+لازم نیست همهی چیزای خفنِ دنیا برای تو باشه
یا علاقهی تو باشه.
از یه جایی به بعد میفهمی همین که خودت باشی
آدم خفنی هستی
یه آدم با داراییها و ساختهها و علایقِ واقعیِ خودش
یه آدمِ منحصربهفردِ ✨:)
خسته ام..
سرگردونم
اما دلم به یه لحظه نگاهتون خوشه(:
میگن مال بد بیخ ریش صاحبشه
میشه بخریم ببریم حرم؟
بخدا دیگه دلتنگی شده یه غول سیاه و لونه کرده تو این قلب
تصدقتون بشم یه کاشی حرم که انقد استخاره نمیخواد💔:)