eitaa logo
روابط عمومی انتظامی خراسان شمالی
598 دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
4.9هزار ویدیو
116 فایل
💠﷽💠 🇮🇷كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ🇮🇷 . 👈کانال روابط عمومی پلیس استان . 👈مرجع رسمی اخبار انتظامی، پلیسی و اجتماعی . 👈باما اخبار را بروز، سریع و دقیق دریافت کنید! .
مشاهده در ایتا
دانلود
سومین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری و ادبی ره آورد پیاده روی اربعین حسینی به میزبانی فرماندهی انتظامی استان گیلان دقایقی پیش با سخنرانی سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و با حضور سردار ابراهیم ساور معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده انتطامی و جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در سالن اجتماعات شهدای انتظامی شهرستان رشت آغاز شد.
تجلیل از خانواده معظم شهید محمد مهدی احمدی توسط سردار رادان فرمانده انتظامی کشور در جشنواره فرهنگی هنری ره آورد اربعین در استان گیلان
🚨شناسایی و برخورد با ۱۵ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن 🔹مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران، تعداد ۱۵ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطب حدوداً ۱۲۵۰۰۰ هزار نفر را شناسایی و ضمن پاکسازی و مسدود سازی صفحات موصوف با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی صورت پذیرفت.
سردار رضایی به روابط بسیار عمیق و استراتژیک دو کشور ایران و پاکستان اشاره و بیان داشت: این روابط به نحوی است که عمق استراتژی ایران، پاکستان و عمق استراتژی پاکستان، ایران است و این برای دوستان ما خوشایند و برای دشمنان ناخوشایند است و بنابراین دشمنان همواره در صددند تا میان دو ملت و دولت تفرقه و نفاق اندازند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘گاهی در تعریف رسانه، گفته می‌شه: توانایی تشخیص خبر از غلط ▪️امروز با عمومی شدن ، دیگه کار از فوتوشاپ و عکس گذشته و فیلم ها هم قابل اعتماد نیستن ▪️پس هر خبری ممکنه دروغ و فیک باشه؛ حتی خبر مرگ یک بازیگر مشهور رو خبرگزاری های مطرح و منتشر می‌کنن اما بعدا تکذیب می‌شه ▪️این یعنی سواد رسانه به معنای شناخت های رسانه ها برای انتقال پیام غلط، کارایی کاملی نداره و برای تشخیص خبر درست از غلط، باید ملاک دیگه‌ای داشته باشیم ▪️به نظر من سواد رسانه وابسته به های قبلی ماست؛ یعنی من اگر ضد انقلاب، بی‌دین و صهیونیست باشم، می‌رم سراغ رسانه های این تیپی و اگر نباشم، برعکس ▪️پس سواد رسانه وابسته به طرفه و شما هر وقدرم براش از سواد رسانه خالص بگی، تهش این می‌شه که از کجا معلوم تو راست می‌گی و منابعت؟! جوابی هم نداریم چون ما هم مثه اون اخبار رو با واسطه می‌گیریم، فقط منابعمون فرق داره ▪️به همین دلیل به نظرم بهترین راهکار برای سواد رسانه، کار کردن روی فکری (انسان‌شناسی، خداشناسی، هستی‌شناسی و هدف زندگی) هست که در مراحل بعدی می‌تونه کانال های ارتباطی ما رو تصحیح کنه ▪️پس اگر یه بچه بار بیاریم، خودش دیگه سراغ منابع دروغ‌پراکن ضد دین نمی‌ره و اگر نکنیم، نمی‌شه از اون منابع جداش کرد.
🔸 رهبر انقلاب پس از سخنان خانم زینا ابراهیم همسر شیخ زکزاکی: این زن مثل کوه صبر کرده است 🔹 رهبر انقلاب: از خانم زکزاکی که اینجا صحبت کردند، تشکر می‌کنم. ایشان مادر شش شهیدند. سه پسرشان در یک حادثه، سه پسرشان در یک حادثه دیگر به شهادت رسیده و این زن مثل کوه صبر کرده و مدت‌ها زندان و سختی‌های فراوان را تحمل کرده است.
🔷تصادف مینی بوس با پژو ۴۰۵ با ۷ مصدوم ♦️رئیس پلیس راه شیروان از برخورد مینی بوس و پژو ۴۰۵ با هفت مصدوم در کیلومتر ۵ محور شیروان_فاروج خبر داد. ♦️سرهنگ هادی مهربان در این خصوص گفت: ساعاتی قبل بر اثر خواب آلودگی خودروی ۴۰۵ و انحراف به لاین مخالف که منجر به برخورد و واژگونی خودروی مینی بوس شد هفت نفر مصدوم شدند (شش نفر سرنشین مینی بوس و راننده خودروی ۴۰۵)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظاتی از سرودی که دختران نوجوان در ابتدای دیدار امروز با رهبر انقلاب خواندند 🇮🇷 به کانال روابط عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی بپیوندید 👇 https://eitaa.com/police_kh_sh
📝 در دیدار امروز زنان و دختران با رهبر انقلاب چه کسانی سخنرانی کردند؟ 🔹در ابتدای دیدار امروز جمعی از زنان و دختران با رهبر انقلاب، خانم‌ها: زینا ابراهیم همسر شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و مادر شش شهید، مریم شعبانی کارگردان و نویسنده تئاتر، رقیه سادات مؤمن کارشناس مطالعات زنان، فاطمه شریف نوقابی خانم‌گل و مریم سابق تیم ملی فوتسال، مینا مهرنوش کارشناس اقتصاد، شقایق حق‌جو استاد علوم پزشکی و فیزیولوژی کاربردی، فائضه غفارحدادی نویسنده حوزه ادبیات، ریحانه سادات محمودی دانش‌آموز استعدادهای درخشان و زهرا موحدنیا عضو کانون جمیعت و فرزندآوری در سخنانی به طرح دیدگاههای در مورد مسائل مختلف حوزه زنان پرداختند. 🔹همچنین پیام ویدئویی خانم اِسراء البُحَیصی خبرنگار زن اهل غزه خطاب به حاضران و رهبر انقلاب نیز در حسینیه امام خمینی پخش شد. ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ 🗓
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ شناسایی و بازداشت عامل ارسال تصاویر مردم قم به رسانه های معاند ◽فردی که با فیلم برداری از "تجمع مردم قم در حمایت از زنان و کودکان مظلوم غزه" به توهین علیه مردم قم اقدام نموده بود، شناسایی و بازداشت و به دستگاه قضایی تحویل داده شد. ◽مجازات ارسال فیلم برای شبکه های معاند چیست؟ مطابق قوانین کشور؛ هرگونه همکاری با شبکه های معاند اعم از ارسال محتوا علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، فعالیت تبلیغی علیه کشور تلقی شده و براساس ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی، متهم به حبس از ۳ ماه تا یک سال محکوم می شود.
. 📌تصادفات خسارتی 🚔 🛑 در هنگام تصادفات خسارتی قبل از انتقال خودروها به سمت راست خیابان یا جاده ، ابتدا از چند زاویه از خودرو های تصادفی عکس و فیلم تهیه‌کنید تا چنانچه تصادف صحنه به هم خورده شد افسران پلیس راهور و راه با استفاده از مستدات شما درتشخیص بهتر مقصر اقدام نمایند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مرگ کودک ۶ساله در هنگام بازی با بادکنکی به اسم هلیومی😔 ⭕️ کودکی ۶ساله هنگام بازی با بادکنکی به اسم هلیومی، در هنگام بازی با آن و انجام عمل دم و بازدم به داخل بادکنک و به دلیل وجود گاز شهری که در داخل آن بود، گاز به ریه‌ی کودک نفوذ می‌کند و در اثر نرسیدن اکسیژن دچار خفگی می‌شود و جانش را از دست می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا می دانید از ۱۰۰ مترمانده به تونل ها ، تا انتهای آنها سبقت ممنوع می باشد؟؟؟ 😞عدم رعایت قانون پشیمانی بزرگی به همراه دارد.... با هم ببینیم و رعایت کنیم....
شیخ طوسی به سندمعتبراز حضرت امام صادق علیه السلام روايت كرده كه به ابن مارد فرمود اى پسر مارد هر كه زيارت كند جدم أمير المؤمنين عليه السلام را عارفا بحقه بنويسد حق تعالى از براى او به عدد هر گامى حج مقبول و عمره پسنديده اى پسر مارد و الله نمى ‏خورد آتش جهنم قدمى را كه غبار آلوده شود در زيارت حضرت أمير المؤمنين عليه السلام خواه پياده رود خواه سواره اى پسر مارد بنويس اين حديث را به آب طلا. دیدارخانواده کارکنان شیروان در نجف اشرف با نماینده معززولی فقیه در ساعس فراجا حجت الاسلام ادیانی روابط عمومی پلیس شیروان 🛃➡️@Pr_policeshirvan
♦️عامل قدرت نمایی با سلاح سرد توسط یگان امداد بجنورد دستگیر شد 🔷سرهنگ محمد گل محمدزاده سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری فردی که در حاشیه شهر بجنورد اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد می کرد خبر داد. ♦️وی افزود: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت‌نمایی با سلاح سرد توسط یک نفر در حاشیه بجنورد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران یگان امداد این شهرستان قرار گرفت. ♦️سرهنگ گل محمدزاده خاطرنشان کرد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و تعدادی سلاح سرد از وی کشف نمودند و ضمن تشکیل پرونده این شخص را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند. ♦️این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه این اقدام قاطعانه پلیس موجب رضایتمندی شهروندان شده است، افزود: قدرت‌نمایی با هر نوع سلاح و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان خط قرمز پلیس است و با عاملان آن هیچ‌گونه مماشاتی نخواهد داشت.
🌐برگزاری سومین یادواره شهدای انتظامی شهرستان مانه و سملقان 💢صبح امروز سومین یادواره شهدای انتظامی شهرستان مانه و سملقان و یادواره شهدای راسک در محل سالن ارشاد شهر آشخانه با حضور سردار سعید مطهری زاده فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و نیز خانواده معظم شهدا برگزار شد.
🌐کشف خودرو سرقتی در بجنورد 💢 سرپرست انتظامی شهرستان بجنورد از کشف يك دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه در این شهرستان خبر داد. 💢به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس، سرهنگ "محمد گل محمد زاده" با اعلام جزئیات اين خبر گفت: برابر اعلام مركز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر سرقت يك دستگاه خودروی سواری پراید در سطح شهرستان بلافاصله بررسی موضوع در دستور كار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. 💢وي افزود: با تلاش و سرعت عمل ماموران یگان امداد خودرو مورد نظر در سطح شهر مشاهده و به مقر دلالت داده شد. 💢سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بجنوردبا بیان اینکه اقدامات پلیس برای دستگیری سارق با جدیت در حال پیگیری است خاطر نشان کرد: شهروندان با نصب تجهزات ایمنی از به سرقت رفتن وسایل نقلیه خود پیشگیری کنند و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
🔷به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا انجام شد ♦️صبح امروز سردار مطهری زاده فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی به همراه حجت الاسلام حسین زاده رئیس عقیدتی سیاسی مانه وسملقان با حضور در منزل مادر شهید والامقام یحیی مومنی از شهدای انتظامی شهرستان مانه و سملقان با ایشان دیدار و از وی دلجویی نمودند.