eitaa logo
روابط عمومی انتظامی خراسان شمالی
598 دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
4.9هزار ویدیو
116 فایل
💠﷽💠 🇮🇷كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ🇮🇷 . 👈کانال روابط عمومی پلیس استان . 👈مرجع رسمی اخبار انتظامی، پلیسی و اجتماعی . 👈باما اخبار را بروز، سریع و دقیق دریافت کنید! .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻آفرین بر این غیرتمندان : عدم خدمات رسانی به بی‌حجاب ها در یکی از درمانگاههای شیراز
34.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قهرمانان ملی ما  حسین عبدی، ذبیح‌الله پور شیب، جواد فروغی، گلنوش سبقت‌اللهی و برخی دیگر از عزیزان ورزشکار در یاری رساندن به هموطنان عزیز سیل‌زده در سیستان و بلوچستان هم در ترکیب تیم ملی بودند. با همبستگی همه مردم استوار و پایدار است.
38.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویژه برنامه پلیس تراز جامعه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ برنامه روز هفتم ماه مبارک رمضان + همراه مسابقه برای شرکت در مسابقه روز هفتم👇👇👇 این قسمت را لمس کنید کانال رسمی دارالقــ♥ــرآن پلیس 🆔 @police_qhorani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻آفرین بر این غیرتمندان : عدم خدمات رسانی به بی‌حجاب ها در یکی از درمانگاههای شیراز
♦️یک مرزبان در مرزهای سیستان به شهادت رسید 🔹شب گذشته یک نفر از مرزبانان وظیفه هنگ مرزی زابل به نام "محمدجواد بیاناتی" حین حراست و پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور در منطقه هیرمند توسط افراد ناشناس از آن سوی مرز مورد اصابت گلوله قرار گرفت که با توجه به شدت جراحات وارد به درجه رفیع شهادت نائل آمد. روابط عمومی پلیس شهرستان شیروان ◀️ به ما بپیوندید 👇 🛃➡️@Pr_policeshirvan
🔻 ماه رمضان ماه توبه و بازگشت به سوی خداست . یکی از دستاوردهای بزرگ ماه رمضان توبه و انابه است. در دعای وداع ماه مبارک رمضان، امام سجاد به پروردگار عالم عرض میکند: «انت الّذی فتحت لعبادک بابا الی عفوک و سمّیته التّوبة»؛ این باب را باز کردی به روی ما که به سوی عفو تو بشتابیم، از نعمت عفو و رحمت تو بهره ببریم. این در، درِ توبه است. ۱۳۸۸/۰۶/۲۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مدت سربازی به‌طور رسمی کاهش یافت 🔹سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که مصوبۀ کاهش مدت سربازی تایید شده است. 🔸طبق آخرین مصوبۀ مجلس، میانگین خدمت سربازی با احتساب دورۀ آموزشی به ۱۴ ماه می‌رسد.
﷽ 📿 ۳۰شب نجوای عاشقی ✨مراسم مناجات شبهای ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ 🎤  سخنرانان: حجج الاسلام کفیل احمدی صالح پرور 🎙 مناجات خوانی : حاج محمدرضا ایزی 🗓از دوشنبه ۲۱ اسفند    🌙 به مدت۳۰شب 🕙 از ساعت ۲۲ 📌  حسینیه شهدا | مصلی امام خمینی«ره» | 🔻نشانی دقیق: https://nshn.ir/932bL1085dk5Om 📍 https://eitaa.com/yafatemeZahraH
💢جابجایی اسباب و اثاثیه در تعطيلات نوروز، با مجوز کلانتری محل امکان پذیر است. 🔹در ایام نوروز با توجه به اینکه ممکن است بسیاری از شهروندان به مسافرت رفته و منازل آنها خالی باشد،برای پیشگیری از سرقت ازمنزل،انجام هرگونه اسباب‌کشی بدون مجوز و اطلاع پلیس ممنوع است. 🔹هرگونه جابجايي اسباب واثاثيه منزل در ایام تعطیلات سال جدید مي بايست با تاييديه كلانتري و پاسگاه محل باشد و افرادي كه قصد اسباب كشي و انتقال وسايل منزل را دارند بايد مجوز لازم را از كلانتري ها و پاسگاه هاي محل دريافت كنند. 🔹شهروندان عزیز با رعايت نكات ايمني مانند استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمينه وقوع سرقت را كاهش دهند.
🔺 ؛ کشته‌های جنگ 4ماهه غزه بیش از 4سال جنگ جهانی! تی‌آرتی نوشت: 🔹به گفته سازمان ملل متحد، جنگ وحشیانه اسرائیل علیه غزه فلسطین جان بیش از 12300 کودک را گرفته است 🔹رقمی وحشتناک که بر تعداد کل کودکان کشته شده در درگیری های جهانی در چهار سال گذشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻سرباز داعشی: اونهایی که به دست من کشته شدن و من سر آنها را بریدم ۹۰۰ نفر بود/نزدیک به ۵۰ دختر ۱۵ یا ۱۶ ساله و ۲۰۰ زن بزرگ تجاوز کردم 🔻هر گاه ازت پرسیدن مدافعان حرم برای چی در سوریه و عراق جنگیدند بگو برای اینکه این اتفاقات برای ناموسمان نیوفتد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥برهنگی سازمان‌دهی شده توسط بهائیان در شیراز❗️ لخت چرخیدن در خیابان شده منبع درآمد برا یه عده😳 ببینید خودشون چی میگن... _______________
🚨شناسایی و برخورد با ۹۰ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن 🔹مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران، تعداد ۹۰ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطب حدوداً ۲ میلیون نفر را شناسایی و ضمن پاکسازی و مسدود سازی صفحات موصوف با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی صورت پذیرفت.
🚨طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در خراسان رضوی 🔹 سازمان اطلاعات انتظامی خراسان رضوی در راستای تأمین امنیت طرح ۴۸ ساعته مقابله با اراذل و اوباش را در سطح استان اجرا نمود. 🔹 در این طرح تعداد ۲۶ نفر اراذل و اوباش نوظهور شناسایی، ۴۷ نفر دستگیر و ۵۸ نفر نیز احضار شدند، همچنین مقادیر متنابهی مشروبات الکی، سلاح گرم (جنگی و شکاری غیرمجاز) و سرد به همراه مهمات جنگی و شکاری، مواد محترقه و... از متهمان کشف و ضبط گردید.
🚨شناسایی عامل تبلیغات و فروش آنلاین وسایل با نمادهای شیطان پرستی در اینستاگرام 📌 سازمان اطلاعات انتظامی استان مرکزی 🔹برابر رصد و پایش فضای مجازی گرداننده صفحه اینستاگرامی و واحد صنفی که به صورت گسترده در زمینه تبلیغات و فروش آنلاین وسایل و نمادهای شیطان پرستی در سطح کشور با استفاده از تصاویر خلاف منافی عفت دختران جوان فعالیت می نمود در شهر اراک شناسایی و با هماهنگی قضایی واحد صنفی مربوطه پلمب، متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید. 🔹در بازرسی از واحد صنفی موصوف تعداد ۲۵۰۰ قطعه اشیاء با نمادهای شیطان پرستی نیز کشف و ضبط گردید.
🔹 یک دستگاه خودرو پراید حامل موادمخدر سنتی توقیف شد ♦️رئیس اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر سنتی و توقیف یک دستگاه خودرو سواری در رابطه با این پرونده خبر داد. ♦️به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ احمد ملکی در تشریح این خبر گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه شخصی قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر از استان های شرقی وارد استان شود، مراتب در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. ♦️وی با اشاره به اینکه با گسترش اقدامات اطلاعاتی، خودرو مورد نظر شناسایی شد، افزود: در ابتدا خودرو حامل مواد مخدر به دستور پلیس توجهی ننموده است که باتوجه به هوشیاری ماموران انتظامی و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی خودرو مورد نظر متوقف می‌گردد. ♦️این مقام انتظامی با بیان اینکه یک نفر در رابطه با این پرونده دستگیر شد، خاطر نشان کرد: از خودرو مذکور، یک کیلوگرم تریاک کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد که متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
📚سیزدهمین مرحله مسابقات کتابخوانی از کتاب سرباز قاسم سلیمانی 🔰ویژه کارکنان: پایور و وظیفه، اعضای وابسته و خانواده های محترم کارکنان و اعضای وابسته انتظامی 📆زمان: ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ الی ۱۵ خردادماه ۱۴۰۳ علاقه مندان برای دریافت کتاب و کسب اطلاعات بیشتر به عقیدتی سیاسی رده مربوطه مراجعه نمایند.
💥دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان: بسم الله الرحمن الرحیم «اللهمّ ارْزُقنی فیهِ رحْمَةَ الأیتامِ و إطْعامِ الطّعامِ و إفْشاءِ السّلامِ و صُحْبَةِ الکِرامِ بِطَوْلِکَ یا ملجأ الآمِلین» «خدایا در این ماه، مهرورزی به ایتام، و خوراندن طعام، و آشکار کردن سلام، و همنشینی با اهل کرامت را نصیبم فرما، به عطایت ای پناهگاه آرزومندان. »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گفت‌وگوی قرآنی رهبر انقلاب با دو دختر حافظ قرآن 🔻زینب شیری جعفرزاده فرزند شهید مدافع حرم حبیب‌الله شیری جعفرزاده و عطیه عزیزی از استان خراسان جنوبی شهر حاجی آباد دو حافظ کل قرآن کریم و از مهمانان برنامه محفل با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کردند.
🚨شناسایی و برخورد با 42 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن 🔹مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کیش، از ابتدای سال تا کنون تعداد ۴۲ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطب حدوداً ۲ میلیون نفر را شناسایی و ضمن پاکسازی و مسدود سازی صفحات موصوف با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی را انجام دادند.
شکار فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی در غزه بخش رسانه ای گردانهای شهید قسام شاخه نظامی حماس ویدئویی از رصد دقیق و لحظه شکار "سرهنگ یستهار هافمن" تبعه کشور آلمان و افسر فرمانده یگان نیروهای زبده کماندویی "شلداگ" ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد. شلداگ ماهرترین و آموزش دیده ترین واحد نیروهای ویژه ارتش اسرائیل است. سرهنگ هافمن که بضرب گلوله تک تیرانداز گردانهای قسام کشته شد فرمانده یگانهای نظامی ارتش اسرائیل بود که بیمارستان بزرگ "الشفاء" را در غزه محاصره و صدها تن از حاضرین در آن را شهید و زخمی و به اسارت گرفته بود.
🔻واکنش پرستار بابلی به تمجید رهبر انقلاب: احساس کردم دست‌های خدا دوباره روی شانه‌هایم قرار دارد 🔻معصومه مهرآور، ماما و کارشناس ارتباطات اورژانس بابل درباره پیام رهبر معظم انقلاب به وی در مصاحبه با «فارس» گفت: وقتی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب پیام ایشان را اعلام کردند، در پوست خودم نمی‌گنجیدم. 🔻احساس کردم دست‌های خدا دوباره روی شانه‌هایم قرار دارد و اجر و بزرگی را از طرف خدا برای ایشان می‌خواهم. سلامت سلامت رهبری