کم اثر کردن کشف حجاب در محله و اجتماع ‼️
با قرائت مداوم سوره مبارکه تحریم در خانه ها و مساجد و ..اثرات ناهنجاری کشف حجاب در محله و اجتماع را کم کنیم❗️
#کشف_حجاب
@pooyeshesafiran
هدایت شده از Azadeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#فعالیت_پویش_سفیران_معروف_فرودگاه_مشهد
نیمه اول رمضان ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضور بانوان سفیران معروف
ترمینال مسافربری مشهد مقدس
#کانال_پویش_مردمی_سفیران_معروف
@pooyeshesafiran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعالیت بانوان سفیران معروف
ترمینال مسافربری مشهد
شنبه 12 فروردین
#کانال_پویش_مردمی_سفیران_معروف
@pooyeshesafiran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دو نمونه صحیح و موفق از اقامه فریضهی امربهمعروفونهیازمنکر✌️👏
@pooyeshesafiran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دو نمونه صحیح و موفق از اقامه فریضهی امربهمعروفونهیازمنکر✌️👏
@pooyeshesafiran
سلام علیکم
لینک گروه پویش سفیران معروف تقدیم میگردد. درصورت تمایل با لمس لینک زیر، عضو گروه شوید.
https://eitaa.com/joinchat/4184080571C4ce50fb8c2
#کانال_پویش_مردمی_سفیران_معروف
@pooyeshesafiran
هدایت شده از MH Samadi
سلام این مجموعه کلیپ خیلی عالی و خوب و منطقی است فقط اگر دشمن به واسطه و نوسط یک عده ای هنجار شکن اگاه یا ناآگاه قصد و برنامه عادی سازی بی حجابی و برهنگی عامدانه را در جامعه داشته باشد بفرمائید رفتار و حرکت عموم و توده مردم مسلمان چه باید باشد ؟ ایا باید با خانه نشینی و انفعال صحنه و میدان را در اختیار کارگردانی دشمن قرار داد ؟ ضمن اینکه در هر صورت احتمال رفتارهای تند و خشن از طرف به قول شما مومن های احمق و یا حداقل متعصب وجود دارد و خواهد داشت
ولی ایا یک برنامه عملیاتی و فرهنگی خوب و دارای جاذبه و همراه با سعه صدر عمومی و مردمی را برای خنثی کردن عملیات تحریکی و هنجار شکنانه معدود معاندین و بی بند و بارها نمی شود اجرا و عملیاتی کرد؟ حتی و حداقل با حضور حداکثری و نمایش مومنانه و عفیفانه مردم متدین حتی بدون تذکر مستقیم و یا نمایش پلاکاردی که گروه پویش سفیران معروف بحمد الله تاکنون توانسته است نمونه های خوبی از چنین برنامه خوب و تاثیرگذاری را بدور از کمترین تنش و تقابل کلامی و همراه با مدیریت و تبیین عالمانه و آگاهانه تعدادی از خانمها و اقایان فهمیده و بامهارت و خوش اخلاق و دارای سعه صدر و همچنین با اطلاع و هماهنگی با دستگاه های انتظامی و قضایی توانسته است در نقاط مختلف شهراجرا و پیاده نماید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳فرودگاه مشهد چه خبررره!؟
برپایی غرفه ای جذاب در فرودگاه که با استقبال زائرین عزیز مواجه شد ...😍❤️
💎کاری از گروه پویش سفیران معروف
عضو شوید👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/4184080571C4ce50fb8c2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینم کلیپ معرفی رزق ها ی معنوی که در غرفه اهدا میشه😍❤️
برپایی غرفه ای جذاب در فرودگاه که با استقبال زائرین عزیز مواجه شد ...😍❤️
💎کاری از پویش سفیران معروف
عضو شوید👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/4184080571C4ce50fb8c2
https://eitaa.com/joinchat/4184080571C4ce50fb8c2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 چرا جمهوری اسلامی خود را به رفراندوم نمیگذارد؟
🔻 کدام حکومت در طول تاریخ، مدل حکومت خود را رفراندوم گذاشت؟!
🔻جمهوری اسلامی ۳ بار خود را به رفراندوم گذاشت!
🔻حکومت فعلی آمریکا از چه طریقی انتخاب شد؟
🔻 ماجرای ناامیدی روح الله زم
برشی از گفتگوی حجتالاسلامراجی در برنامه جهانآرا، به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی
#روز_جمهوری_اسلامی_ایران
https://eitaa.com/pooyeshesafiran
.
♻️ امام_خامنهای: «منکری را که دیدید #با_زبان_تذکّر_دهید...؛ #یک_کلمه بگویید: آقا! خانم! برادر! این منکر است.شما بگویید، نفر دوم بگوید، نفر سوم بگوید، نفر دهم بگوید، نفر پنجاهم بگوید؛ کی میتواند منکر را ادامه دهد؟... برای مردم،حرف اثر دارد بنابراین...#بهترین_روش برای شما... #زبان است.»
Jaber Jalili:
🔴🔴بسیار مهم🔴🔴
#فراخوان_جذب_نیرو_رسانه📱
سلام و عرض تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو خدمت همسنگران گرامی 🙏
🌀با توجه به فعالیت گسترده توسط پویش سفیران معروف در مکان های مختلف از جمله مترو ، غرفه های عفاف و حجاب در سطح شهر از جمله فرودگاه و... همچنین رزمایش های پلاکاردی و تذکر لسانی در سطح شهر مشهد مقدس
نیازمند تیم فعال رسانه ای هستیم که در مکان های مختلف رسانه را دست بگیرند.🔴🔴
🌀مدل و نوع موبایل زیاد در این زمینه مهم نیست مهم کیفیت فیلم برداری و کلیپ سازی هست.✔
ان شاءالله بعد از تعطیلات جلسه آموزشی در جهت ارتقاع شخصی افراد در بحث رسانه برگذار می شود .
🖇تمامی همسنگران چه (برادران و چه خواهران) که میتوانند در جهت رسانه یاری برسانند به پی وی حقیر اعلام لبیک کنند.🙏🍃
: آیدی جهت اعلام لبیکJaber_jalili110
♦️♦️شرط حضور در تیم رسانه فعالیت حد اقل در ۳ رزم در ماه♦️♦️
🌀قسمتی از فرمایش حضرت آقا ، دیدار نوروز در حرم مطهر رضوی : یکی از جنگ های ترکیبی جنگ رسانه است . زیرا بر افکار مردم تاثیر میگذارد . و کسانی که در فضای مجازی رسانه دارند باید بر رسانه ها تسلط پیدا کنند.🔴🔴 📸📷در ضمن فردا دوشنبه 1402.1.14 راس ساعت دو کلاس آموزشی عکاسی برگزار میشود .برای آدرس در پی وی اعلام میشه .💪💪🌹🌹📸📷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ باورتون میشه اینجا #تهرانه؟!
🌳 روز #۱۳_به_در خیابانها و پارکهای تهران چه خبر بود؟
🕝 حدود ساعت ۱۴:۳۰
📌 منطقه ۵ (شمال غرب تهران)
⚠️ ممکنه بعضی از پارکها، خصوصاً پارکهای بزرگ، مقداری شلوغ بوده باشه (نمیدونم) ولی مهم اینجاست که بصورت کلّی، خییییلی تفاوت با پارسال داره و قابل مقایسه نیست!
❌ برخلاف تبلیغ رسانههای دشمن، مردم خوبی داریم!🌷
#پخش_کنید تا مؤمنین دلگرم باشند!❤️
🎙 حجت الاسلام #رضا_خیابانی
🇮🇷✊ کانال لبیک به ندای «أین عمار؟
باسلام ابتدا عرض کنم که مقایسه و تشبیه شرایط فعلی نظام جمهوری اسلامی با شرایط و زمان خلافت حضرت علی ع شاید به نظر عده ای قیاس مع الفارق باشد ولی برخی نکته ها و اتفاقات و حوادث خیلی شباهت پیدا می کند مثلا فشارهای اقتصادی و گرانی های عجیب و مرموز و اسرار الود دلار و ارز و طلا و قرب و منزلت عجیب سلبریتی ها از فوتبالیست و ورزشکار گرفته تا هنرپیشه گان متعدد و سکوت خواص و بزرگانی حتی در کسوت آیت الللله العظما و ....
امروز خیلی عجیب این فراز از خطبه نهج البلاغه را خواندم که چقدر عجیب شبیه به شرایط امروز کشور ماست !! مخصوصا که عماریاسر انقلاب هم از جمع یاران رهبر رخت بربسته است
خواهش می کنم فقط ۵ دقیقه یا کمتر وقت بگذارید و تفسیر این بخش خطبه ۱۲۹ نهج البلاغه دقیق بخوانید و به مظلومیت و حقانیت نظام اسلامی تامل کنید
أَیْنَ أَخْیَارُکُمْ وَصُلَحَاؤُکُمْ ! وَأَیْنَ أَحْرَارُکُمْ وَسُمَحَاؤُکُمْ ! وَأَیْنَ الْمُتَوَرِّعُونَ فِی مَکَاسِبِهِمْ، وَالْمُتَنَزِّهُونَ فِی مَذَاهِبِهمْ ! أَلَیْسَ قَدْ ظَعَنُوا جَمِیعاً عَنْ هذِهِ الدُّنْیَا الدَّنِیَّةِ، وَالْعَاجِلَةِ الْمُنَغِّصَةِ، وَهَلْ خُلِقْتُمْ إلاَّ فِی حُثَالَة لاَ تَلْتَقِی إلاَّ بِذَمِّهِمُ الشَّفَتَانِ، اسْتِصْغَاراً لِقَدْرِهِمْ، وَذَهَاباً عَنْ ذِکْرِهِمْ ! (فَإنَّا للهِ وَإنَّا إلَیْهِ رَاجِعُونَ !) (ظَهَرَ الْفَسَادُ)، فَلاَ مُنْکِرٌ مُغَیِّرٌ، وَلاَ زَاجرٌ مُزْدَجِرٌ. أَفَبِهذَا تُرِیدُونَ أَنْ تُجَاوِرُوا اللهَ فِی دَارِ قُدْسِهِ، وَتَکُونُوا أَعَزَّ أَوْلِیَائِهِ عِنْدَهُ ؟ هَیْهَاتَ ! لاَ یُخْدَعُ اللهُ عَنْ جَنَّتِهِ، وَلاَ تُنَالُ مَرْضَاتُهُ إلاَّ بِطَاعَتِهِ. لَعَنَ اللهُ الاْمِرِینَ بِالْمَعْرُوفِ التّارِکِینَ لَهُ، وَالنَّاهِینَ عَنِ الْمُنْکَرِ الْعَامِلِینَ بِهِ !
شرح و تفسیر
کجا رفتند آزادمردان ؟ !
امام (علیه السلام) در این بخش از خطبه براى روشن ساختن وضع فساد زمان، و پشت کردن به نیکى ها و روى آوردن به بدى ها، تعبیرات زیبا و گویایى به کار مى برد، مى فرماید : «کجایند خوبان شما ؟ صالحان، آزادمردان وسخاوتمندان شما ؟ کجا هستند آنها که در کسب و کارشان تقوا و ورع داشتند و آنها که در عقیده و رفتار خود از بدى ها دورى مى جستند ؟» (أَیْنَ أَخْیَارُکُمْ وَصُلَحَاؤُکُمْ ! وَأَیْنَ أَحْرَارُکُمْ وَسُمَحَاؤُکُمْ(1) ! وَأَیْنَ الْمُتَوَرِّعُونَ(2) فِی مَکَاسِبِهِمْ، وَالْمُتَنَزِّهُونَ فِی مَذَاهِبِهمْ ؟)
امام (علیه السلام) در این بیان از شش گروه جستجو مى کند، و فقدان آنها را در جامعه آن روز، دلیل بر انحطاط و فساد مى شمرد : نیکان و صالحان، آزادگان و سخاوتمندان، تقوا پیشگان در کسب و پرهیزگاران در عقیده و عمل. به یقین هر زمان جوامع بشرى از این گروه هاى ممتاز و برتر جامعه، خالى شود چیزى جز فساد و تباهى نمایان نخواهد شد.
منظور از «تقوا پیشگان در کسب» کسانى هستند که نه کم فروشى مى کنند نه غش و تقلب، نه دروغ مى گویند نه قسم به ناحق مى خورند نه ربا و به عهد و پیمانشان پاى بندند.
کسى که جامعه نسبتاً صالحى را مشاهده کرد که گروهى از اخیار و صالحان، آزادگان و سخاوتمندان به صورت الگوهایى پر ارزش، در جاى جاى جامعه مى زیسته اند، هنگامى که جاى آنها را خالى مى بیند، بلکه افراد ناصالح و اسیران هواى نفس و ناپرهیزگاران را مشاهده مى کند به شدت ناراحت مى شود و مى گوید : آن عزیزان کجا رفتند ؟ و چرا جاى آنها خالى است ؟
سپس در ادامه این سخن مى افزاید : «مگر همه آنها از این دنیاى پست بى ارزش و زندگى زودگذر و پر از درد و رنج، کوچ نکردند ؟» (أَلَیْسَ قَدْ ظَعَنُوا(3)جَمِیعاً عَنْ هذِهِ الدُّنْیَا الدَّنِیَّةِ، وَالْعَاجِلَةِ الْمُنَغِّصَةِ(4)).
«آیا جز این است که شما در میان گروهى بى ارزش ـ که لبها جز به نکوهش آنها حرکت نمى کند تا قدر و مقام آنها را کوچک بشمرد و براى همیشه آنها را به فراموشى بسیارد ـ آفریده شده اید ؟ إنّا للهِ وإنّا إلَیْهِ راجِعُوْنَ» (وَهَلْ خُلِقْتُمْ(5) إلاَّ فِی حُثَالَة(6) لاَ تَلْتَقِی إلاَّ بِذَمِّهِمُ الشَّفَتَانِ، اسْتِصْغَاراً لِقَدْرِهِمْ، وَذَهَاباً عَنْ ذِکْرِهِمْ ! «فَإنَّا للهِ وَإنَّا إلَیْهِ رَاجِعُونَ !»)
اشاره به این که شما در عصر و زمانى پا به عرصه وجود گذارده اید، که نیکان و پاکان از جامعه رخت بر بسته اند، و افرادى بى ارزش و بى شخصیت و سزاوار هرگونه مذمت و نکوهش، جاى آن انسانهاى پر ارزش را گرفته اند و این مصیبتى است بزرگ که سزاوار است انسان به خاطر آن، شعار مصیبت زدگان إنّا للهِ وَإنّا إلَیْهِ رَاجِعُونَ را تکرار کند.
این شرایط ناگوار، و ظهور انسانهاى بى مقدار، از زمانى آغاز شد که خلافت اسلامى از محور اصلى منحرف گشت، و در زمان «عثمان» به اوج خود رسید، پستهاى کلیدى حکومت اسلامى به دنیاپرستان هوس باز، و ناپرهیزگاران بى ارزش سپرده شد، و به قدرى آنها در جامعه اسلامى نفوذ کردند که تغییر همه آنها در عصر حکومت على (علیه السلام) کارى بس مشکل و دشوار بود، و تمام جنگهایى که بر ضد آن وجود مبارک به راه انداختند به واسطه این گروه رهبرى مى شد.
سپس امام (علیه السلام) به وظیفه اصحاب و یاران خود، در برابر چنان شرایط و اوضاعى اشاره مى کند، مى فرماید : «فساد آشکار شده (و همه جا را فرا گرفته) نه انکارکننده اى دیده مى شود که براى تغییر آن برخیزد و نه نهى کننده اى که خود نهى را پذیرفته باشد (سکوت در برابر این نامردمان شما را فراگرفته و بزرگترین وظیفه شرعى خود یعنى امر به معروف و نهى از منکر را به فراموشى سپرده اید) آیا با این حال مى خواهید در سراى قدس پروردگار و جایگاه رحمتش منزل گزینید و عزیزترین اولیا خدا نزد او باشید ؟ !» (
ظَهَرَ الْفَسَادُ، فَلاَ مُنْکِرٌ مُغَیِّرٌ، وَلاَ زَاجرٌ مُزْدَجِرٌ. أَفَبِهذَا تُرِیدُونَ أَنْ تُجَاوِرُوا اللهَ فِی دَارِ قُدْسِهِ، وَتَکُونُوا أَعَزَّ أَوْلِیَائِهِ عِنْدَهُ ؟)
بدیهى است این استفهام، استفهام انکارى است، و منظور این است : با این وضعى که شما در پیش گرفته اید و در برابر فساد سکوت، یا همکارى دارید نه امر به معروفى در کار است و نه نهى از منکر، هرگز نمى توانید به مقام قرّب خدا نایل شوید و در صف اولیاء الله قرار گیرید.
از این رو در تأکید آن مى افزاید : «هیهات ! هرگز، نمى توان خدا را در مورد بهشت جاویدانش فریب داد، و رضاى او جز با اطاعتش به دست نمى آید» (هَیْهَاتَ ! لاَ یُخْدَعُ اللهُ عَنْ جَنَّتِهِ، وَلاَ تُنَالُ مَرْضَاتُهُ إلاَّ بِطَاعَتِهِ).
اشاره به این که، آنها که در ظاهر مسلمانند و در صفوف اهل ایمان جاى دارند ولى در باطن عملاً با سکوت خود راضى به فسادند، آنها هرگز نمى توانند خدایى را که از اسرار درون انسانها همچون اعمال و گفتار برونشان، آگاه است، فریب دهند. ممکن است چند صباحى دیگران و حتى خودرا بفریبند، ولى آن گاه که در پیشگاه حق ویوم البروز، همه چیز ظاهر و آشکار مى شود غرق ندامت و شرمسارى خواهند شد.
در حدیثى از پیامبر اکرم (صلى الله علیه وآله) مى خوانیم : «لَیْسَ الإیْمَانُ بِالتَّحَلِّی وَلاَ بالْتَّمَنَّیوَلَکِنَّ الإیْمانَ ما خَلصَ فِی الْقَلْبِ وَصَدَّقَهُ الاَْعْمالُ; ایمان، تنها به آرزوها و آراستن ظاهر نیست، ایمان آن است که در قلب راسخ و خالص شود و رفتار انسان آن را تصدیق و تایید کند»(7).
و در آخرین جمله خطبه، براى تأکید بیشتر با صراحت مى فرماید : «خدا لعنت کند کسانى را که امر به معروف مى کنند و خود، آن را ترک مى گویند و نهى از منکر مى کنند و خود مرتکب آن مى شوند !» (لَعَنَ اللهُ الاْمِرِینَ بِالْمَعْرُوفِ التّارِکِینَ لَهُ، وَالنَّاهِینَ عَنِ الْمُنْکَرِ الْعَامِلِینَ بِهِ !)
درست است که از شرایط امر به معروف و نهى از منکر، عمل کردن خود انسان نیست و به تعبیر دیگر امر به معروف و نهى از منکر دو وظیفه مستقل است هر چند خود انسان تارک معروف و عامل به منکر باشد همان گونه که پیامبر اکرم (صلى الله علیه وآله) مى فرماید : «مُرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَإنْ لَمْ تَفْعَلُوهُ وَانْهَواْ عَنِ الْمنُکْرِ وَإنْ لَمْ تَجْتَنِبُوهُ کُلُّهُ; امر به معروف کنید هر چند خودتان آن را به جا نیاورده باشید و نهى از منکر کنید هر چند از همه منکرات اجتناب ننموده باشید»(8).
ولى این کار که انسان امر به معروف کند و خود تارک آن باشد و نهى از منکر کند و خود عامل آن باشد، نوعى نفاق آشکار است و منافق شایسته لعن و نفرین و سرزنش و مجازات است.
و به تعبیر دیگر دوگانگى ظاهر و باطن که سبب فریب مردم مى شود و روح نفاق است از بدترین صفاتى است که انسان را گرفتار حقیقت لعن که همان دورى وبُعد از خداوند و رحمت اوست مى گرداند.
* * *
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کار زیبای فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی
ستاد امربه معروف و نهی از منکرخراسان رضوی
این تابلو در تمام کلانتری های مشهد نصب میباشد
از طریق۱۹۷ تقدیر و تشکر صورت گیرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ امام خمینی ره به آزادی زنان در جامعه
https://eitaa.com/pooyeshesafiran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوال جالب حاج آقای قرائتی از خانم ها
https://eitaa.com/pooyeshesafiran