دلم میخواد کسی رو ملاقات کنم
که همون حسی رو به من بده، که کتاب ها در من ایجاد میکنن.
خدایا من چرا اینقد دختر خوبیم که فکر میکنم هر درسی رو که دبیر گفته میپرسم، باید بخونم
روزیکه سر کلاسام
من مقاوت کنم به نرفتن
و مامانمم یه روز پایه باشه و مقاومت نکنه به بردن با زور، روز عید منه