eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
459 دنبال‌کننده
20هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷 تصویری از دیدار امروز مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب
🔻رأی سفید ⁉️ سؤال: رأی سفید و بی نام دادن، چه حکمی دارد؟ اگر به دلیل اینکه شناخت و تحقیقی برای انتخاب اصلح انجام نداده یا تحقیقِ کافی صورت گرفته ولی نتیجه ای نداشته است، دچار سردرگمی شود؛ چطور؟ ✍️ پاسخ: 🔹 شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی برای افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعی، اسلامی و الهی بوده و واجب عینی است. 🔹 برای تشخیص فرد اصلح نیز می توان از کسانی که به لحاظ تعهد دینی و بصیرت انقلابی مورد اعتمادند، کمک گرفت و اگر شناخت و تحقیقی انجام نشده یا تحقیق، کافی بوده اما نتوانسته اصلح را بشناسد؛ عمل به اصل وظیفه رأی دادن، کفایت می کند. 📚 پی نوشت: بخش استفتائات پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله خامنه ای.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 تقدیر و تشکر رهبر معظم انقلاب از ملت ایران و تامین‌کنندگان امنیت بخاطر راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) هم‌اکنون در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: لازم می‌دانم از ملت ایران به‌خاطر راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن تشکر کنم. 🔻در همه جای کشورمردم همت کردند و شور و سرزندگی خود را نشان دادند. امسال مردم، سرافرازی انقلابی به‌خاطر ۲۲ بهمن را به رخ دنیا کشیدند. 🔻همچنین از کسانی که امنیت این راهپیمایی گسترده سراسری را تامین کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.
🔰 🇮🇷 🛑❓به چه کسی رأی بدهیــــــــــــــــم؟ ✔️امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی: «شما گمان نکنید که اگر با چندین اتومبیل بیرون بیایید وجههٔ‌تان پیش مردم بزرگ می‌شود! آن چیزی که مردم به آن توجه دارند و موافق مذاق عامه است، اينكه زندگی شما باشد.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
110ثانیه با پلیس کاری از اداره کل امور هنری و مناسبت های معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا با ما در تلویزیون اینترنتی پلیس همراه باشید. https://tv.police.ir
‌بیانیه قدردانی از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل با صدور بیانیه مشترکی از مجاهدت های خاموش و زحمات نیروهای وزارت اطلاعات قدردانی کردند. در بیانیه آیت الله سید حسن عاملی و سید حامد عاملی آمده است :طلیعه خورشید شعبان هر ساله یادآور زنده شدن امید در دل‌ های مستضعفان جهان و نویدبخش رهایی انسان‌ ها از چنگ طاغوت بوده است. سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از پرتوهای فروزان این طلیعه مبارک هستند که همواره با مجاهدت‌ های خاموش و خالصانه خود نقشه های شوم استکبار ، طاغوت ‌های زمان و دشمنان اسلام را خنثی‌ سازی کرده اند. همچنین به مناسبت هفته سربازان گمنام دیگر مسولان استان حجت الاسلام کثیرلو رییس کل دادگستری، سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس ع ، سردار تقوی فرمانده انتظامی، سردار اسمعیلی فرمانده مرزبانی و سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای استان در پیام‌های خود تاکید کردند: هفته سربازان گمنام فرصت تجلیل از نیروهای کارآمدیست که چشمان بصیر نظام اسلامی در بلندای دیدبانی جنگ با استعمار جهانی شبانه روز در گمنامی مجاهدت می کنند. در بخشهایی از این بیانیه ها آمده است: معاندین ، طاغوتیان و دشمنان سرسخت ملت ایران با محاسبات اشتباه خود خصوصا در جنگ ترکیبی علیه مردم عزیزمان خیال خام ضربه زدن بر درخت تنومند انقلاب اسلامی را در سر پرورانده و هر آنچه در توان داشتند را به میدان آوردند، اما دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت در وزارت اطلاعات با همراهی دیگر همرزمانشان در نهادهای مختلف ، مقتدرانه نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کردند تا این انقلاب اسلامی ایران عزیز یک گام دیگر به سوی تحقق وعده الهی نزدیک ‌تر گردد. یقین در دنیای پر تلاطم کنونی نقش بی بدیل عوامل امنیتی در آرامش و عزت ایران اسلامی و همچنین در راه اعتلای ارزشهای اسلامی و ایرانی برکسی پوشیده نیست و این نقش موثر را بیشتر از همه آن دشمنانی می دانند که بارها با تمام داشته هایشان به میدان آمده اما ناکام مانده اند. برخود وظیفه میدانیم ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات این عزیزان مخلص و بی‌ادعا در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد اعلام داشته و یاد و خاطره شهیدان عرصه گمنامی را گرامی بداریم.
📸نشست فعالان حوزه تربیتی ،فرهنگی استان اردبیل در استانداری اردبیل، روز یکشنبه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام سید کمال موسوی در جمع فعالین و مبلغان و مسئولین فرهنگی تربیتی استان اردبیل 🎤حجت الاسلام موسوی در این نشست بیان داشت ؛ نقش تربیت در تعالی بنیان خانواده نقش بسزایی دارد و مسئولین امر در این زمینه باید با سرلوحه قراردادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی این هدف والا و مقدس را در جامعه پیش ببرند. @police_ardebil
🔻‏این شکلی پای کار انقلاب بودن ،حتی وسط میدون جنگ هم از رأی دادن غافل نشدن.. 🔻حالا یه عده دارن برا رأی دادن و ندادن چونه میزنن!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیام تبریک و قدردانی سردار جواد تقوی فرمانده انتظامی استان اردبیل به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از بخش خبری شبکه سبلان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا