eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
459 دنبال‌کننده
20هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
📸مراسم جزء خوانی قرآن کریم ، روز هفتم ماه مبارک رمضان و تقدیم عیدی به همکاران پایور و وظیفه در ستاد انتظامی شهرستان اصلاندوز
🔴شهادت یک مرزبان حین حراست از مرزهای شرقی ایران 🔹شب گذشته یکی از مرزبانان وظیفه هنگ مرزی زابل به نام «محمدجواد بیاناتی» حین حراست و پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور در منطقه هیرمند توسط افراد ناشناس از آن سوی مرز مورد اصابت گلوله قرار گرفت که با توجه به شدت جراحات وارد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
🔺 ؛ کشته‌های جنگ 4ماهه غزه بیش از 4سال جنگ جهانی! تی‌آرتی نوشت: 🔹به گفته سازمان ملل متحد، جنگ وحشیانه اسرائیل علیه غزه فلسطین جان بیش از 12300 کودک را گرفته است 🔹رقمی وحشتناک که بر تعداد کل کودکان کشته شده در درگیری های جهانی در چهار سال گذشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" رئیس محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز به ملت شریف ایران اسلامی و کارکنان خدوم انتظامی "معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی ج.ا.ایران"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مصاحبه فرمانده محترم انتطامی استان در خصوص اجرای طرح کنترل کاهش آسیب های اجتماعی و مشاوره
🔻فضاسازی به مناسبت تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان ، در ورودی پلیس راه های پر تردد در پلیس راه های استان اردبیل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 این والدین هستن که روزی فرزندان رو میخورن نه فرزندان روزی والدین رو... روایت تجربه‌گر از چگونگی رسیدن روزی به واسطه وجود خانواده وساطت ازدواج آدم و حوا
سارقان مسلح در سنندج زمین‌گیر شدند 🔸فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری دو نفر سارق مسلح در شهر سنندج خبر داد. سارقان مسلح در سنندج زمین گیر شدند به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار " علی آزادی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت مسلحانه با یک دستگاه موتورسیکلت و زورگیری از دو شهروند در یکی از محلات شهر سنندج، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی سارقان شناسایی کردند. فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در یک عملیات ضربتی کمتر از 10ساعت 2سارق زور گیر را در مخفیگاه خود زمین گیر کردند، گفت: در این راستا نیز یک قبضه سلاح جنگی و اموال سرقتی از آنان کشف و موتورسیکلت نیز توقیف شد. سردار آزادی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی مردم، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.
✅ عفو بین‌الملل: آمریکا ارسال سلاح برای کشتار در غزه را متوقف کند 🔹یک نهاد حقوق بشری به بهانه عید «روز سنت پاتریک»، به ریشه ایرلندی جو بایدن اشاره کرد و خواستار توقف کشتار فلسطینیان با تسلیحات آمریکایی شد. 🔸«رئیس‌جمهور بایدن! ارسال سلاح به اسرائیل را متوقف کن». عفو بین‌الملل ضمن بیان این درخواست کشته شدن کودکان و زنان ساکن غزه با تسلیحات آمریکایی را محکوم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻۴۰سال پیش می‌گفتن به ایران سلاح نفروشید؛ حالا میگن از ایران سلاح نخرید. 🔻یکی نیست بگه عزیزم ۴۰سال پیش که ما هیچی نداشتیم نتونستید غلطی بخورید، الان که دیگه به طریق اولیٰ نمی‌تونید غلط خاصی بکنید.
🔴 چرا به قرآن، فرقان هم اطلاق شده است؟ ✍ درباره قرآن دو لفظ به کار رفته: یکی قرآن و دیگری فرقان. در سوره فرقان می‌فرماید: تَبارَک الَّذی نَزَّلَ الْفُرْقانَ عَلی عَبْدِهِ لِیکونَ لِلْعالَمینَ نَذیراً(فرقان/1). منزه و مبارک است آن ذاتی که فرقان را تنزیل کرد. 🔸 «فرقان» از ماده «فَرْق» است. فَرْق یعنی جدا کردن، تفصیل دادن. در یک آیه دیگر این طور می‌فرماید: وَ قُرْآناً فَرَقْناهُ لِتَقْرَأهُ عَلَی النّاسِ عَلی مُکثٍ وَ نَزَّلْناهُ تَنْزیلا(اسراء/106) و قرآنی که ما آن را فرق کردیم، فرقان کردیم، جدا کردیم، یعنی به صورت تفصیل درآوردیم، برای اینکه تو آن را تدریجا بر مردم قرائت کنی. 🔹 بعضی این طور ادعا می‌کنند که اصلا به قرآن از آن جهت «قرآن» گفته می‌شود که یک حالت جمعی دارد، چون «قَرَأَ» به معنی جمع است، و از آن جهت فرقان گفته می‌شود که حالت فَرْقی و تفصیلی دارد که به همین صورتِ آیات و کلمات نازل شده است. 📗 استاد مطهری، آشنایی با قرآن، ج14، ص76
📸گزارش تصویری// ظهر امروز مراسم وداع با پیکر مطهرسرباز وظیفه شهید محمد جواد بیاناتی در هنگ مری زابل توسط مرزبانان این شهرستان برگزار شد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥برهنگی سازمان‌دهی شده توسط بهائیان در شیراز❗️ لخت چرخیدن در خیابان شده منبع درآمد برا یه عده😳 ببینید خودشون چی میگن... _______________
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨تعقیب و گریز پلیس و خودروی حامل مواد مخدر 🔹خودروی حامل بیش از ۳۵۰ کیلو موادمخدر در جریان تعقیب و گریز پس از تیراندازی تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم متوقف شد. 🔹در این عملیات سه سوداگر مرگ دستگیر شدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 مرزها اینگونه حفظ می شوند 📌دیدن این کلیپ به شدت توصیه میشود. 🔹لحظات باورنکردنی از تعویض شیفت مرزبانان جان برکف نیرو‌های تیپ ۴۸ فتح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرمای ۳۰ و ۴۰ درجه زیر صفر 🔹مرزبانان انتظامی هم وضعیت تقریباً مشابهی دارند و با جان فشانی مرزها را حفظ کرده اند.