eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
458 دنبال‌کننده
20هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
💢اولین تصویر از شهید حادثه تروریستی پاسگاه جنگل در شهرستان شهید امیر حسین حسین آبادی که توسط تروریست ها به درجه رفیع شهادت نائل گردید. درگیری پلیس پاسگاه جنگل با تروریست های کوردل مامورین انتظامی پاسگاه جنگل در درگیری مستقیم با تروریست ها موفق به خنثی کردن عملیات آنان شدند. به گزارش پایگاه خبری شهدای فراجا، بامداد امروز تروریست های کوردل که قصد نفوذ به پاسگاه جنگل واقع در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را داشتند با مقاومت جانانه کارکنان انتظامی روبرو می شوند.ردر این درگیری که تا ساعاتی به طول می انجامد ضمن مقاومت افراد داخل پاسگاه ، با اعزام نیروهای کمکی ، تروریست ها که تاب مقاومت در مقابل آتش جان برکفان فراجا را نداشته با توجه به تاریکی هوا از محل متواری می شوند.بر اساس این گزارش متاسفانه استواردوم امیرحسین حسین آبادی بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان اعزام که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می گردد
گروهک تروریستی جیش الظلم با انتشار بیانه ای حمله تروریستی به پاسگاه جنگل در شهرستان راسک را بر عهده گرفت
اینستاگرام عامل احساس حقارت و بدبختی! ♨️به گزارش مجله آمریکایی تایم نتايج یک مطالعه‌ بر روى جوانان و نوجوانان نشان می‌دهد اینستاگرام بدترین شبکه اجتماعی از لحاظ تاثیرات منفی بر روی سلامت روان جوانان است. ♨️طبق این تحقیق، کاربران این شبکه اجتماعی ۶۳درصد بیشتر از کاربران دیگر شبکه‌های اجتماعی احساس بدبختی می‌کنند.
15تن قهوه قاچاق در "قروه " فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 15 تن قهوه قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در " قروه" خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار" علی آزادی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران پاسگاه سریش آباد "قروه" در راستای مقابله با قاچاق کالا با اشراف اطلاعاتی محل نگهداری مقادیر زیادی دانه قهوه را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی کردند. وی افزود: ماموران پاسگاه سریش آباد با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از سوله مورد نظر 15 تن دانه قهوه خارجی قاچاق کشف کردند. فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را 30میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر را دستگیر، و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.
اجازه دادگاه برای خروج از کشور اطفال به استناد ماده 42 قانون حمایت از خانواده، فرزند صغیر را نمی‌توان بدون رضایت ولی، قیم، مادر یا شخصی که حضانت و نگهداری آن‌ها به او واگذار شده است از محل اقامت مقرر بین طرفین یا محل اقامت قبل از وقوع طلاق به محل دیگر یا خارج از کشور فرستاد، مگر این‌که دادگاه آن را به مصلحت صغیر بداند و با در نظر گرفتن حق ملاقات به اشخاص ذی‌حق اجازه دهـد. دادگاه در صـورت موافقت با خـارج‌کردن صغیـر از کشور، بنا به درخواست ذینفع، برای تضمین بازگرداندن صغیر تأمین مناسبی اخذ می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: عده ای نمی‌خواهند انتخابات شایسته‌ی ملت ایران برگزار شود ‌در مقابل اینها باید با جهاد تبیین سینه سپر کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۰ دی ماه سالروز شهادت میرزا تقی خان امیرکبیر گرامی باد
💢علاوه بر سه شهیدحادثه تروریستی کرمان، شهید چهارم محمد علی ضیاالدینی که در روز یاد شده زخمی شده بود امروز بعد از مرگ مغزی با اهدا اعضا بدن خود به چند خانواده به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
🔰اطلاع رسانی حکمت کارت : 🔹دریافت موجودی حکمت کارت 🔸کارکنان عزیز می توانید با ارسال شماره حکمت صاحب کارت به سامانه پیامکی 100061915 (از طریق خط خود صاحب کارت) برای گرفتن استعلام موجودی اقدام نمایید. 🔰نحوه فعال سازی پیامک حکمت کارت فروشگاه اتکا 🔸در صورت تمایل دریافت پیامک تراکنش های حکمت کارت خود می‌بایست شماره 16 رقمی حکمت کارت ( در سطر اول) و شماره تلفن همراه خود را ( در سطر دوم) به سامانه پیامکی با سرشماره مورد تأیید ودجا به شماره 100061915 ارسال نمایید.
* شهيد مهدي حسيني: خواهرانم حجاب خود را حفظ كنيد كه حفظ حجاب مشت محكمي بر دهان استعمارگران شرق وغرب خواهيد زد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سید علیرضا ادیانی؛ این نظام با خون شهدا پا گرفت و قداست یافت ما وامدار این شهیدان هستیم؛ شهدای ما در مکتب اسلام درس خواندند و به ائمه درس پس دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چهار انتصاب جدید در فراجا رئیس بازرسی کل فراجا: 🔹با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، چار انتصاب جدیدی در این نیرو صورت گرفت. 🔹بر اساس احکام صادر شده از سوی فرمانده فراجا، سرتیپ پاسدار هابیل درویشی به سمت مشاور فرمانده کل و فرمانده قرارگاه مسکن فراجا و سرتیپ دوم پاسدار علی مؤیدی به رئیس پلیس پیشگیری فراجا منصوب شدند. 🔹همچنین سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی‌اسدی به عنوان فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا و سرتیپ دوم پاسدار محمدقاسم ناظر به سمت مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا منصوب شدند.
💢یحیی یا میزنه بعد بیانیه میده، یا بیانیه میده بعد میزنه 🔹کلا در هردو صورت میزنه تو بزن عزیزم، که داری خوب میزنی :)))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سردار "ناصر فرشید" فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ دوم "محمدعلی ضیاءالدینی" مامور پلیس راهور حادثه تروریستی گلزار شهدا و اهداء اعضای پیکر این شهید انتظامی به بیماران نیازمند عضو خبر داد.
سردار "محمد شرفي" جانشين معاون هماهنگ کننده فراجا در مراسم تجلیل از برترین های نمایشگاه ایپاس1402: 🔹 از مؤلفه های قدرت هر نظام انديشه نخبگان، مبتکران و خلاقان آن است. 🔹 امروز در بخش هاي مختلف مديون هوش، ذکاوت و خلاقيت توليدکنندگان و نوآوران در بخش‌هاي پليسي و امنيتي هستيم.
📸مراسم قرائت زیارت پرفیض عاشورا و سخنرانی در حسینیه شهدای انتظامی اردبیل بمناسبت فرارسیدن ماه رجب و میلاد امام محمدباقر(ع) 🎤سخنران مراسم حجت الاسلام موسوی بیان نمودند:پیامبران در دعاها و مناجات خودشان از ربّ استفاده نموده اند.در توصیف این کلمه می توان گفت رَب به معنی تربیت است. رَب از کلمه ربوبیت است. رب یعنی تربیت و لحظه به لحظه مراقب بودن و تامین نیازها تا به حد کمال رسیدن. معنی دیگر رَب(که با کلمه‌ای دیگر استفاده می‌شود)، صاحب است. رَب به تنهایی، فقط برای خداوند استفاده می‌شود زیرا صفات پروردگار عالم اقتضاء می‌کند که به هرچیزی هرآنچه لازم دارد را بدهد و غیر از خداوند هیچ کس نمی‌تواند این کار را انجام دهد. در میان اسم‌های پروردگار عالم، «رَب»کلمه‌ای برای بیان رابطه خاص بین انسان و پروردگار است. https://eitaa.com/police_ardebil
سردار "محمد شرفي" جانشين معاون هماهنگ کننده فراجا در مراسم تجلیل از برترین های نمایشگاه ایپاس1402: 🔹 از مؤلفه های قدرت هر نظام انديشه نخبگان، مبتکران و خلاقان آن است. 🔹 امروز در بخش هاي مختلف مديون هوش، ذکاوت و خلاقيت توليدکنندگان و نوآوران در بخش‌هاي پليسي و امنيتي هستيم.
🔰کشف ۵۰تن آرد قاچاق درشهرستان دیواندره 📌  سردار" علي آزادي" در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: ماموران انتظامي ديواندره در راستاي مبارزه با قاچاق کالا، با اشراف اطلاعاتي سوله ي نگهداري آرد قاچاق در اين شهرستان را شناسايي کردند. وي افزود: ماموران انتظامي ديواندره با اقدامات پليسي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي در بازرسي از محل مورد نظر 50 تن آرد قاچاق کشف کردند. فرمانده انتظامي استان کردستان با بيان اينکه  کارشناسان ارزش آرد قاچاق کشف شده را بيش از 8 ميليارد ريال برآورد کردند، گفت: در اين راستا 2 نفر دستگير و به همراه پرونده در اختيار مراجع قضائي قرار گرفتند.