخ است با نثری بلیغ، معانی بلند و پخته و منظم و ترجمه کردن این کتاب بطوری که تمام معنی ادا شود بسیار دشوار بود. مترجم کتاب اشارات شناخته شده نیست و کسی نمیداند که ترجمه به قلم شیخ است یا به قلم دیگری، که احتمال دوم درستتر است. به نظر میرسد که ترجمه در قرن دهم نوشته شده باشد واسم کاتب شرف الدین بن زین الدین نائینی قید شده است. این ترجمه از روی ترجمه قرن دهم و توسط نصرالله تقوی نوشته شده است. درین ترجمه گاهی ترتیب فصول با آنچه در نسخ متداول اشارات آمده متفاوتست: مثلاً در اواخر نمط هفتم تنبیه راجع بجزئیاتی که علم بان مانند علم بکلی است، بعد از تنبیه و اشاره ایست که راجع است بوجوه تغییر صفات در صورتی که در نسخههای متداول اشارات بعکس
است.
📣 اطلاعیه آموزشی
بارم سؤالات امتحان های پایام ترم دانشگاه پیام نور چگونه است؟
🅰️ امتحانات تمام تستی پیام نور
🟠 آزمونهای 50 سوالی: بارم هر سوال 24 صدم است. اگر شما 8 نمره میانترم را کامل داشته باشید در کارشناسی حداقل 9 سوال و در کارشناسی ارشد حداقل 17 سوال را باید درست جواب بدهید تا قبول شوید. اگر نمره میانترم ندارید باید در کارشناسی حداقل 25 سوال و درکارشناسی ارشد حداقل 30 سوال را درست جواب بدهید.
🟡 آزمونهای 40 سوالی: بارم هر سوال 30 صدم است. اگر شما 8 نمره میانترم را کامل داشته باشید در کارشناسی حداقل 7 سوال و در ارشد حداقل 15 سوال را باید درست جواب بدهید تا قبول شوید. اگر نمره میانترم ندارید باید در کارشناسی حداقل 20 سوال و در ارشد حداقل 24 سوال را درست جواب بدهید.
🟢آزمونهای 30 سوالی: بارم هر سوال 40 صدم است. اگر شما 8 نمره میانترم را کامل داشته باشید در کارشناسی حداقل 5 سوال و در ارشد حداقل 12 سوال را باید درست جواب بدهید تا قبول شوید. اگر نمره میانترم ندارید باید در کارشناسی حداقل 15 سوال و در ارشد حداقل 18 سوال را درست جواب بدهید.
🟣آزمونهای 25 سوالی: بارم هر سوال 48 صدم است. اگر شما 8 نمره میانترم را کامل داشته باشید در کارشناسی حداقل 4 سوال و در ارشد حداقل 8 سوال را باید درست جواب بدهید تا قبول شوید. اگر نمره میانترم ندارید باید در کارشناسی حداقل 12 سوال و در ارشد حداقل 15سوال را درست جواب بدهید.
🅱️ امتحانات تمام تشریحی:
بارم هر سؤال مشخص است و در مقابل هر سؤال در برگه امتحانی درج شده است.
@pnu100🍀
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
Eyar-danesh-mshtml-br-alhyat-va-tbyeyat_Ketabnak_60295.pdf
11.13M
عیار دانش مشتمل بر الهیات و طبیعیات/ نویسنده:علینقی بن احمد بهبهانی
مترجم:علی مدرس موسوی
.
مولف، علی تقی بن احمد بهبهانی از حکمای عصر صفوی و از شاگردان محقق خوانساری است.
کتاب حاضر که تنها اثر شناخته شده وی به شمار می آید، از معدود آثار فلسفی عهد صفوی است که به شیوه مشائی به زبان فارسی در دو بخش طبیعیات و الهیات به روش مشائیان نگاشته شده، و از این جهت حایز اهمیت است.
نگارش این کتاب مقارن با فساد و انحطاط ادب فارسی و رواج سست گویی بوده است. اکثر کتبی که در این دوران نوشته شده به زبان عربی بوده و کتاب علی نقی بن احمد بهبهانی از معدود آثار فارسی باقی مانده در این دوره یا درباره قصص انبیاء بوده و یا از باب ارشاد عوام و خلق خدا است.
نفوذ عمیق عربی در فارسی و استعمال الفاظ و اصطلاحات عربی از ویژگی های نثر فارسی این دوره بوده است. عیار دانش نیز از این جریان در امان نمانده و خصایص سبک مذکور به روشنی در آن منعکس است. افزون بر این، دشوار بودن مفاهیم فلسفی نیز پیچیدگی متن را دو چندان ساخته است. اما اهمیت اثر در این است که به خلاف سنت مرسوم آن عهد به فارسی نگاشته شده و در شمار معدود کتب فلسفی و فارسی این دوره است.
مؤلف در مقدمه کتاب حکمت را به صورت بسیار ساده به «علم به حقایق اشیاء» تعریف کرده و چنین می آورد: «... باید دانست که حکمت، علم به حقایق اشیا است و اشیا انواع مختلفه است، بعضی از اشیا وجودش موقوف به صناعت بشری نیست و بعضی دیگر موقوف بر صناعت بشری و به کاربردن حرکات و سکنات اداری است...