نازنین
فلفلدون(؟) از دستم افتاد و الان فقط دارم میسوزم هیچ مزه ای حس نمیکنم فقط تنده
املت من که مزه بهشت میداد
تیکتاککک/ یکوچولو خواب/ ۶ زنده شدم/ یکوچولو درس/ املتت بهشتیی/ مسخره بازی/ خونه مادرجون با دوتا دختر دایی/ جوگیر شدن و ادای درس خوندن درآوردن با S/ یه ذره بازی مسخره با بچه ها/ دوباره درس(نگاه کردن درس خوندن S)/ دایی و اینا بعد دو ماه/ ناهاررر/ انقد🤏🏻درس/ گربه بازی گوشی/ فیلمای بیمزه بچه ها رو دیدن/ مسخره کردنشون/ دعوا الکی شد/ گوشیو کوفتن تو دماغم/ برگشت به اتاق و ادای درس خوندن درآوردن/ بلند بلند گشتن تو اون چیزه که S باهاش درس میخوند(مزاحمش شدن)/ دیگه حتی ادای درس خوندنم در نمیاریم/ راستی پینترست داریمگمولطس(بقیش باز نمیشد اونجا)/ واای چقدر پینترستت شبیه پینترست نیست/ عهه این ویدیوعه مال اون روزهه/ عهه این مال اون کتابهه/ وای فلانیو یادته؟/ آغاز غیبتتت/ اه اه چقدر آدمای کثیفین/ واای چجوری روشون میشه/راستی اینو نگفتمم/خب اینجوری میکنن که تهش چی بشه/ پینترست دوباره اومددد/ این آهنگهه/ وای خیلی درس خوندیم بیا بخوابیم/ هوراا/ فقط ۵ دیقه حله/ بهترین خواب دنیا/ بریم چهارباغ؟/ خب بزارید مغازه هارو ببینیمم/نه فقط برای شلوار اومدیم/ تهشم شلوار نخرید/ کمربند خریدممدتبیپ/وای دیرمون شد/ فالوده بخوریم/ عه به بابا نرسیدیم/ خودمون بریم تجمع/ خیلیی گرم بود😭
نازنین
تیکتاککک/ یکوچولو خواب/ ۶ زنده شدم/ یکوچولو درس/ املتت بهشتیی/ مسخره بازی/ خونه مادرجون با دوتا دخت
از هیچکدوم از روزای قشنگ زندگیم هیچ عکسی ندارم ولی فعلا فقط همین کار ازم برم میاد💔