ولی راننده تاکسی امروز(((:
فکر کن داشتن صحبت میکردن یهو به خیابون منتهی
به حرم که رسیدن زود شروع کردن به خوندن صلوات خاصه و تبریک عید
حس میکنم بنده ی خوب خدا که میگن ایشون بود
نمونه ی یه انسان کامل(((:
آقاجان
غیر از شما هر چی دلدادگی بود؛
از بچگی و سادگی بود(:
پرتقال
من دورتون بگردم که اینقد مهربونیدددد🥹💚 هدیه یکی از دخترای مشهد🥲
و پنجمین دیدار(((:
مهربونیاتون بی حد و اندازس🥹💚
کاش میشد همیشه اینجا بودم و هر هفته با هم حرم قرار میذاشتیم