حس خوبی که کتاب خوندن بهم میده
اینه که میری تو فضای داستان و زندگی شخصی دیگه و برای چند لحظه همه چیو فراموش میکنی، یه حسی مثل خواب ولی شیرین تر از اون..
«هناك أشياء بالحياة العبث بها لا يُغتفر، كأن تبعث بالضوّء في قلب أحدهم فتطفئه.»
.
چیزهایی در زندگی وجود دارد که دستکاری در آنها غیر قابل بخشش است، مثل اینکه نور قلب کسی را دستکاری کنی و یکباره خاموش شود.