تفکر هایلایت۲_240525_071753.pdf
4.96M
⁉️ نمونه سوالات تیکدار✔️
📗درس: آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان
💠 کد درس: 1211618
🎓 رشته: علوم تربیتی - مخصوص ورودیهای 95 و بعد آن
📆 آخرین دوره: پاییز 1402
@pnu100
آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان.pdf
166.5K
نمونه سوالات : آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان
١٢١١٦١٨ 1211618 ۱۲۱۱۶۱۸
🗓آخرین دوره : نیمسال اول 1403-1402
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
@pnu100
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
Microsoft.Press.Exam.Ref.70-486.Sep.2013.www.EBooksWorld.ir.pdf
35.2M
امتحان مدرک 486-70 مایکروسافت؛ دانش شما در زمینههای طراحی، توسعه و اشکال زدایی برنامههای مبتنی بر وب ASP.NET MVC 4 با استفاده از Visual Studio 2012 مورد ارزیابی قرار میدهد. فرض شده است که خوانندگان این کتاب، توسعه دهندگان با تجربهی ASP.NET هستند و حداقل دو سال یا بیشتر مشغول توسعهی پروژههای مبتنی بر MVC بوده اند.
به مانند امتحان مدرک 486-70 مایکروسافت، این کتاب هم رویکردی سطح بالا دارد به این معنی که دانش سطح پایین (low-level) شما در زمینه توسعه برنامههای وب را به طراحی برنامه گسترش میدهد. امتحان و کتاب هر دو با هم سطح بالا هستند و به همین علت کد نویسی کمی احتیاج است. در حقیقت بیشتر مثالهای کدی در این کتاب فقط به خاطر نشان دادن مفاهیم سطح بالا آورده شده اند.
موفقیت در امتحان 486-70 دانش و تخصص شما در زمینه طراحی و توسعه برنامههای وب با استفاده از تکنولوژیهای مایکروسافت تایید میکند.
سرفصلهای کتاب Exam Ref 70-486: Developing ASP.NET MVC 4 Web Applications:
1) Plan the application layers
2)Design a distributed application
3) Design and implement the Windows Azure role life cycle
4) Configure state management
5) Design a caching strategy
6) Design and implement a WebSocket strategy
7) Design HTTP modules and handlers
8)Apply the user interface design for a web application
9) Design and implement UI behavior
10) Compose the UI layout of an application
11) Enhance application behavior and style based on browser feature detection
12) Plan an adaptive UI lay
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
Microsoft.Press.Exam.Ref.ASP.MVC4.70-486.Sep.2013.www.EBooksWorld.ir.rar
10.83M
Trinity در فیلم Matrix این گونه بیان میکند که:
سوالی هست که ما را هدایت میکند، Neo. و آن سوال است که تو را به این جا کشانده است. تو هم آن سوال را میدانی، همان طور که من نیز میدانستم.
به عنوان نویسندههای این کتاب، ما آن سوالی را که شما را به اینجا هدایت کرده است را پاسخ میدهیم:
آیا میتوانم از الگوریتم X برای حل کردن مشکلم استفاده کنم؟ اگر میشود، چگونه آن را پیاده سازی کنم؟
احتمالا شما احتیاجی به فهم این که چرا فلان الگوریتم درست است ندارید؛ در غیر این صورت باید به سراغ منابع مطالعاتی دیگری بروید به مانند کتاب Introduction to Algorithms ویرایش دوم، نوشته شده توسط Thomas H. Corman.
در آن کتاب شما با اصول، تئوریها و اثباتها مواجه میشوید و با مثالهای متنوع و گام به گام با چگونگی عملکرد یک الگوریتم آشنا میشوید. اما شاید متعجب شوید که هیچ کد واقعی در آن کتاب وجود ندارد و تمامی مثالها به صورت شبه کد بیان شده اند و بیشتر برای متونی مناسب اند که میخواهد یک مرور کلی از الگوریتمها داشته باشند. این متون آموزشی، در کلاسهای درس دارای اهمیت هستند؛ ولی در دنیای واقعی و کدهای حقیقی، نا کارآمد هستند.
ما بر آن هستیم تا این کتاب مرتبا توسط برنامه نویسهای با تجربه که به دنبال راه حلهای مناسب برای مشکلات خود هستند، مورد استفاده قرار بگیرد. در این کتاب شما راه حل هایی را برای مشکلات خود پیدا میکنید که به عنوان یک برنامه نویس، هر روز با آنها مواجه میشوید. شما یاد خواهید گرفت که چه تصمیماتی باعث افزایش کارایی الگوریتمهای کلیدی که برای موفقیت برنامهی شما ضروری اند، میشوند. در
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
Programming.Entity.Framework.Code.First.Nov.2011_www.ebooksworld.ir.pdf
6.5M
علاوه بر روش هایی که در Entity Framework 4 برای ساخت مدل برنامه فراهم بود، Microsoft روش دیگری برای مدل سازی، که از همان ابتدا مورد درخواست توسعه دهندگان بود، در دسترس قرار داد. این نوع جدید مدل سازی، Code First نامیده میشود.Code First این اجازه را به شما میدهد تا به جای استفاده از فایل EDMX برای مدل سازی ، مدل دامنه خود را با کد تعریف کنید. اگر چه، Model First و Database First از ابزارهای تولید کد برای فراهم کردن کلاسهای مورد استفاده شما، استفاده میکردند، اما بسیاری از توسعه دهندگان،مایل به استفاده از ابزارهای بصری، برای تولید مدلهای خود نبودند،آنها فقط میخواستند کد بنویسند.
در Code First شما تعاریف مدل دامنه خود را با استفاده از کلاسهای POCO شروع میکنید که هیچ وابستگی به Entity Framewok ندارد. Code First به راحتی، بیشتر اطلاعات مدل شما را از روی تعاریف کلاسهای شما متوجه میشود. شما به راحتی میتوانید،تنظیمات اضافی برای تعریف کاملتر مدلهای خود و یا بازنویس قرار دادهای پیش فرض Code First، فراهم کنید.این تنظیمات نیز به صورت کد نوشته میشوند و دیگر خبری از فایلهای XML و یا ابزارهای طراحی و تولید کد نیست.
Code First جایگزین رویکردهای Database First و Model First برای ساختن مدلهای داده ای است.در این کتاب مزایای تعریف مدلهای خود با استفاده از کد،حال چه با دیتابیس موجود کار میکنید و یا آن را از اول ایجاد میکنید را فرا میگیرید.
فصل اول: در این فصل یک دید کلی نسبت به Code First پیدا خواهید کرد و خیلی وارد جزئیات نخواهیم شد.در این قسمت بیشتر سعی شده تا در مورد مزایا
اصول حسابداری ۲ .pdf
20.77M
⁉️نمونه سوالات اصول حسابداری 2
💠کد درس: 1214018 - 1221092 - 1218720 - 1214068 - 1214045 - 1214011 - 1214005 - 1214003
📆آخرین دوره: بهار 1403
@pnu100
کلی 4 دی ماه.xlsx
230.1K
با سلام و احترام. شماره صندلی دانشجویان در آزمون کتبی و الکترونیکی روز سه شنبه 4 دی ماه ماه ۱۴۰۳ قابل توجه کلیه دانشجویان: لازم است ۱۵ دقیقه قبل از شروع آزمون در جلسه امتحان با در دست داشتن گزارش ۴۲۸ و کارت دانشجویی حضور داشته باشند. ساعت شروع آزمون ها جلسه اول ساعت 8:15 صبح - جلسه دوم ساعت ۱۰:45صبح و جلسه سوم ساعت 13:15 موفق و پیروز باشید
اصفهون
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
Packt.Hands-On.GPU.Programming.with.Python.and.CUDA.www.EBooksWorld.ir.epub
10.36M
کتاب برنامه نویسی GPU با کودا و پایتون، برای آن دسته از افرادی است که میخواهند واقعا برنامه نویسی GPU انجام بدهند بدون این که با جزئیات فنی و سخت افزاری درگیر شوند. ما در این کتاب برنامه نویسی GPU را با C/C++ (CUDA C) انجام میدهیم اما به این شکل که این کدها را به صورت inline درون کدهای پایتون به کمک ماژول PyCUDA مینویسیم. ماژول PyCUDA به ما این اجازه را میدهند که تنها کدهای سطح پایین GPU ضروری که به آنها احتیاج داریم را بنویسیم و این ماژول تمام کارهای کامپایل کردن، لینک کردن و اجرای آن بر روی GPU را برای ما انجام میدهد.
What you will learn
• Launch GPU code directly from Python
• Write effective and efficient GPU kernels and device functions
• Use libraries such as cuFFT, cuBLAS, and cuSolver
• Debug and profile your code with Nsight and Visual Profiler
• Apply GPU programming to datascience problems
• Build a GPU-based deep neuralnetwork from scratch
• Explore advanced GPU hardware features, such as warp shuffling
Table of Contents
1. Why GPU Programming?
2. Setting Up Your GPU Programming Environment
3. Getting Started with PyCUDA
4. Kernels, Threads, Blocks, and Grids
5. Streams, Events, Contexts, and Concurrency
6. Debugging and Profiling Your CUDA Code
7. Using the CUDA Libraries with Scikit-CUDA Draft complete
8. The CUDA Device Function Libraries and Thrust
9. Implementing a Deep Neural Network
10. Working with Compiled GPU Code
11. Performance Optimization in CU
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
Programming.Android.2nd.Edition.Sep.2012.www.ebooksworld.ir.pdf
14.04M
در این کتاب، مستقیما و به سرعت وارد برنامه نویسی اندروید می شوید و یاد میگیرید که چگونه تجربههای کاربری به روزی برای هم موبایلها و هم تبلتها فراهم کنید. با ویرایش دوم این کتاب که به طور گسترده مورد بازنگری قرار گرفته است، شما تمرکزتان بر روی ابزارهای اندروید و ضروریات برنامه نویسی آن است، از جمله Best Practiceها برای استفاده از APIهای اندروید 4. اگر شما تجربهی کار با Java یا Objective-C را دارید، در این کتاب اطلاعات ضروری برای ساخت برنامهها را به دست خواهید آورد.هدف این کتاب قادر ساختن شما در ساخت برنامههای اندرویدی well-engineered هست که فراتر از محدودهی برنامههای کوچک مثالی است.
این کتاب برای کسانی مناسب است که با پیش زمینههای گوناگونی میخواهند وارد برنامه نویسی اندروید شوند. اگر با ,Objective-c پیشتر برای iPhone یا Mac OS برنامه مینوشته اید، ابزارهای اندروید و ویژگیهای زبان جاوا که مرتبط با برنامه نویسی اندروید هستند، به شما کمک خواهند کرد تا دانش توسعه برنامههای موبایل خودتان را به اندروید بیاورید. همچنین اگر تجربه ای در زمینهی کد نویسی جاوا داشته باشید، شما معماری برنامههای اندروید را بسیار مشابه خواهید دید و این شما را قادر میسازد تا از تخصص خود در جاوا، در ساخت و توسعه برنامههای کلاینتی مدرن جاوا استفاده کنید. در یک کلام؛ این کتاب برای کسانی مناسب است که تجربههای مرتبط برنامه نویسی با زبانهای شی گرا ، برنامههای موبایل، برنامههای REST و موارد مشابه را داشته باشند.
سرفصلهای این کتاب:
1) Tools and Basics
1.Installing the Android SDK and Prere
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
active_directory_5th_edition.www.EBooksWorld.ir.pdf
25.07M
Active Directory یک مخزن مشترک برای اطلاعات دربارهی اشیایی است که در یک شبکه وجود دارند؛ به مانند کاربران، گروه ها، کامپیوتر ها، چاپگر ها، برنامهها و فایل ها. ساختار پیش فرض Active Directory، تعداد بسیار زیادی ویژگی برای هر کلاس شی ذخیره میکند و برای ذخیره کردن اطلاعات متنوعی به کار برده میشود. از لیستهای کنترل دسترسی (ACL) که برای هر شیئی ذخیره میشوند، میتوان برای مدیریت مجوزها و این که چه کسانی به اشیا دسترسی دارند و میتوانند آنها را مدیریت کنند استفاده کرد. داشتن یک منبع واحد برای تمامی این اطلاعات، آن را در دسترستر و مدیریت آن را آسانتر مینماید؛ اگرچه برای رسیدن به چنین هدفی احتیاج به دانش زیادی در زمینه هایی به مانند Directory Access Protocol (LDAP)، Kerberos، the Domain Name System(DNS)، multimaster replication، group policies و data partitioning است. این کتاب شما را در یادگیری این تکنولوژیهای فوق العاده راهنمایی میکند و چگونگی راه اندازی زیرساخت یک Active Directory قابل اعتماد و مقیاس پذیر را به شما نمایش خواهد داد.
سر فصلهای کتاب Active Directory:
1)A Brief Introduction
2)Active Directory Fundamentals
3)Active Directory Management Tools
4)Naming Contexts and Application Partitions
5)Active Directory Schema
6)Site Topology and Active Directory Replication
7)Searching Active Directory
8)Active Directory and DNS
9)Domain Controllers
10)Authentication and Security Protocols
11)Group Policy Primer
12)Fine-Grained Password Policies
13)Designing the
4ام 8 ال.pdf
1.82M
شماره صندلی آزمون الکترونیکی ساعت 8:30 سه شنبه1403/10/4
کرمون