و بله..
امروز ما🕶😂
نتیجه ی فضولی کردن تو اتاق خانوم مدیر
https://eitaa.com/maaref85/1463
اگه میزاشتن به اذن الهی جوجه هارو داشتیم عقاب میکردیم
که نذاشتن
البته همینکه یدور رقصیدن هم موفقیت بزرگیه برامون
😔😂
یجوری تو کانال تحت نفوذ و سلطه بیگانگان هستم
که هر چیو میخوام بنویسم میزارمش تو قسمت بایگانی مغزم
و امروز فررزندان این آب و خاک باعث شادی روح فردوسی شده اند.
پ. ن: فردا هر کیی ادبیات داره دستا بالا💆🏻♀