پرتقال
اگر ازم بپرسن قشنگ ترین واژه ای که یاد گرفتی چی بوده؟
میگم : پذیرش!
پذیرش شرایط با تموم سختیهاش…
پذیرفتن آدم ها با تمام نقصهاشون…
پذیرفتن اینکه مشکلات هست ، ولی باید ادامه داد!
پذیرفتن اینکه اره گاهی اشتباه میکنیم…
و پذیرفتن اینکه هیچکدوم از ما کامل نیستیم…
پ.ن: کنج دنج من✨
پلی لیست شجریان و معتمدی،
نشستن کنار پنجره و نگاه کردن بارون
دیگه چی قشنگتر از این میشه تو زندگی(((: