eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
458 دنبال‌کننده
20هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
💢گروهک تروریستی جیش الظلم عملیات دیشب در سراوان را برعهده گرفت. در این عملیات تروریستی یک افسر پلیس به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کلیپ (ره) 🔻 والله و بالله گناه کرده است، مداح و خطیبی که امروز این را نگوید. به خدا قسم ما مسئولیم
تشکر خاص فلسطینی‌ها از یمن روی خرابه‌های غزه 🔹جوان فلسطینی از عملیات پهپادی یمنی‌ها علیه تل‌آویو با منقش کردن پرچم فلسطین و یمن بر روی دیوار خانه‌ای در غزه که توسط صهیونیست‌ها ویران شد قدردانی کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
62.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد صنعتی و روانگردان شیشه و کشف حدود ۱۲کیلوگرم موادمخدر صنعتی و روانگردان در اجرای طرح آرامش در استان بوشهر
کشف ۳۰ کیلوگرم هروئین و شیشه و دستگیری ۳ نفر قاچاقچی توسط ع.ویژه پلیس مب مخ گیلان در تعامل با سربازان گمنام امام زمان (عج)
💢 کشف 123 کيلوگرم مواد افيوني در زابل 🔺 سرهنگ "حميد نوري" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت؛ ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زابل با اشراف اطلاعاتي از فعاليت دو قاچاقچي که به صورت عمده در اين راستا فعاليت داشته و قصد انتقال موادمخدر را به يکي از استان هاي همجوار داشتند مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند. 🔺 فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: ماموران پليس سوژه هاي مورد نظر را مورد رصد قرار داده تا اينکه در يک عمليات مقتدرانه، از مخفيگاهشان 123 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک که به صورت ماهرانه‌اي در چند نقطه جاسازي شده بود کشف و 2 سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر کردند.
حجاب از دیدگاه شهدا شهید «مهدی باغیشنی»: خواهرانم! شما با حجاب خود مشت محکمی بر دهان ابرقدرت­‌ها بکوبید و بگوئید‌ «ای از خدا بی‌خبران! ما مانند حضرت زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) هستیم و هرگز از راهی که آنان رفته‌اند، برنمی‌گردیم و با تمام توان راه آن‌ها را ادامه می‌دهیم.»
🔻من حجابم را دوستدارم.....
پیامبر اکرم(ص): پروردگارا، زنانی که خود را پوشیده نگه می دارند، مشمول رحمت و غفران خود بگردان. (مستدرک الوسایل، ج 3، ص 244)
⚪️🔴 مقایسه دو نگاه متفاوت به زن| نگاه اسلام و نگاه غرب 🔰 به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب
🔻مردم جهان ۱۲۰ سال پیش حجاب داشتن ولی الان برهنگی توی جهان شده ارزش
پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی به مناسبت شهادت سروان "شهید محمود مطهری" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی ترور کوردلانه اشرار مسلح،با محکومیت این اقدام بزدلانه، با صدور پیامی شهادت شهید والامقام سروان "محمود مطهری" را تسلیت گفت. 🇮🇷 ادامه خبر در کانال روابط عمومی پلیس⇩⇩⇩ https://eitaa.com/Police_ardebil
بسم رب الشهداء و الصدیقین "مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا" (شهادت مظهر فداكاريست، شهيد امنيت جان خود را مي دهد براي اينكه ديگران در امنيت زندگي كنند.) "امام خامنه ای (مدظله العالی)" شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند. از آنجا که فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت کننده عزم استوار نیروهای انقلابی و الهام بخش هویت ملی ما بوده است، بی تردید شهادت افتخار آمیز این شهید والا مقام به خادمان مردم انقلابی ایران، در سنگر نظم و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی، روحی تازه بخشیده و همرزمان وفادارش را نیز در ادامه راه غرور آفرین وی و تحقق اهداف عالی اش مصمم تر خواهد ساخت. اینجانب با محکومیت این اقدام بزدلانه و ضمن تسلیت به خانواده معظم شهید والامقام سروان "محمود مطهری"، شهادت این فرزند برومند ملت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ،همکاران مجاهد و مردم ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آحاد کارکنان صدیق و فداکار سلامتی مسئلت می نمایم. ان شاء الله روح بلند این شهید سعید با سرور و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش محشور و همنشین باشد. رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سید علیرضا ادیانی 🇮🇷 به کانال روابط عمومی پلیس بپیوندید⇩⇩⇩ https://eitaa.com/Police_ardebil
♦️رهبر معظم انقلاب اسلامی: وقتی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رایج شد، این موجب می‌شود که گناه در نظر مردم همیشه گناه بماند و تبدیل به ثواب و کار نیک نشود .۱۳۷۹/۰۹/۲۵
توصیه های پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به زائرین محترم عتبات عالیات
🔰دستگیری 9 نفر خرده فروش و کشف 12 کيلوگرم شيشه و هروئين نتیجه اجرای طرح مقابله با توزيع موادمخدر پليس بوشهر 🔻رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با همکاری ماموران انتظامی شهرستان دشتی و پليس مبارزه با موادمخدر استان 9 نفر اعضای دو باند توزيع موادمخدر دستگير و 12 کیلوگرم شیشه و هروئین کشف شد. 🔻به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "موسي کرمپور" در اين باره بيان داشت: در یک عملیات مشترک پليس مبارزه با موادمخدر استان و ماموران انتظامی شهرستان دشتی، در راستای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي طي يک سري اقدامات اطلاعاتي و پليسي در شهرستان دشتي، اعضای دو باند تهيه و توزيع مواد مخدر شناسايي و دستگير شدند. 🔻سرهنگ کرمپور با بيان اينکه در اجراي اين طرح در مجموع 9 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگير و 5 دستگاه خودرو و موتورسيکلت توقيف شد، خاط نشان کرد: نتايج اجراي اين طرح، کشف مقدار 11 کيلوگرم مواد مخدر شيشه و يک کيلو گرم هروئين و پاکسازي 8 محله از محله هاي آلوده به مواد مخدر بود.
36.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تیزر فراخوان جمع آوری آثار فرهنگی، ادبی و هنری اولین اجلاسیه سراسری نماز ن.م https://eitaa.com/Police_ardebil
🏴 | رانندگان متخلف نقره داغ می‌شوند ▪️رئیس پلیس راهور استان اردبیل: با افزایش مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی، اعمال این جریمه‌ها در دستور کار قرار گرفته و با رانندگان متخلف برخورد می‌شود. ▪️اصلی‌ترین مشکل ما در اعمال قوانین و مقررات کمبود تجهیزات هوشمند است به طوری که ما در سطح شهر چراغ هوشمند راهنمایی و رانندگی نداریم. چراغ‌های موجود سنتی بوده و در طول روز و شب به صورت یکسان عمل می‌کنند در حالی که با نصب چراغ‌های هوشمند به راحتی می‌توان ترافیک را در سطح شهر کنترل کرده و اعمال قانون انجام داد.
🏴 | کاربران همستر هدف حملات سایبری قرار گرفتند ▪️شرکت امنیتی کسپرسکی اعلام کرده برخی بازیکنان همستر کمبت هدف حملات فیشینگ قرار گرفته‌اند. در این دسته از حملات از تکنیک‌های فریب‌دهنده‌ای علیه بازیکنان استفاده می‌شود تا اقداماتی را انجام دهند. ▪️سوئیستونوا، کارشناس امنیتی شرکت کسپرسکی که این حملات را کشف کرده می‌گوید: تیم ما مجموعه‌ای از طرح‌های کلاهبرداری را مشاهده کرده که کاربران همستر کمبت را هدف قرار می‌دهد. در یکی از این طرح‌ها، کلاهبرداران با ارسال لینک‌های فیشینگ که اطلاعات ورود به حساب کاربر را به دست می‌آورند، قربانیان را با وعدهٔ تبدیل سکه‌های درون بازی به روبل فریب داده‌اند. ▪️او توضیح می‌دهد که حملات زمانی موفقیت‌آمیز هستند که کلاهبرداران بتوانند اطلاعات ورود به حساب تلگرام کاربران را دریافت کنند.
◀️حکمت ۱۹۱ نهج البلاغه : ✅ وَ قَالَ ( عليه السلام ) : إِنَّمَا الْمَرْءُ فِي الدُّنْيَا غَرَضٌ تَنْتَضِلُ فِيهِ الْمَنَايَا وَ نَهْبٌ تُبَادِرُهُ الْمَصَائِبُ وَ مَعَ كُلِّ جُرْعَةٍ شَرَقٌ وَ فِي كُلِّ أَكْلَةٍ غَصَصٌ وَ لَا يَنَالُ الْعَبْدُ نِعْمَةً إِلَّا بِفِرَاقِ أُخْرَي وَ لَا يَسْتَقْبِلُ يَوْماً مِنْ عُمُرِهِ إِلَّا بِفِرَاقِ آخَرَ مِنْ أَجَلِهِ فَنَحْنُ أَعْوَانُ الْمَنُونِ وَ أَنْفُسُنَا نَصْبُ الْحُتُوفِ فَمِنْ أَيْنَ نَرْجُو الْبَقَاءَ وَ هَذَا اللَّيْلُ وَ النَّهَارُ لَمْ يَرْفَعَا مِنْ شَيْ‏ءٍ شَرَفاً إِلَّا أَسْرَعَا الْكَرَّةَ فِي هَدْمِ مَا بَنَيَا وَ تَفْرِيقِ مَا جَمَعَا. و درود خدا بر او، فرمود: همانا انسان در دنيا تخته نشان تيرهاى مرگ، و ثروتى است دستخوش تاراج مصيبت ها: با هر جرعه نوشيدنى، گلو رفتنى، و در هر لقمه اى، گلوگير شدنى است، و بنده نعمتى به دست نياورد جز آن كه نعمتى از دست بدهد، و روزى به عمرش افزوده نمى گردد جز با كم شدن روزى ديگر. پس ما ياران مرگيم، و جان هاى ما هدف نابودى ها، پس چگونه به ماندن جاودانه اميدوار باشيم. در حالى كه گذشت شب و روز بنايى را بالا نبرده جز آن كه آن را ويران كرده، و به اطراف پراكند.
🔻به هر وسیله ای شده باید زن مسلمان را از حجاب اسلام خارج کرد تا مردها و جوانان فریفته شوند و فساد در خانواده ها رخنه کند. 🔻مستر همفر( جاسوس انگلیس در کشورهای اسلامی)
امروز ۳۰ تیر سالروز شهادت خلبان عباس دوران است. خلبانی که رشادت و شهادت فراموش نشدنی او، هم به جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاسی کمک کرد و هم وحشت و ترس صدام از نظامیان ایرانی را چند برابر افزایش داد. روحش شاد و یادشان گرامی باد.