پرتقال
اینامیدواهیحافظمرابیچارهکرد...!
فال حافظ زدم این رِندِ غزلخوان هم گفت:
زندگی بی تو محال است، تو باید باشی:)
احساس می کنم خدا موقع تراشیدن قلب من،
حواسش نبوده و زیادی صیقلش داده؛
انقدی که از دیواره هاش چیزی باقی نمونده
که بخواد مقاوم باشه و در برابر جهان پر سیاستو بی رحم آدما دووم بیاره..(: