هدایت شده از - ناگفتههایبهبغضآمیخته !
یه چند وقتیه متوجه شدم کلا کسی دلش
برای من تنگ نمیشه ، حالا نه که خیلی مهم باشه
برام ولی بازم یه حالیه با وجود اینهمه اهمیت
دادنم انقدر روح و کمرنگم تو زندگی اطرافیانم .
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدم ها
هیچ چیزی
از تنهایی آدمهای دیگر
نمیدانند..
بیا پاییز که شد
خونه نمونیم
چهارخونه بپوشیم،زیربارون راه بریم،
گل بخریم،هاتچاکلت بخوریم،
و در مورد آخرین کتابی که خوندیم حرف بزنیم...
قشنگترین دعایی که خوندم این بود :
«ولا تجعل في قلبي إنتظاراً
لشيء لن يأتي يا الله»
خدایا در قلبم انتظار چیزی که
اتفاق نمیافتد را قرار نده.