eitaa logo
روابط عمومی انتظامی خراسان شمالی
584 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
4.8هزار ویدیو
115 فایل
💠﷽💠 🇮🇷كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ🇮🇷 . 👈کانال روابط عمومی پلیس استان . 👈مرجع رسمی اخبار انتظامی، پلیسی و اجتماعی . 👈باما اخبار را بروز، سریع و دقیق دریافت کنید! .
مشاهده در ایتا
دانلود
⛔️ هشدار 🔻 قطعا از ساعاتی دیگر، منافقان داخلی و دشمنان سایبری خارج از مرزها شروع به سه کار می‌کنند: ۱‌. تولید بی‌سابقه شایعات ضداقتصادی و ضد معیشتی ۲. حمله به روان مردم برای پشیمان‌سازی از حمله امشب ۳. تولید اخبار دروغ از پاسخ اسرائیل و آمریکا مراقب باشید تو دهن همه منافقان خواهیم زد ما ملت امام حسینیم
💢 وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ 🔸 یعنی ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است. هشتک های آماده برای انتشار زیر تولیدات همکاران محترم
📸 از پایگاه هواییِ نواتیم که با موشک‌های سپاه هدف قرار گرفت چه می‌دانید؟
🔺 واکنش رامین رضاییان به حمله تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی 🔹ما ایرانی‌ها به هیچ احدی باج نمیدیم؛ زنده باد ایران
♦️پایگاه هوایی که موشک ها به آن اصابت کرد کجاست؟! 🔹پایگاه هوایی نتاویم که در اثر حمله موشکی صبح امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملیات خارج شد از بزرگترین پایگاه های نظامی دشمن است. 🔹این پایگاه در نزدیکی شهرک بئرالسبع و جنوب سرزمین های اشغالی قرار دارد. 🔹پایگاه هوایی نتاویم از معدود پایگاه های هوایی رژیم صهیونیستی که دارای سه باند پروازی است و محل نگهداری هواپیماهای F35 می‌باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرلشکر باقری: اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران: 🔹عملیات وعده صادق با رمز یا رسول‌الله با موفقیت انجام شد. علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز ایران بود. ما این عملیات را منتج به نتیجه کامل می‌بینیم و قصدی بر ادامه عملیات وجود ندارد. 🔹اگر رژیم صهیونیستی به عملیات دیشب ایران پاسخی بدهد قطعا پاسخ بعدی ما از عملیات دیشب نیز بسیار گسترده‌تر خواهد بود. 🔹از طریق سفارت سوییس به آمریکا پیام دادیم که اگر با اسراییل در اقدامات احتمالی بعدیشان مشارکتی کند پایگاه‌هایشان هیچ امنیتی نخواهد داشت و با آن نیز برخورد خواهیم کرد.
چرا هدف قرار دادن پایگاه هوایی نواتیم در صحرای نقب مهم است؟ 🔹‌‌️ علاوه بر نقش این پایگاه در عملیات تروریستی اسراییل علیه کنسولگری ایران، باید بدانیم که این پایگاه در واقع مهم‌ترین پایگاه هوایی اسراییل نیز به شمار می‌رود که: 🔹‌‌اسکادران ۱۰۳ سوپر هرکولس‌های ترابری_پشتیبانی 🔹‌‌اسکادران عملیاتی ۱۱۶ و ۱۴۰ جنگنده‌های اف۳۵ 🔹‌‌اسکادران آموزشی ۱۱۷(تربیت خلبانان اف۳۵) 🔹‌‌اسکادران ۱۲۲ جاسوسی اطلاعاتی اسراییل 🔹‌‌آشیانه هواپیمای ویژه ریاست‌جمهوری رژیم صهیونسیتی 🔹‌‌مقر عده زیادی از عناصر ارشد جاسوسی اسراییل نیز در آن واقع شده است
🔻 قدردانی روحانیون اهل‌تسنن خراسان‌شمالی از دفاع مشروع سپاه 🔻 جامعه روحانیون اهل‌سنت خراسان شمالی حملات گسترده سپاه پاسداران به اسرائیل را اقدامی تاریخی و موجب رعب و وحشت گسترده استکبار جهانی و دیگر جیره‌خوارانش دانسته و به خادمان محرومان و ستمدیدگان جهان خداقوت گفتند. 🔻در بخشی از بیانیه مزبور آمده است: بمباران اماکن نظامی صهیونیست‌ها و پرتاب بیش از ۳۰۰ موشک به خاک این رژیم سفاک توسط دلاورمردان و شیرمردان سپاهی سیل محکمی در راستای مطالبه به حق ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم کودک کش به اماکن دیپلماتیک کشورمان را بر اساس منشور سازمان ملل متحد بود که اگر صهیونیست‌ها غلط اضافی نموده و بار دیگر اقدامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایند، پاسخی شدیدتر و غیرقابل‌جبران پذیر توسط نیروهای نظامی و جان‌برکف ما داده خواهد شد.
پیامدهای حمله وعده صادق! ♦️بیش از ۵۰۰ پهپاد برای اجرای عملیات ایذایی به سمت اسرائیل شلیک شدند تا ۱۵۰ موشک کروز و بالستیک با قدرت اهداف نظامی اسرائیلی را مورد هدف قرار دهند. اینفوگرافیک بالا تنها چند هدف کلان از اهداف نظامی گفته شده را نشان می دهد.
👆 تجمع مردم خراسان شمالی در حمایت از حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونسیتی
👇 تجمع مردم شهرستان_گرمه و برپایی جشن و سرور در پي حمله اخیر موشکی به اسرائیل غاصب و کودک کش
🔷تقدیر امام جمعه بجنورد از پلیس برای اجرای طرح نور ♦️حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد ضمن دیدار با سردار مطهری زاده فرمانده انتظامی استان در میدان شهید بجنورد از زحمات کارکنان انتظامی استان در اجرای این طرح تقدیر کرد. ♦️شایان ذکر است حجت الاسلام براتی زاده رئیس دادگستری استان نیز از حاضران در این دیدار بود.
📌 زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن 🔺خرمشهر که سقوط کرد ملک حسین اردنی رفت عراق، با صدام رفت بازدید خرمشهر، جگر کباب کردند و کوفت کردند. تلویزیون عراق فیلم این دیدار را بارها پخش کرد. 🔹‏فکر می‌کنم هیچ‌وقت فرصت تنبیه اردن برای مشارکت در جنگ و اشغال ایران فراهم نشد. 🔺‏امروز که پسر ملک حسین، آسمان ⁧ اردن ⁩ را برای مقابله با پهپادهای ایران در اختیار آمریکا و اسراییل قرار داد باید به یادش آورد که حساب‌های عقب افتاده فراوانی دارد.