eitaa logo
پلیس قزوین
1.1هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
5.4هزار ویدیو
28 فایل
💠﷽💠 🇮🇷كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ🇮🇷 👈کانال پلیس قزوین 👈مرجع رسمی اخبار انتظامی، پلیسی و اجتماعی 👈با کانال 🚔پلیس قزوین 🗞اخبار را بروز، سریع و دقیق دریافت کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
حمله مقاومت عراق به پایگاه‌ نظامیان آمریکا 🔹گروه مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاه نظامیان آمریکا در روستای الخضراء (میدان نفتی العمر) هدف قرار داده است.
شهادت ۴۹ خبرنگار در غزه 🔹از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون ۴۹ خبرنگار در حملات اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه به شهادت رسیدند که این تعداد برابر با ۴ درصد از مجموع خبرنگاران فعال در این باریکه است.
اجرای حکم اعدام عاملان بمب‌گذاری در زاهدان 🔹رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان: حکم اعدام متهمان به نام‌های محمد براهویی انجمنی، محمد کریم بارکزایی آکسون و ادریس بیلرانی به اتهام عضویت در گروهک جیش‌الظلم، افساد فی‌الارض از طریق مشارکت در اقدام تروریستی انفجار ۲ بمب‌گذاری کلانتری ۱۲ زاهدان ، مشارکت در اقدام تروریستی انفجار بمب در مسیر عبور و مرور خودروی گشت انتظامی که منجر به زخمی و مجروح شدن چند نفر از ماموران انتظامی و تخریب اموال عمومی و دولتی شده بودند امروز اجرا شد.
طبیعت پاییزی استان همدان 🔹طبیعت زیبای استان همدان این روزها حال و هوای پاییزی به خود گرفته است و با رنگهایی زیبا و بدیع چشم هر بیننده‌ای را مسحور این زیبایی و عظمت خداوند می‌کند.
حاجی‌زاده: آمریکا در ۱ شب ۳بار با ایران مکاتبه کرد فرمانده نیروی هوافضای سپاه: 🔹آمریکایی‌ها ایران را تهدید نمی‌کنند. آن‌ها در مکاتباتی که دارند بعضاً در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه داشتند و همه این مکاتبات با زبان تمنا و خواهش است. 🔹 ایران در شرایطی نیست که کسی بخواهد او را تهدید کند ما در اوج قدرت هستیم و برای همه شرایط خود را آماده کرده‌ایم.
ضربه وزارت اطلاعات به شبکه فعال قاچاق سلاح ▪️۳ ‌سرکرده اصلی دستگیر شدند دادستان کهنوج: 🔹شبکه قاچاق سلاح جنگی در این شهرستان توسط سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات منهدم شد. ‌این باند به صورت گسترده در شرق و جنوب شرق کشور فعالیت داشتند. 🔹سحرگاه امروز و با دستور قضایی ضربه به باند مذکور در دستور کار دادستانی و نیروهای امنیتی قرار گرفت و دریک عملیات غافلگیرانه سه نفر از سرکردگان اصلی دستگیر شدند. 🔹در این ارتباط ۳۶ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری کشف و ضبط شده است، قاچاقچیان این محموله سلاح را از مرزهای شرقی وارد کشور کرده و قصد توزیع در استان‌های عمقی کشور را داشتند.
دستگیری زورگیر هاي حرفه ای فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری سارقان زورگیر که در محدوده "غرب" با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می کردند، خبر داد. سردار "سلمان آدینه وند" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: واحدهای گشت انتظامی در پي گشت زنی هدفمند در سطح كلان شهر تهران در خصوص پیشگیری از سرقت تلفن همراه در محدوده "غرب" تهران به گشت زنی پرداختند. وي گفت: گشت زني هاي انتظامي ادامه داشته تا اينکه روز گذشته ماموران به چند پیاده که قصد اقدام به زورگیری از شهروندی را داشته مشکوک شده که جهت بررسی افراد را متوقف و پس از بررسي بيشتر ، یک قبضه چاقو و یک قبضه قمه و ادوات سرقت (قيچي اهن بر"گاز انبر و …)از ان ها کشف شد. سردار آدینه وند در پایان گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به هیچ شخص یا اشخاصی اجازه نخواهد داد تا آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد.
"مراقب باشیم" بر اساس تحقیقات صورت گرفته، عامل اصلی بسیاری از موارد سرقت خودرو و وسایل داخل آن، صرفا پایین ماندن شیشه ها به دلیل بی توجهی و قفل نبودن درها در اثر فراموشی یا خرابی قفل مرکزی است. "معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا"
"مراقب باشیم" بازار سارقان را مالخرها داغ می کنند و بازار مالخرها را خریدارانی که احتمال می دهند خرید آنها مال دزدی است، اما انگیزه ی خرید جنس ارزان قیمت و فقدان خودکنترلی، آنها را وسوسه می کند تا خود نیز مرتکب «جرم مالخری» شده و به چرخه ی سرقت رونق ببخشند. "معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥گزارش تصویری از مراسم استقبال از قهرمان مدال آور یگان ویژه استان فارس (نفر سوم مسابقات بین المللی جهت یابی در کشور ترکیه)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارش تصویری ابراز همدردی وحضور سفیران شهید یگان ویژه استان سیستان وبلوچستان درمراسم سومین روز درگذشت همکار عزیز مان استواردوم محمد شجاعی پور جمعی یگان های تکاوری یگان ویژه استان سیستان وبلوچستان. روحش با اولیاء الله وصالحین محشور باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هانیبال؛ دستورالعمل مخفی ارتش اسرائیل درباره اسرا 🔹صهیونیست‌ها یک قانونی دارند که سربازی را که اسیر می‌شود معادل سرباز مُرده تلقی می‌کنند. این قانون نامش «دستورالعمل هانیبال» است. اما این دستورالعمل از کجا آمده و هدفش چیست؟
💥اجرای طرح امنیت اجتماعی در استان قزوین 🔻جانشين فرمانده انتظامي استان قزوین از اجرای طرح امنیت اجتماعی و دستگيري 40 نفر سارق، خرده فروش و معتاد ، طی چند عملیات در سطح شهرستانهای البرز , آبیک و تاکستان خبر داد. 🔻به گزارش خبر نگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " داود عبدالمالکی " در اين باره اظهار داشت : در اجرای مستمر طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی یک ماهه اخیر در سطح استان بحمدالله توفیقات خوبی بدست آمد که می توان از جمله آنها به دستگیری سارقان ،کشف چندین فقره سرقت ، دستگیری تعدادی خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر اشاره کرد. 🔻وی ادامه داد : طي ماه گذشته اين طرح ها توسط فرمانده انتظامی شهرستانهای البرز، تاکستان و آبیک اجرا كه ماموران موفق شدند طي اين عمليات ها 40 نفر سارق ، خرده فروش مواد مخدر و معتاد و همچنین 35 نفر تبعه غیر مجاز را دستگير و به مراجع قضايي معرفي كنند. 🔻جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به توقیف 12 دستگاه موتور و خودرو متخلف و تعدای اقلام سرقتی خاطر نشان کرد : مقادیری انواع مواد مخدر و 10 قبضه سلاح سرد از دیگر دستاوردهای پلیس استان در این طرح بوده است . 🔻سرهنگ عبدالمالکی در پایان افزود: اجرای طرح امنیت اجتماعی با هدف برقراري امنيت پايدار در سطح استان با همکاري مردم به صورت مستمر در دستورکار این فرماندهی است و پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قاطع کند تا ضریب احساس امنیت در بین شهروندان افزایش یابد. ــــــــــــــــــــــ 🌐اخبارپلیس قزوین درفضای مجازی 🌏https://eitaa.com/police_qazvin
💥پایان کار سارقان کابل برق با 35 فقره سرقت 🔻فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 2 نفر از اعضای اصلی باند سارقان کابل و تجهیزات برقی با اعتراف به 35 فقره سرقت در شهر قزوین خبر داد. 🔻سردار"علی ابراهیمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات برق رسانی در سطح شهر قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی به علت وقوع خاموشی و آسیب به تجهیزات برقی شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و عوامل انتظامی کلانتری 17 غیاث آباد شهرستان قزوین قرار گرفت. 🔻وی افزود: در این خصوص تیم های عملیاتی از ماموران حین گشت زنی در شهر قزوین یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار را در حال انتقال مقادیر قابل توجهی کابل برق روئیت کرده و بلافاصله او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 🔻فرمانده اننظامی استان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی ضمن قبول بزه انتسابی به 35 فقره سرقت کابل در شهر قزوین با همکاری 2 نفر از همدستان خود اعتراف کرده، خاطرنشان کرد: یکی از متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و دستگیری عضو دیگر باند نیز در دستور کار ماموران قرار دارد. ــــــــــــــــــــــ 🌐اخبارپلیس قزوین درفضای مجازی 🌏https://eitaa.com/police_qazvin
💥سارقانی که با مینی بوس کابل برق سرقت می کردند 🔻فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: باند 3 نفره سارقان کابل و تجهیزات برقی که با استفاده از یک دستگاه مینی بوس 15 فقره سرقت در شهر قزوین انجام داده بودند، دستگیر و به مراجع قضائی شدند. 🔻سردار"علی ابراهیمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات برقی در شهر قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 17 غیاث آباد شهرستان قزوین قرار گرفت. 🔻وی افزود: ماموران دربازدید خود از محل وقوع جرم و بررسی های تخصصی از شیوه و شگرد سارقان در این سرقت ها، به 3 نفر مشکوک و فعالیت های آن ها را تحت نظر گرفتند. 🔻فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پس از مدتی تعقیب و مراقبت این افراد حین سرقت توسط ماموران غافلگیر و دستگیر شدند، بیان داشت: متهمان با یک دستگاه مینی بوس در نقاط خلوت و کم رفت آمد شهر پرسه زده و در فرصت مناسب اقدام به سرقت می کردند. 🔻سردار "ابراهیمی" با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیسی به 15 فقره سرقت در شهر قزوین اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سارقان از شیوه های مختلفی چون استفاده از خودروهای مسافربری و دیگر روش ها استفاده می کنند از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک سریعا مراتب را به پلیس اطلاع دهند. ــــــــــــــــــــــ 🌐اخبارپلیس قزوین درفضای مجازی 🌏https://eitaa.com/police_qazvin
💥کلاهبرداری 100 میلیاردی با وعده ثبت نام تراکتور 🔻فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف پرونده کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی با وعده ثبت نام تراکتور توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد. 🔻سردار"علی ابراهیمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی با موضوع کلاهبرداری با وعده ثبت نام تراکتور به فرماندهی انتظامی استان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قزوین قرار گرفت. 🔻وی افزود: در این خصوص 11 نفر از شکاتی که هر یک از آن ها مبالغی بین 42 الی 50 میلیارد ریال بابت خرید تراکتور پرداخت کرده بودند به پلیس آگاهی دعوت و تحقیقات میدانی برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم آغاز شد. 🔻فرمانده انتظامی استان بیان داشت: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی در کوتاهترین زمان مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. 🔻سردار "ابراهیمی" ادامه داد: متهم علاوه بر کلاهبرداری نزدیک به 50 میلیارد در این پرونده، با جعل امضا همسر خود چک های او را به برخی دیگر از سرمایه گذاران ارائه داده و حدود 50 میلیارد ریال جذب سرمایه کرده که همسر وی نیز به محض اطلاع در پلیس آگاهی حاضر و به جرم جعل امضا از وی شکایت کرده است. 🔻این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده، از شهروندان خواست پیش از هرگونه اقدام به سرمایه گذاری در بنگاه های معاملاتی به ویژه شرکت های فروش و پیش فروش خودرو، مسکن و بازارهای مالی دیگر از این دست، نسبت به دارا بودن تاییدیه ها و مجوزهای لازم توسط این شرکت ها اطمینان کسب نمایند. ــــــــــــــــــــــ 🌐اخبارپلیس قزوین درفضای مجازی 🌏https://eitaa.com/police_qazvin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استقبال وزیر کشور عراق از فرماندهی کل انتظامی ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | اِنَّ وَعدَ اللهِ حَق ✏️ رهبر انقلاب: ما شک نداریم که «اِنَّ وَعدَ اللهِ حَق»‌؛ وعده‌ی الهی حق است. وَ لا یَستَخِفَّنَّکَ الَّذینَ لا یوقِنون‌‌؛ اینهایی که به وعده‌ی الهی یقین ندارند، با منفی‌بافی‌های خودشان شما را باید متزلزل نکنند، سست نکنند. ❤️ و ان‌شاءالله پیروزی نهایی و نه چندان دیر، با مردم فلسطین و فلسطین خواهد بود. 👈 قرائت اختصاصی این بخش از آیات توسط قاری بین‌المللی، آقای سعید پرویزی 📥 سایت | آپارات
جانشین فرمانده کل انتظامی در کمیسیون عملیات ویژه برخورد با اراذل و اوباش، مالخران و خودروهای هنجارشکن (شوتی): برخورد با خودروهای شوتی به عنوان یک دغدغه مهم و همچنین برقراری نظم، امنیت و آرامش و استمرار آن یک وظیفه ذاتی و قانونی است که بر عهده مجموعه انتظامی کشور قرار دارد. https://news.police.ir/page/single-news?id=100026223
سردار "قاسم رضایی" جانشین فرمانده کل انتظامی در کمیسیون عملیات ویژه برخورد با اراذل و اوباش، مالخران و خودروهای هنجارشکن (شوتی): اشراف بر اقدامات دشمنان و اراذل و اوباش و مقابله با اقدامات آنها از جمله مواردی است که بایستی مورد اهتمام تمام فرماندهان باشد. در موضوع برخورد با مالخران تاکنون اقدامات خوبی انجام شده اما کافی نیست بنابراین براساس دستورالعمل های ابلاغی ضرورت دارد در این مهم اقدامات جدی تری انجام بگیرد. ساماندهی اتباع بیگانه، مقابله با قاچاق سلاح و مهمات و ارتقاء اشراف اطلاعاتی در ماموریت ها از دیگر مواردی است که باید مورد تاکید و اهتمام ویژه قرار بگیرد. https://news.police.ir/page/single-news?id=100026223
درگیری در مرز سراوان و شهادت یک مرزبان 🔰فرماندار سراوان از شهادت یک نیروی مرزبانی در میل ۱۸۴ زیارت بم پشت سراوان خبر داد. تجلیلی گفت: در درگیری مسلحانه بامداد امروز نیروهای مرزبانی با گروهک تروریستی یک نفر از نیروهای مرزبانی بنام مهدی نوری افشار به شهادت رسید و ۲ نفر مجروح شدند. حال عمومی مجروحان مساعد گزارش شده است. @Ajc_Police
👈 انتقادِ سخنگوی پلیس : نه " امنیت " را می بینند، نه پَرکشیدن " حافظان امنیت " را ! سردار منتظرالمهدی در یاداشتی شهادتِ حتی یک مامور پلیس را لَب پَر شدنِ ظرف امنیت دانست و گفت انگار ماموران پلیس را آفریده اند برای جان دادن، گاه در میدان نبرد با پلشتی ها شهید می شوند گاه ترور شده و گاه با زخم زبان ها و دشنام های عده ای که تنها زمانی ناامنی ها را فریاد می زنند که خود و اطرافیانشان دچار بحران شوند/آنانکه در فقدان فردی شهیر داد ناامنی می دادند، کجا هستند تا فریادشان گوش فلک را کَر کند که یا مردم ! در کمتر از یک روز، نامردمان، 2 حافظ امنیت را به شهادت رساندند شرح خبر 👈http://B2n.ir/p27443
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
110ثانیه با پلیس معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا با ما در تلویزیون اینترنتی پلیس همراه باشید. https://telewebion.com/landing/police