eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
458 دنبال‌کننده
20هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
52.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 بخش دوم | شعرخوانی هنرمند بسیجی زنجانی، و همکار محترم فراجایی جناب آقای ناصر اسماعیلی در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه در برنامه زنده تلویزیونی به رنگ محبت شبکه استانی اشراق ┄┅┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ ┄┅┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، حجت الاسلام والمسلمين "سيد عليرضا ادياني" در پي حمله تروريستي مزدوران خبيث رژيم صهيونيستي در تهران و شهادت رئيس دفتر سياسي حماس "اسماعيل هنيه" و يکي از محافظانش، با صدور پيامي اين ضايعه بزرگ را به ملت هميشه قهرمان فلسطين و امت اسلامي و رزمندگان جبهه مقاومت تسليت گفتند. https://news.police.ir/page/single-news?id=100032539
💥آزادی گروگان ۱۴ ساله، پس از ماموریت بیست روزه پلیس آگاهی استان در ایرانشهر فرمانده انتظامی استان کرمان، از آزادی پسر نوجوان که حدود ۲ ماه قبل، در ازای پرداخت صد میلیارد ریال به گرو گرفته شده بود خبر داد. سردار «فرشید» در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع آدم ربایی یک پسر بچه ۱۴ ساله در اوایل اردیبهشت ماه از شهر کرمان، مأموران پلیس آگاهی پس از چند هفته فعالیت اطلاعاتی، دو نفر از عاملان ربودن این فرد را در ایرانشهر شناسایی و با تعقیب و مراقبت هوشمندانه، آنان را در محدوده شهرستان نرماشیر دستگیر کردند. وی افزود: به رغم تلاش بی وقفه ماموران، رهایی پسربچه گروگان گرفته شده در همان زمان محقق نشد، اما در نهایت با ماموریت ۲۰ روزه مأموران پلیس آگاهی استان در شهرستان ایرانشهر، هویت عاملان اصلی گروگان گیری و نگهداری این پسربچه شناسایی و این پسر نوجوان از دست آدم ربایان آزاد شد. فرمانده انتظامی استان با اشاره به تحویل نوجوان ۱۴ ساله به خانواده اش تصریح کرد: پی‌جویی های پلیس برای دستگیری سایر عاملان این گروگان گیری و دیگر رابطان و عوامل دخیل ادامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 | نخستین تصاویر از شلیک ده‌ها موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مصاحبه خبری سرهنگ علی عبادی فرمانده انتظامي شهرستان نیر در خصوص دستگیری سارقان سیم و کابل مخابراتی
📸«نمازِ ولی‌فقیه شیعه بر مُجاهدِ اهل تسنن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فراجا در نشست هم انديشي با فعالين فضاي مجازي و رسانه اي، بر ضرورت آگاهي بخشي زائرين اربعين نسبت به مجازات سنگين حمل و نگهداري مواد مخدر در سفر به عراق، تاکيد کرد. https://news.police.ir/page/single-news?id=100032537
🌹آشنایی با آیه ها  🏵این آیه از زیباترین آیات در وصف قرآن است و در تاریخ، زینت‌بخش تابلوها و کاشیکاری مساجد بوده است. 📖سوره مبارکه  اسراء  (  آیه  ۸۲  ) مقصود از شفابخشیِ قرآن، شفابخشی معنوی آن بر دردهای باطنی انسان است. دردهایی چون اضطراب، ترس از این و آن، بیمِ آینده و ...
🔻🔺 فاصله مرزهای شش‌‎گانه تا شهر‎های عراق 🔹با آغاز رسمی عملیات سفر اربعین از ابتدای ماه صفر 6 مرز مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، تمرچین و باشماق از روز جمعه 27 مرداد پذیرای زائران اربعین شده‌اند. 🔹ستاد مرکزی اربعین طی اطلاعیه‌ای از زائرانی که در مسیر مهران هستند، درخواست کرد تا از مرز خسروی، تمرچین و باشماق به عراق سفر کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹عالم برمحور حسین (ع) است. 🔻مصاحبه با رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله گوهری در مورد محرم و اربعين حسيني
🔻رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" 🔻یقیناً به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شخصیت های برجسته ای همانند شهید اسماعیل هنیه که عمرشان را در راه مجاهدت و مبارزه گذرانده اند، حیف است که در بستر بیماری بمیرند اینها شایسته مرگی فراتر از مرگ های طبیعی هستند، مرگی عزتمندانه و مردانه همانند زندگی شرافتمندانه ای که داشتند.
پیام سردار سلامی در پی شهادت شهید فواد شکر به صهیونیست ها: حامیان آن باید منتظر خشم مقدس و انتقام سخت و حتمی مجاهدان مومن، مصمم و بااراده اضلاع مقاومت اسلامی و خونخواهی آن‌ها باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امام خمینی (ره) | عبارت کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا نه به این معناست که هر روز بنشینید و گریه کنید...
▪️برق غضبی که چشم رهبر دارد ▫️گویا که بنای فتح خیبر دارد✌🏽 ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نحوه کار ریز پرنده ها(برای جاسوسی و خرابکاری) که ما از آن غافلیم... قدردان زحمات ارزنده فرماندهان و نیروهای حفظ امنیت در اقصی نقاط کشور عزیزمان هستیم .
آسمانی شدن مأمور انتظامی شهرستان نایین حین انجام مأموریت گروه استان ها-اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان نایین از آسمانی شدن یکی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی بر اثر سانحه رانندگی در حین انجام مأموریت خبر داد. سرهنگ احسان بدیعیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: حوالی ساعت 15 روز گذشته خودروی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی که در حال انجام مأموریت بودند در مسیر نایین به اصفهان دچار واژگونی می شود. وی افزود: در این حادثه گروهبان یکم امیر کرمی مصدوم و به بیمارستان منتقل شده که متأسفانه صبح امروز بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان آسمانی شد. فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: جزئیات مراسم خاکسپاری و تشییع این مأمور جان بر کف متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
| خط قرمز 💠 سیدحسن نصرالله: آیا فکر می‌کنید اسماعیل هنیه را در تهران ترور می‌کنید و ایران ساکت می‌ماند؟ ایران در ترور هنیه، خدشه‌دار شدن امنیت ملی و حاکمیت خود و مهم‌تر از همه، شرفش را می‌بیند. شما بسیار گریه خواهید کرد چرا که نمی‌دانید چه خطوط قرمزی را رد کرده‌اید.
آقای راشد یزدی در جلسه‌ای برای مبلغین گفت: در ایام عملیات وعده صادق، آقا حرم مشرّف بودند. خدمتشون رسیدم. صحبت از پیری شد، خدمتشون عرض کردم: آقا پیریِ من از پا شروع شد. پیری با شما چه کرده؟ فرمودند: آقای راشد، در سه چیز هنوز قوای بدنم خیلی جوان است، درست مثل روزهای اول: در مطالعه در سخنرانی در آرمان‌هایم. شرح عکس: تصویری قدیمی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حاج آقا راشد یزدی در دوران تبعید ایرانشهر(زمستان ۱۳۵۶)