eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
457 دنبال‌کننده
20هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی: تقارن بهار طبيعت و بهار معنویت را خدمت همه کارکنان پرتلاش و مجاهد و خانواده های آنان تبریک عرض می کنم. از اقدامات موثر مجموعه فرماندهی انتظامی استان در طول سال در تامین امنیت برای مردم به ویژه تامین امنیت ۲۲بهمن و انتخابات که موجبات رضایت مقام معظم رهبری را که گوارای وجود همه کارکنان مجاهد انتظامی در سراسر کشور باشد تقدیر و تشکر می کنم. حجت‌الاسلام ادیانی گفت: کار در مجموعه انتظامی تعطیل بردار نیست و زمانی که سایر دستگاه‌ها و نهادها تعطیل هستند اما کارکنان انتظامی به صورت شبانه روزی به مردم عزیز ایران اسلامی خدمت رسانی می کنند و البته به این خدمتگزاری افتخار می کنند و آن را برای خود یک توفیق می دانند. ادیانی افزود: در یک تقسیم بندی ما دو نوع امنیت داریم یکی امنیت بیرونی که با تلاش بی وقفه و اقدامات مؤثر مأموران انتظامی، این امنیت در سطح جامعه ما رخ نمایی می کند و تحسین و تمجید همگان را برانگيخته است. و دیگری امنیت درونی است که به فرموده آیه ۸۲ سوره انعام زمانی انسان از امنیت و آرامش درونی بهره‌مند می شود که داری ایمان مستحکم باشد.آنان که ایمان آورده و ایمان خود را به ستمی نیالودند ایمنی آنها راست و هم آنها حقیقتا هدایت یافته‌اند. نماینده ولی فقیه در انتظامی افزود: یکی از راههای استحکام ایمان در درون انسان، روزه است که به فرموده مقام معظم رهبری روزه هدیه الهی است و تکليف نیست بلکه مشرف شدن به محضر پروردگار است. آقا امام سجاد علیه السلام درباره اهمیت ماه رمضان و روزه داری می فرماید که امام (ع) در این دعا وظایف مؤمن در ماه رمضان و شرایط روزه واقعی را بیان می‌کند و از خدا درخواست دارد که از شرّ شیطان در امان باشد. حضرت در ابتدای این دعا، خدا را به دلیل دادن مقام شکر به بندگان سپاسگزار است و از خدا درخواست پاک شدن گناهان و رسیدن به مقام صالحان را دارد. در این دعا از ویژگی‌های ماه مبارک رمضان، ماه پاکیزگى از آلودگى‌ها، ماه رهایى از گناهان، ماه قیام (به حق) و ماهى که در آن قرآن نازل شده شمرده شده است. 
⭕️ *گزارش تصویری/ حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا میان کارکنان وظیفه هنگ مرزی سرخس در لحظه تحویل سال* به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر، صبح امروز ۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در لحظه تحویل سال میان کارکنان وظیفه هنگ مرزی سرخس حضور پیدا کرد. ble.ir/join/NTUxZjkzZT ◀️ *روابط عمومی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح*
💢 براندازان زمان شاه VS براندازان الان ✍️
39.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ آسمان آبی کاری از معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مصاحبه جانشین فرماندهی انتطامی استان اردبیل درخصوص انهدام باند سارقین
🔻 و بدان هر ظاهری ، باطنی متناسب با خود دارد . آنچه ظاهرش پاکیزه ، باطن آن نیز پاک و پاکیزه است . و آنچه ظاهرش پلید ، باطن آن نیز پلید است ... (نهج البلاغه خطبه ۱۵۴ )
کار در مجموعه انتظامی تعطیل بردار نیست و زمانی که سایر دستگاه‌ها و نهادها تعطیل هستند اما کارکنان انتظامی به صورت شبانه روزی به مردم عزیز ایران اسلامی خدمت رسانی می کنند و البته به این خدمتگزاری افتخار می کنند و آن را برای خود یک توفیق می دانند.
غرفه فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از اول فروردین ماه سال جدید در سی ویکمین نمایشگاه بین المللی قران کریم جمهوری اسلامی ایران در مصلای تهران اقدام به ارایه فعالیت های قرانی خود برای احاد بازدیدکنندگان نموده است.
🟢 سعی کنید حتما در طول شبانه روز، در خانه خود، بخوانید/ خیلی از مشکلات حل می شود... 🔰 در روایتی پیامبر اکرم ص سه ویژگی برای خانه ای که در آن قرآن خوانده می شود ذکر می کنند: ۱- خیر در این خانه بالا می رود. ۲- برکت در این خانه بالا می رود. ۳- این خانه و اعضای آن برای آسمانیان چنان می درخشند که ستارگان برای زمینی ها. 🔰 و در روایتی دیگر پیامبر اکرم ص سه ویژگی برای خانه ای که در آن قرآن خوانده نمی شود ذکر میکنند: ۱- برکت از این خانه می رود. ۲- ملائکه این خانه را ترک می کنند. ۳- شیاطین وارد این خانه می شوند.
سردار "احمدرضا رادان" فرمانده کل انتظامی کشور در رزمایش نوروزی 1403 تهران بزرگ: 🌸 نیروهای پلیس در مرز، روستاها، خیابان‌ها و جاده‌های سراسر کشور به ویژه استان‌های مسافرخیز در آماده‌باش هستند تا خدمتگزاران خوبی برای مردم باشند. 🌺 سارقان تحت رصد هستند و با قاچاقچیان کالا و مواد نیز برخورد می شود. 🌸 استقرار چند هزار گشت خودرویی، موتوری، آگاهی و راهور در شرق و غرب تهران بزرگ 🌺 یکی از همراهان جدی انتظامی این روزها دانش‌آموزان هستند.