میدونی
من از خیلیا دور افتادم
نه که بخوام بگم فلانی ببین من دارم میرم از زندگیت
نه اصلا
تو همون لبخندمون، تو همون حرفزدن از روزمرگیامون، تو همون شوخیای پرسروصدامون
من بودم ولی اون بودن فرق داشت
اون بودن همون دور شدن بود
که خب اگه غلط بود تصمیمم
اگه آدم زندگی من بودن
نه میذاشتن برسه به این دوری و سکوت
نه بیتوجه بودن و تهش گلایه از نبودن و حرف نزدن بود..
آره قربونت
هر آدمی که تو زندگیمونه که آدمِ ما نیست
چرا باید آرامشونو از دست بدیم برای کسایی که آشفته میکنن احوالمونو..؟
اونیکه تا ته مسیر باهاته خودتی
هممسیرش باش
نه که دستشو رها کنی
اونی که بخواد باهات باشه
خودش بغلت میگیره
نه که بذاره تو رها کنی دستتو تا نگه داری حضورشو.🌿
#فا_بش
968K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چطور میشه که وقتی دو جا کار دارم یکیشو قطعا با بزرگواری و تدبیر خودم لغو میکنم😭😂
از این به بعد هر جا رفتم یه کاغذ میزنم رو چادرم با این مضمون:
دوست عزیز اگه علاقه ای به ارتباط برقرار کردن باهات نشون دادم لطفافرار کن
دیگه ظرفیت رفیق بودنم برا همه داره پر میشه💆🏻♀